اگر شما هم به تازگی وارد حرفه مشاوره املاک شده‌اید حتماً با مشکلات بسیاری دست‌وپنجه نرم می‌کنید. اولین قدم برای شروع فعالیت مشاوره املاک، انتخاب نام مناسب است. نامی که نه‌تنها فعالیت شما را به خوبی به مشتری نشان دهد بلکه ویژه و منحصربه‌فرد نیز باشد. این کار به ظاهر ساده می‌آید اما هنگامی که در موقعیت آن قرار می‌گیرید متوجه خواهید شد که کار بسیار سخت و دشواری است.

در این مطلب قصد داریم تا شما را برای انتخاب اسم دفتر املاک راهنمایی کرده و چند نمونه از اسم‌های مورد تأیید را به شما معرفی نماییم. شما می‌توانید با استفاده از نکاتی که به شما تذکر می‌دهیم خودتان نامی مناسب را طراحی و انتخاب کنید. به هر حال شما در آینده می‌خواهید با این نام برندسازی انجام داده و به موفقیت برسید، پس نباید ساده از کنار آن گذشت.

چرا باید نام مناسب برای دفتر املاک خود انتخاب کنیم؟

برای نامگذاری املاک باید دقت بسیاری به خرج داد، در این قسمت قصد داریم ضرورت دقت در این کار را به شما نشان دهیم. اگر نام مناسبی برای دفتر املاک خود انتخاب نکنید ممکن است در آینده با این مشکلات مواجه شوید:

  • نام شما تأثیر زیادی در جذب مشتری شما نداشته باشد.
  • به یاد سپردن آن سخت باشد.
  • شما را از همکارانتان متمایز نکند و بسیار تکراری به نظر برسد.
  • ممکن است در ساخت لوگوی املاک با مشکل مواجه شوید.
  • برای انتشار در فضای مجازی یا ساخت پیج در شبکه‌های اجتماعی مناسب نباشد.
  • معنای خاصی نداشته باشدو نتوان از آن در برندسازی استفاده کرد.

با توجه به تمام نکات فوق انتخاب اسم دفتر املاک کاری بسیار سخت و دشوار به نظر می‌رسد اما در ادامه چند راهکار برای حل این مشکل به شما پیشنهاد خواهیم کرد.

نام مناسب برای دفتر املاک چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای نامگذاری املاک باید برخی از نکات مهم زیر را رعایت کرد تا بتوان نامی مناسب انتخاب نمود:

ترجیحاً از اسامی ساده که مخاطب آن را راحت به خاطر می‌سپارد، استفاده نمایید.

استفاده از نام مشاهیر و بزرگان نیز برای دفتر املاک بسیار مناسب است.

در نام دفتر املاک می‌توانید از اسامی خیابان‌های معروف یا حتی نام خانوادگی خود استفاده کنید.

از اسامی خاصی که در مورد خانه به کار می‌رود، نهایت استفاده را ببرید به طور مثال خانه سبز، مسکن لوکس و …

اگر در یک شهر به خصوص فعالیت می‌کنید می‌توانید از نام شهر نیز در نامگذاری املاک استفاده نماید.

اکنون زمان آن رسیده است که با توجه به نکات فوق نام‌های پیشنهادی خود را بر روی یک برگه بنویسید و سپس با امتیازدهی،  یکی را از میان آنها انتخاب کنید. در پایان مجدداً تأکید می‌کنیم که انتخاب اسم دفتر املاک باید به صورتی باشد که بتوان لوگوی مناسبی برای آن طراحی نمود.

اگر بتوانید نام مناسب انتخاب کنید، در صنعت املاک جاودانه خواهید شد و نامتان در ذهن ها خواهد ماند.

از فرهنگ لغات کمک بگیرید

شما می‌توانید به فرهنگ لغات معین یا دهخدا مراجعه کرده و با استفاده از این مراجع، مترادف یا واژگان هم معنی لغاتی مانند املاک، معامله، اعتماد، خانه و غیره را پیدا کرده و از آنها برای انتخاب اسم دفتر املاک استفاده نمایید. فراموش نکنید که نام برند شما می‌تواند مخفف یک عبارت طولانی باشد که کلمه زیبایی از آن به دست آمده است.

