حرفه مشاوره املاک برخلاف تصورات آنقد­رها هم ساده نیست و نیازمند یادگیری یکسری اصول و دانش­های رفتاری و فنی دارد. در اینجاست که آموزش مشاور املاک اهمیت زیادی پیدا می­کند. همانطور که می­دانید در هر رشته و زمینه‌ای روز به روز مطالب و دانش بیشتری اضافه می‌شود که در این بین فردی به موفقیت می‌رسد که هر روز بیشتر از دیروز به دانش خودش بیفزاید. اما آموزش مشاور املاک به درد چه کسانی می‌خورد و چه مزایایی دارد؟

در این مطلب از سایت آموزش املاک قصد داریم تا شما را با دوره­ های آموزشی مشاور املاک تهران آشنا سازیم. بنابراین به شما پیشنهاد می­کنیم که تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

شغل مشاور املاک

شغل مشاوری املاک یکی از 5 شغل پردرآمد در دنیاست. با توجه به شرایط تورمی کشور ایران، که درآمدها غالبا با دخل و خرج هماهنگ نبوده، و خط فقر بالای 10 میلیون در ماه است، و با توجه به اینکه بسیاری از مشاغل از جمله مشاغل کارمندی، پتانسیل افزایش درآمد را ندارند، شغل مشاور املاک شغلی است که چنین پتانسیلی را داشته و هرچقدر بیشتر یاد بگیرید بیشتر درآمد خواهید داشت.

در شغل مشاور املاک شما نیاز به گذاشتن سرمایه مالی ندارید ولی درآمد­هایی تا چند صد میلیون را می­توانید کسب کنید که در مشاغل دیگر چنین امکانی نیست. بنابراین تنها سرمایه ­ای که بدان نیاز دارید ذهنی خلاق است.  در این شغل باید با شش دانگ حواستان کار کنید.در شغل مشاور املاک شما هر روزه با افراد جدیدی سر و کار دارید و علاوه بر کسب تجربه، کار کردن نیز برایتان خسته کننده و ملال آور نمی­شود.

در حرفه مشاور املاک, همه افراد جامعه برای بزرگترین خرید زندگی خود یعنی خرید مِلک به شما نیاز دارند. از کارگر ساده تا کارخانه دار، از رفتگر تا پزشکان و رییس بیمارستان، از  آبدارچی تا رئیس شرکت و … پس به خودتان افتخار کنید که قادر به تامین نیازهای اقشار مختلف جامعه هستید.

اهمیت آموزش مشاور املاک

در ادامه مبحث دوره­ های آموزشی مشاور املاک تهران باید بگوییم که آموزش مشاور املاک از دو جهت اهمیت دارد یکی آنکه می‌تواند منجر به ارتقاء سطح سازمانی شما شده و جایگاه شما را در بنگاه معاملات املاکی بالاتر ببرد، از طرف دیگر می‌تواند شما را در معاملات یاری رسانده و درآمدتان را تا حد زیادی افزایش دهد‌. به طور کلی آموزش سبب می‌شود تا هم دانش شما ارتقا یابد و هم مهارت‌های شما تقویت شود به نحوی که هزینه‌ای که برای آموزش پرداخت کرده‌اید، در مقابل سرمایه ­ای که به شما برمی­گردد، کاملا ناچیز خواهد بود.

بنابراین مهم نیست که سطح تحصیلات یا ارتباطات اجتماعی شما چقدر است، با آموزش مشاور املاک درست و نیز برنامه‌ریزی شده شما قادرید تا بسرعت در این شغل پیشرفت کنید. لازم به ذکر است که امروزه دیگر این شغل تنها در اختیار آقایان نیست و بسیاری از خانم‌ها نیز توانسته­ اند تا در این زمینه بسیار بهتر از آقایان ظاهر شده و به کسب درآمد برسند.

مزایای آموزش مشاور املاک تهران

بمنظور موفقیت و پیشرفت در زمینه مشاور املاک همواره باید دو راه را انتخاب کنید؛ راه اول این که به صورت تجربی و در طی زمان نکات متعددی را فرا بگیرید که این امر هم زمان زیادی می‌برد و هم در این صورت میزان درآمد شما محدود می‌ماند. اما راهکار دوم این است که از آموزش مشاور املاک تهران استفاده کرده و با فرا گرفتن این نکات ارزشمند در مواقع لزوم به مشکل بر‌نخورید و استراتژی از پیش تعیین شده ­ای برای آن داشته باشید. همچنین این راهکار سبب می‌شود تا اشتباهات شما در معاملات به میزان قابل توجهی کاهش یافته و از اتلاف وقت کمتری برخوردار شوید.

