مجله آموزش املاک

آیا مشاوره املاک شغل است؟

آیا مشاوره املاک یک شغل است؟ یک مشاور املاک چه وظایفی به عهده دارد؟ مزایا و معایب این شغل چیست؟ چگونه می‌توان این شغل را به صورت حرفه‌ای دنبال کرد؟ اگر به دنبال یافتن پاسخی مناسب برای این سؤالات هستید پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.
بسیاری از ما به این حرفه به عنوان شغل دوم یا شغلی مناسب بازنشستگان نگاه می‌کنیم.

توضیحات بیشتر »
زمین و آپارتمان

خرید زمین و آپارتمان

خرید زمین بهتر است یا خرید آپارتمان؟ این سوال ذهن بسیاری از افراد علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در حوزه املاک را به خود مشغول کرده است. در این مطلب قصد داریم به بررسی تمامی زوایا و نکات سرمایه‌گذاری بر روی خرید زمین و آپارتمان بپردازیم. پیشنهاد می‌کنیم تا پایان با ما همراه باشید.

توضیحات بیشتر »
میز مذاکره

چجوری طرفین قرارداد رو بیاریم پای میز مذاکره

در فرآیند فروش ملک، یک مثلث را در نظر می‌گیریم که فروشنده، خریدار و مشاور املاک در راس‌های این مثلث هستند. میز مذاکره یکی از اصلی‌ترین مراحل کار یک کارشناس فروش ملک است، پس مشاوران املاک باید به خوبی از تکنیک‌های مرحله مذاکره آگاه باشند. مدیر این جلسه مشاور بوده و باید در پایان آشنایی توانسته باشد طرفین قرارداد را مجاب به انجام معامله و رفتن پای میز مذاکره کند.

توضیحات بیشتر »

آموزش املاک

آموزش مشاور املاک حرفه‌ ای

اگر شما هم به توسعه حرفه‌‌ای در صنعت املاک علاقه‌‌مندید و قصد دارید به مشاور املاک حرفه‌‌ای تبدیل شوید، در این مطلب راهکارها و راهنمایی‌‌هایی جهت موفقیت در این صنعت برای شما شرح داده شده است. با اطلاعات و استراتژی‌‌های موثری که در اختیارتان قرار داده‌ایم، می‌‌توانید به عنوان مشاوران املاک در بازار رقابتی بهتر عمل کرده و به توسعه و پیشرفت خود ادامه دهید. جهت بهره‌ برداری از این مطالب و کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید….

لوگو املاک

طراحی لوگو دفتر املاک

شغل مشاور املاک، از جمله مشاغل پررقابت است و اگر دقت کنید در هر محله یا خیابانی وجود دارد. پس طراحی لوگو دفتر املاک بسیار اهمیت دارد تا نسبت به سایر رقبل متمایز و از طرفی حس اطمینان و اعتماد را به مشتریان خود القا کند تا نظر آن‌ها نسبت به بنگاه‌ جلب شود. ازاین‌رو لوگوی خاصی باید طراحی و خلق شود. شاید در ذهنتان این سوال پیش بیاید که لوگو باید چگونه باشد و اهمیت و عوامل موثر در طراحی لوگو چه مواردیست که در ادامه به این مباحث بیشتر می‌پردازیم….

مدیر قرارداد

همه چیز درباره یک مدیر قرارداد حرفه‌ای املاک

در آژانس‌های معاملات ملکی نیز همانند سایر مشاغل عموما رده‌بندی شغلی وجود دارد. این رده بندی می‌تواند به شرح زیر باشد: مدیر دفتر یا صاحب مجوز، مدیر قرارداد و مشاوران. مدیر قرارداد املاک شخصی است که با مشتریان و مشارکت‌کنندگان صنعت املاک ارتباط برقرار کرده و نیازها و خواسته‌های آنها را بررسی و تحلیل می‌کند. همچنین به مشتریان در انتخاب ملک مناسب، بررسی مستندات قانونی، مذاکره قراردادها و همچنین…

مقالات اخیر

متخصص املاک

آیا می‌توانم در مشاوری املاک متخصص شوم؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید حرفه ی ‌مشاوری املاک متخصصان فراوانی دارد که بسیاری از آنها پس از سالهای زیاد با داشتن مهارت و تجربه ی‌فراوان، به گذراندن دوره‌های زیادی مشغول بودهاند و امروزه رتبه ی ‌یک منطقه ی‌ خود هستند. مشاورین املاک متخصص افرادی هستند که صبورند و منتظر معجزه نیستند. بلکه با درایت و آگاهی فراوان، آنقدر تلاش می‌کنند تا بتوانند از سایر رقبا متمایز شوند.

