مذاکره و فروش در املاک

آموزش حرفه‌ای فروش ملک

فروش ملک

یکی از حرفه‌ای‌ترین ویژگی‌های مشاورین املاک، فروش سریع ملک است. در ادامه این مطلب سعی داریم به آموزش تکنیک های فروش ملک برای مشاوران املاک حرفه‌ای در حوزه‌های مختلف بپردازیم تا این اطلاعات را به صورت فشرده در اختیار داشته باشید. با ما همراه باشید.

آموزش تکنیک های فروش ملک

از مؤثرترین تکنیک‌ها در زمینه فروش املاک را در این بخش معرفی می کنیم

  1. مشاوره دادن: یک مشاور املاک حرفه‌ای شخصی است که بتواند به مشتری به بهترین شکل ممکن مشاوره بدهد. منظور از مشاوره، تحلیل‌های کوچه و بازاری نیست، بلکه منظور تحلیل‌هایی است که می‌تواند اعتبار شما را نزد مشتری بیش از پیش کند.
  2. رؤیت سند: یک شخص حرفه‌ای در هر زمینه‌ای، هرگز بر اساس شنیده‌ها صحبت و یا اقدامی نمی‌کند. این حرف در حرفه املاک بدین معناست که در اولین قدم، مراجعه به سند ملک و کارشناسی آن ضروری است.
  1. بازدید از ملک به جای خریدار: اگر بتوانید از دید مشتری به ملک نگاه کنید و آن را مثل کف دستتان بشناسید، می‌توانید به تمامی سؤالات احتمالی مشتری پاسخ دهید و جای هیچ‌گونه ابهامی نگذارید.
  2. صحبت کردن با مالک اصلی: یکی از مهم‌ترین تکنیک های فروش ملک صحبت کردن با مالک اصلی آن ملک است. چراکه در اکثر اوقات فردی بغیر از مالک اصلی جهت فروش ملک مد‌نظر به مراکز مشاوره املاک مراجعه می‌کند. در این مواقع مشاورین حرفه‌ای حتما باید با خود مالک اصلی صحبت کنند و شرایط او را در نظر بگیرند.
  3. برقراری ارتباطی مؤثر با مشتری: باید توجه داشته باشید که زمانی می‌توانید با مشتری خود به یک ارتباط مؤثر برسید که موفق به ایجاد نوعی حس مثبت در او شده باشید. معمولا با ایجاد ابعاد مشترک با مشتری می‌توانید این حس مثبت را در او شکل دهید.
  4. مدیریت کردن جلسه: قطعا ورود به یک جلسه فروش ملک بدون هیچ ایده‌ خاصی منجر به شکست می‌شود. شما باید درمورد اینکه در جلسه فروش چه کارهایی را انجام دهید و بالعکس، فکر کرده باشید.
  5. ایجاد شرایطی جهت صحبت خصوصی با مشتری یا خریدار: یکی از قوی‌ترین تکنیک های فروش ملک جهت جمع کردن جلسه فروش، دقایقی صحبت خصوصی با یکی از هر دو طرف معامله است. شما باید زمانی را برای هدایت کردن یکی از طرفین معامله برای صحبت خصوصی به بیرون از جلسه انتخاب کنید که شرایط کلی پیچیده شده باشد. بنابراین می‌توان گفت که دلیل انجام این ترفند، بیان مطالبی است که در مقابل طرف دیگر قرارداد قابل گفتن نیست.
  6. امتیاز‌گیری از طرفین قرار‌داد: معمولا هر کدام از طرفین قرارداد خواسته‌های خاص خود را دارند. در این زمان وظیفه شما این است که خواسته‌های آنان را در قالب نوعی امتیاز از طرفین قرارداد دریافت نمایید. توجه داشته باشید که از یک نفر چند امتیاز را به صورت پشت سر هم نگیرید تا آن شخص احساس تحت فشار بودن از طرف شما را نداشته باشد.

توصیه‌هایی ضروری در خصوص فروش ملک

لازم دانستیم برخی از نکات ضروری در حوزه فروش ملک را به شما آموزش دهیم:

  • به هیچ عنوان سریعا دست به عمل نشوید.
  • وقت معینی را جهت فکر کردن و تمرکز کردن بر روی کار اختصاص دهید.
  • برای هر دو طرف معامله خوش قول باشید.
  • به تماس‌ها و یا پیام‌های طرفین معامله بدون معطلی پاسخ دهید.
  • زمان مناسب جهت عقب‌نشینی را بیابید.
  • با زمان مناسب جهت کمک گرفتن از برخی اطرافیان نیز آشنا شوید.
  • بررسی‌ها و ارزیابی‌ها را به صورت مؤثر و مفصل انجام دهید.
  • قبل از هر چیزی منافع مشتریان را در اولویت قرار دهید.
  • مرحله مربوط به عقد قرار‌داد را آسان تلقی کنید.