از طرفی دیگر شاید بعضی از بنگاه‌های مشاور املاک سطح دانش افراد برایشان اهمیت چندانی نداشته باشد، اما بسیاری از بنگاه‌های مشاور املاک بزرگ به دنبال مشاوران حرفه‌ای با دانش بسیار بالا و تجربه مناسب هستند که شما می‌توانید این موارد را از طریق دوره­ های آموزشی مشاور املاک تهران کسب کرده و آمادگی­های لازم برای همکاری با سازمان‌های بزرگ تر را داشته باشید و در مدت زمانی کوتاه موفقیت و پیشرفت خود را تضمین کنید.

دوره­ های جامع آموزشی مشاور املاک تهران برای چه کسانی مفید است؟

شرکت در دوره ­های جامع آموزشی مشاور املاک تهران می­تواند برای افراد زیر مفید باشد:

  1. مدیران و سرپرستان املاک که حوصله یا وقت آموزش دادن به مشاورینشان را ندارند.
  2. مدیرانی که می­خواهند به روز شوند و با مِتُد روز دنیا و همچنین اصول بازاریابی نوین ، قصد آموزش به مشاورینشان را دارند.
  3. افرادی که تازه وارد شغل مشاوری املاک شده ­اند.
  4. افرادی که در آینده قصد ورود به این صنف را دارند.
  5. مشاورینی که مدتی است وارد شغل مشاوری املاک شده اند ولی نتیجه مطلوبی نگرفته­ اند.
  6. مشاورینی که مدتی است وارد شغل مشاوری املاک شده­ اند و کم و بیش نتیجه گرفته­ اند اما در تلاش ­اند تا درآمدشان را ده برابر نمایند.
  7. مشاورینی که در شغلشان حرفه ­ای هستند و به دنبال افزایش درآمد و بی رقیب شدن در حوزه کاری خود و نیز بی رقیب شدن میان همکاران هستند.

 

مشاور املاک حرفه ای

سخن آخر

همانطور که مطالعه کردید شغل مشاوری املاک یکی از مشاغل پرسود در دنیا و همچنین در ایران به­ شمار می­آید. ما در این مطلب سعی کردیم تا شما عزیزان را با مزایای شرکت در دوره­ های جامع آموزشی مشاور املاک تهران آشنا سازیم. لذا  به شما پیشنهاد می­کنیم اگر قصد شرکت در این دوره ­های مفید و کاربردی را دارید با مراجعه به سایت آموزش املاک از نحوه ثبت نام و آموزش این دوره­ های ارزشمند و پرسود مطلع شده و گامی بزرگ برای رسیدن به موفقیت و پیشرفت در حرفه املاک بردارید.

سوال داری شمارتو بذار

هر سوالی داری بپرس حداکثر تا پایان وقت اداری امروز بهت زنگ میزنیم

برای دوستات بفرست

مشاور املاک و مستغلات

دوره آموزشی املاک و مستغلات

در دنیای امروز صنعت املاک و مستغلات یکی از صنایع پر درآمد و پر رقابت است، اما برای دستیابی به موفقیت در این صنعت و تبدیل شدن به مشاور املاک، باید بیش از شانس اطلاعات گسترده‌ای در این حوزه داشته باشید. ما در این مقاله به بررسی چگونگی آموزش املاک و مستغلات و نقش آن در رسیدن به موفقیت در این صنعت می‌‌پردازیم…

توضیحات بیشتر »
فروش ملک

با ایجاد حس خوب، راحت تر ملک بفروشید

فروش راحت ملک برای مشاورین املاک، یک موفقیت بسیار مهم است. یکی از رموز موفقیت در فروش ملک، ارتباط صحیح با مشتری بوده و اگر مشاور بتواند علاوه بر سازماندهی فاکتورهای اولیه برای فروش ملک، حس اعتمادی بین خود و طرفین معامله ایجاد کند، پیروز است. زیرا ایجاد حس خوب برای مشتری، مانند گرمای مطبوع آتشی است که یخ‌های معالمه را باز و روند آن را آسان می‌کند. هنگامی‌که مشتری احساس کند خاص است و شما پاسخگوی نیاز او هستید، بیشتر راه را رفته‌اید.

توضیحات بیشتر »
سرمایه گذاری در املاک

سرمایه گذاری در املاک چگونه است؟

اگر به دنبالی راهی برای افزایش سرمایه خود می‌گردید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید. همه ما می‌دانیم که سرمایه‌گذاری در زمینه ملک و املاک همیشه همراه با سود بوده است. در چند سال اخیر با جهش قیمت ملک این سودآوری به حداکثر خود رسیده است. پس اگر شما هم می‌خواهید از سود کلانی که در بازار مسکن وجود دارد بهره‌مند شوید باید بعد از آموزش سرمایه گذاری در املاک و مستغلات وارد این بازار شوید…

توضیحات بیشتر »
سبد خرید

در مورد دوره‌ها سوال داری

شمارتو بزار :

Call Now Button