مدل های لباس مناسب برای شغل املاک

شغل املاک یکی از حوزه‌های مهم و پرفشار در بازار کار است که نیازمند مهارت‌های زیادی از جمله ارتباطات برقرار کردن، مذاکره و دانش در زمینه ملک‌ها و بازار مسکن می‌باشد. یکی از جنبه‌های مهم در این حرفه، لباس‌ پوشیدن مناسب و حرفه‌ای است. در این مقاله از آکادمی آموزش املاک ابراهیمی، به بررسی لباس‌های مناسب برای افراد مشغول به کار در حوزه املاک می‌پردازیم.

آگهی املاک

چجوری به آگهی ها جواب بدم؟

نحوه پاسخ‌دهی یک مشاور املاک زبده، پس از درج آگهی بسیار حائز اهمیت است. وقتی آگهی شما مورد توجه مشتری قرار گرفت، یعنی قدم اول را برداشته‌اید، پس چطور جواب دادن در تعیین سرنوشت آن ملک، مهم و پرکاربرد است. وقتی مشاور، ملک را از طریق در معرض نمایش گذاشتن، در پیام رسان‌های متفاوت و فضاهای مختلف مثل اینستاگرام، دیوار و … به دید عمومی رساند، باید پاسخگوی پیام‌ها و تماس‌های دریافتی باشد.

مشاور مبتدی

آموزش مشاور املاک از مبتدی تا حرفه ای

حوزه مسکن، کسب و کاری است که این روزها، بوی درآمدهای چشمگیرش در بین مردم پیچیده‌است؛ به همین جهت، متقاضی برای ورود به این حوزه زیاد شده‌است. بنابراین اگر شما هم، جزو آن دسته از افرادی هستید که حتی فکر ورود به این فضا و استفاده از آموزش مشاوره املاک برای تبدیل شدن به یک مشاور املاک حرفه ای را دارید، جای درستی را برای مطالعه انتخاب کرده‌اید. در این مطلب، می‌خواهیم از قدم اول شروع کرده و از….

هدف مشاور املاک

5 هدف مهم در شغل املاک    

صنعت املاک یکی از بهترین مشاغل برای افراد متعهد، متخصص، پیگیر و اجتماعی به شمار می‌آید. کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، در یک فضای رقابتی و مهیج که امکان شکست و ناامیدی نیز در آن وجود دارد، مشغول به کار هستند. بنابراین بسیار مهم است که اهداف پیش‌برنده در این شغل مشخص باشد و به آن اهداف پایبند بود. در این صورت مشاور املاک می‌تواند به موفقیت و پیشرفتی که می‌خواهد برسد.

در‌آمد مشاور املاک

در‌آمد مشاور املاک چقدر است؟

اگر قصد دارید وارد این حوزه کاری شوید، قطعا با این سوالاتی از قبیل در‌آمد مشاور املاک چقدر است؟! چه تفاوتی در در‌آمد مشاورین املاک مبتدی و حرفه‌ای وجود دارد؟ و … روبرو می‌شوید. گفتنی است که روش‌های کسب در‌آمد در مشاوره املاک به سه روش زیر انجام می‌شود:

مشاور حرفه ای

آموزش مشاور املاک حرفه‌ ای|معرفی و عناصر کلیدی

اگر شما هم به توسعه حرفه‌‌ای در صنعت املاک علاقه‌‌مندید و قصد دارید به مشاور املاک حرفه‌‌ای تبدیل شوید، در این مطلب راهکارها و راهنمایی‌‌هایی جهت موفقیت در این صنعت برای شما شرح داده شده است. با اطلاعات و استراتژی‌‌های موثری که در اختیارتان قرار داده‌ایم، می‌‌توانید به عنوان مشاوران املاک در بازار رقابتی بهتر عمل کرده و به توسعه و پیشرفت خود ادامه دهید. جهت بهره‌ برداری از این مطالب و کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید…

فروش ملک

فروش به مشتریان جوان راحت تر است یا مشتریان سالمند؟ نحوه برخورد با هر کدام چگونه است؟

مشاور املاک باید از مهارت‌های متعددی برخوردار باشد که یکی از ضروری‌ترین آن‌ها ارتباط با مشتری است. در صورت نداشتن مهارت کافی در این زمینه شما در کار خود با شکست روبرو خواهید شد.‌ نحوه برخورد با مشتری و مهارت‌های ارتباطی به جذب مشتری کمک می‌کند. فروش ملک برای مشاورین املاک از طریق ارتباط موثر با مشتری با موفقیت انجام می‌شود. در این بین مراجعه‌کنندگان به دفتر املاک در سنین جوانی تا سالمندی هستند. فروش به مشتریان جوان راحت‌تر …