از مدیران املاک با تجربه کمک بگیرید

برای اینکه بتوانید یک اسم مناسب برای املاکتان انتخاب کنید، می توانید از مدیران املاک با تجربه ای که نامهای زیبا انتخاب کرده اند کمک بگیرید تا ایده های جذابی پیش رویتان قرار بگیرد.

اسامی پیشنهادی مناسب برای دفتر املاک

در این قسمت چند نام پیشنهادی برای دفتر املاک را به شما معرفی می‌کنیم:

  • مشاور املاک آینده
  • مشاور املاک همشهری
  • مشاور املاک آشیانه
  • مشاور املاک سلاطین
  • املاک با خانمان
  • املاک سرپناه
  • املاک کلبه درویش
  • املاک هزار جریب
  • مشاوره املاک کلید
  • مشاوره املاک برتر
  • املاک چهاردیواری
  • املاک سرای ایرانی

این موارد تنها چند نمونه از هزاران نامی هستند که می‌توان برای دفتر املاک انتخاب کرد.

اسم املاک

نتیجه‌گیری

همه شما به خوبی می‌دانید که راه‌اندازی کسب‌وکار مربوط به مسکن بسیار هزینه‌بر است و برای دستیابی به موفقیت در آن به سال‌ها تلاش و پشتکار نیاز دارد. اولین قدم در هنگام آغاز این فعالیت انتخاب اسم دفتر املاک است که باید در نکات مهمی که در این مطلب به آن اشاره شد را در این خصوص رعایت کرد.

اگر در این زمینه تبحر ندارید از دوستان یا نزدیکان خلاق خود کمک بگیرید تا بهترین و مناسب‌ترین نام را انتخاب کنید. در واقع نامگذاری املاک خشت اول در مسیر پر فراز و نشیب املاک است و از قدیم گفته‌اند که خشت‌ اول چون‌ نهد معمار ‌کج، تا ثریا می‌رود دیوار کج!

سوال داری شمارتو بذار

هر سوالی داری بپرس حداکثر تا پایان وقت اداری امروز بهت زنگ میزنیم

برای دوستات بفرست

مذاکره فروش

همه چیز درباره روش های صحیح مذاکره با مشتریان سخت

روش های صحیح مذاکره برای مشاورین املاک می تواند از جمله موضوعات مهمی باشد که شما باید حتما به آن توجه کنید تا در این حوزه پیشرفت داشته باشید. فراموش نکنید که این روش ها می تواند در نتایجی که از مذاکرات خودتان می گیرید، تاثیرات زیادی داشته باشد. اگر در این حوزه اطلاعات کاملی ندارید و مشتاق به دانستن بیشتر در این خصوص هستید، بهتر است حتما به این مطلب توجه کنید.

توضیحات بیشتر »
مشاور املاک

چگونه باید مشاور املاک شوم؟

هر کار و حرفه‌ای یک سری اصول و قواعد خاص خود را دارد که برای رسیدن موفقیت در آن فرد حتما باید با این اصول آشنا باشد و آن‌ها را به کار گیرد. مشاور املاک نیز یکی از حرفه‌هایی است که شگردهای مخصوص به خود را دارد و افراد زمانی که می‌خواهند وارد این حرفه شوند ابتدا بهتر است از خود بپرسید که چگونه باید مشاور املاک شوم؟ و به دنبال پاسخ آن باشند. بعد از دستیابی به پاسخ…

توضیحات بیشتر »

افزایش درآمد مشاورین املاک

صنعت مشاوره املاک یکی از حوزه‌های پررونق و پرسود در دنیای کسب‌وکار است. مشاوران املاک با ارائه خدمات و مهارت‌های خاص خود به مشتریان در خرید، فروش و اجاره ملک‌ها کمک می‌کنند. لازم به ذکر است که این صنعت پویا و رقابتی بوده و درآمد مشاوران املاک به عوامل متعددی بستگی دارد. گاهی اوقات پیش می‌آید، در حالی که برخی مشاوران املاک موفقیت…

توضیحات بیشتر »
سبد خرید

در مورد دوره‌ها سوال داری

شمارتو بزار :

Call Now Button