تکنیک فروش

سخن پایانی

در مطلب بالا تمام سعی خود را به کار گرفتیم تا مهم‌ترین و مؤثر‌ترین تکنیک های فروش ملک را به شما عزیزان یاد‌آوری کنیم. دقت فرمایید که نحوه بکارگیری این ترفندها نیز نیاز به آموزش دارد. به همین خاطر می‌توانیم بگوییم که دوره های آموزشی مجموعه ما بهترین گزینه برای شماست. با ما دانش ملکی تان را افزایش دهید و به درآمدهای بالاتر بیاندیشید

سوال داری شمارتو بذار

هر سوالی داری بپرس حداکثر تا پایان وقت اداری امروز بهت زنگ میزنیم

برای دوستات بفرست

خرید ملک

چرا مشتری ملک را نمی خرد؟    

مشتریان خرید ملک همان‌طور که با معاملات خود سبب سودرسانی به مشاوران دفاتر املاک می‌شوند گاه نیز با سرسختی، بدقلقی و دلایل متعدد دیگری که منجر به انجام نشدن خرید و فروش می‌شود سبب به وجود آمدن مشکلات و دردسرهایی برای مشاوران املاک می‌شوند. مشاوران حرفه‌ای املاک فروش را تنها هدف مأموریت خود قرار نمی‌دهند اما با این وجود دانستن نکات مربوط به اینکه چرا مشتری ملک را نمی‌ خرد، کمک شایانی به راهگشایی مشکلات مشاوران در مواجهه با مشتریان اعم از خریدار یا فروشنده می‌کند

توضیحات بیشتر »
سه ماه اول کار

در سه ماهه اول کار خود اینگونه فعالیت کنید

مشاور املاک در شروع کار خود باید چگونه فعالیت کند؟ سه ماهه اول کار وی چگونه است؟ همانطور که می‌دانید مشاور مسکن و املاک یکی از مشاغل پردرآمد و بدون چارچوب اداری است اما نیازمند مشتری‌مداری می‌باشد. مشاورین املاک ساعت کاری خود را می‌بایست بر حسب اراده مشتری و نیاز آن‌ها تعیین کنند تا بتواند پاسخگوی مشتریان خود باشند…

توضیحات بیشتر »
متن آگهی

نوشتن یک متن جذاب آگهی املاک

در دنیای امروزی به دلیل تعدد شغل‌ها و همچنین رقابت زیاد بین آن‌ها، داشتن استراتژی و تخصص در شغل، می‌تواند شما را از سایر رقبا متمایز کند. مشاور خرید و فروش املاک نیز از این قاعده مستثنی نیست در نتیجه در عصر امروز که بازار‌گردی‎ها سمت و سوی مجازی به خود گرفته‌اند، نگارش و طراحی یک آگهی حرفه‌ای ضمن افزایش بازار کار، باعث دیده شدن و تمایز مشاور از سایر همکاران و رقبا می‌شود.

توضیحات بیشتر »

4 نظر در “آموزش حرفه‌ای فروش ملک

  1. zoritoler imol گفت:

    I would like to thnkx for the efforts you have put in writing this blog. I am hoping the same high-grade site post from you in the upcoming also. In fact your creative writing skills has inspired me to get my own website now. Really the blogging is spreading its wings rapidly. Your write up is a great example of it.

    https://www.zoritolerimol.com

  2. tlovertonet گفت:

    obviously like your web-site but you need to take a look at the spelling on several of your posts. A number of them are rife with spelling problems and I to find it very bothersome to tell the truth nevertheless I will surely come again again.

    http://www.tlovertonet.com/

  3. kkslot777 گفت:

    You really make it seem so easy with your presentation but I find this matter to be really something that I think I would never understand. It seems too complicated and extremely broad for me. I am looking forward for your next post, I will try to get the hang of it!

  4. Slotbom88 گفت:

    You could certainly see your expertise in the work you write. The world hopes for more passionate writers like you who aren’t afraid to say how they believe. Always go after your heart.

نظرات بسته شده اند.