مجله آموزش املاک

اشتباهات مشاورین امکلاک

اشتباهات رایج مشاورین املاک

آشنا شدن با اشتباهات رایج مشاورین املاک برای شمایی که در این صنف مشغول به فعالیت هستید ضرورت دارد. به دست آوردن اطلاعاتی در این زمینه به تمامی کسانی‌که در این حوزه فعالیت دارند کمک می‌کند تا از بروز چنین اشتباهاتی در حرفه خود جلوگیری کرده تا به این شکل بتوانند موفقیت روزمره خود را رقم بزنند. اگر دوست دارید با این اشتباهات آشنا شوید لطفا تا انتهای این مطلب ما را همراهی بفرمایید.

توضیحات بیشتر »
قیمت شکنی

چجوری قیمت شکنی کنیم؟

حتماً شما هم با فروشنده‌هایی روبرو شده‌اید که توقع دارند ملکشان را بالاتر از ارزشی که دارد بفروشید. کار کردن بر روی فایلی که فروشنده قیمت بالایی بر روی ملک خود گذاشته است، کار بسیار سخت و دشواری است و اگر چند راهکاری که برای قیمت شکنی در املاک وجود دارد، بلد نباشید به احتمال بسیار زیاد در فروش این ملک‌ها شکست می‌خورید.

توضیحات بیشتر »
ارتباط مشاور املاک

روش‌های ارتباط صحیح با مشتریان

ارتباط مشاور املاک با مشتری چقدر اهمیت دارد؟ آیا با بهترین روش‌های ارتباط با مشتری آشنا هستید؟ یکی از سؤالات و مسائل مهمی که افراد در مشاغل گوناگون با آن مواجه هستند نحوه ارتباط صحیح با مشتری است. ارتباط مؤثر با مشتری تنها به بخش فروش منحصر نمی‌شود بلکه همه افراد یک شرکت می‌بایست روش‌های ارتباط مؤثر با مشتری را بدانند. وجه تمایز شرکت‌های مختلف نحوه ارتباط با مشتری است

توضیحات بیشتر »

آموزش املاک

آموزش مشاور املاک حرفه‌ ای

اگر شما هم به توسعه حرفه‌‌ای در صنعت املاک علاقه‌‌مندید و قصد دارید به مشاور املاک حرفه‌‌ای تبدیل شوید، در این مطلب راهکارها و راهنمایی‌‌هایی جهت موفقیت در این صنعت برای شما شرح داده شده است. با اطلاعات و استراتژی‌‌های موثری که در اختیارتان قرار داده‌ایم، می‌‌توانید به عنوان مشاوران املاک در بازار رقابتی بهتر عمل کرده و به توسعه و پیشرفت خود ادامه دهید. جهت بهره‌ برداری از این مطالب و کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید….

لوگو املاک

طراحی لوگو دفتر املاک

شغل مشاور املاک، از جمله مشاغل پررقابت است و اگر دقت کنید در هر محله یا خیابانی وجود دارد. پس طراحی لوگو دفتر املاک بسیار اهمیت دارد تا نسبت به سایر رقبل متمایز و از طرفی حس اطمینان و اعتماد را به مشتریان خود القا کند تا نظر آن‌ها نسبت به بنگاه‌ جلب شود. ازاین‌رو لوگوی خاصی باید طراحی و خلق شود. شاید در ذهنتان این سوال پیش بیاید که لوگو باید چگونه باشد و اهمیت و عوامل موثر در طراحی لوگو چه مواردیست که در ادامه به این مباحث بیشتر می‌پردازیم….

مدیر قرارداد

همه چیز درباره یک مدیر قرارداد حرفه‌ای املاک

در آژانس‌های معاملات ملکی نیز همانند سایر مشاغل عموما رده‌بندی شغلی وجود دارد. این رده بندی می‌تواند به شرح زیر باشد: مدیر دفتر یا صاحب مجوز، مدیر قرارداد و مشاوران. مدیر قرارداد املاک شخصی است که با مشتریان و مشارکت‌کنندگان صنعت املاک ارتباط برقرار کرده و نیازها و خواسته‌های آنها را بررسی و تحلیل می‌کند. همچنین به مشتریان در انتخاب ملک مناسب، بررسی مستندات قانونی، مذاکره قراردادها و همچنین…

مقالات اخیر

نحوه ی هماهنگی مشتریان برای جلسه گذاشتن

جلسه گذاشتن برای مشتری، یک تکنیک مهم در کار مشاورین املاک است. زیرا شما در جلسه، اطمینان حاصل می‌کنید که آیا همه جوانب مربوط به ارزیابی، فروش و سایر استانداردها را رعایت کرده‌اید؟ مذاکرات، باید آن‌قدر ادامه پیدا کند تا مشتری مجاب به شرکت در جلسه شود. این قسمت از کار یک مشاور املاک نیز، به مهارت و توانایی‌ نیاز دارد. مسلما فروش ملک، یکی از سخت‌ترین بخش‌های کار املاک است…

مالک یا خریدار

طرفدار مالک باشم یا خریدار؟

امروزه برخلاف گذشته، مشتریان کارهای خرید یا فروش ملک، اجاره بها و اموری از این قبیل را به کارشناسان ملک می‌سپارند زیرا هم مسئولیت کمتری متوجه خود آن‌ها می‌شود و هم عقیده دارند انجام هر کاری به متخصص ماهر نیاز دارد. یک فرد متقاضی خرید یا اجاره ملکی است به دفاتر مشاور املاک مراجعه می‌کند. فردی که ملک خود را به فروش یا اجاره گذاشته است نیز به بنگاه املاک می‌رود. نکته‌ای که در اینجا قابل توجه است اینکه آیا مشاور املاک باید مدافع حقوق مالک باشد یا خریدار؟ در این مقاله به این سوال پاسخ خواهیم داد.

استراتژی مدیریت املاک

تفکر استراتژیک مشاور املاک چیست؟

تفکر استراتژیک مشاور املاک از جمله بخش‌های مهمی است که نباید آن را نادیده بگیرید. این مسأله معمولاً به قدری اهمیت دارد که سبب می‌شود بسیاری از افراد برای کسب دانش در این زمینه به دوره‌های مختلف دانش فنی و… مراجعه کنند. در نظر داشته باشید که تفکر‌های استراتژیک دارای چند بخش هستند که قطعاً می‌توانند برای شما مناسب بوده و سبب شوند تا تبدیل به یک مشاور املاک بهتر شوید. زمانی که در این مورد صحبت…

رنج کاری

رنج کاری مشاور املاک چیست؟

منظور از رنج کاری، تقسیم‌بندی و به عبارتی دیگر شاخه‌های متفاوت آن کار است. مشاور املاک به سطوح مختلفی تقسیم می‌شود که شامل رهن و اجاره، فروش و مشارکت در ساخت است. هر سطح قواعد، اصول و ویژگی‌های متفاوت خود را دارد و باید افرادی کار بلد و متخصص استخدام شود تا بهترین خدمات و سود برای مشاورین املاک به ارمغان بیاید…

تغییر دکوراسیون

روش های کم هزینه برای تغییرات ساختمان

شاید با شنیدن، ایجاد تغییرات در ساختمان اولین مطلبی که به ذهن شما خطور می‌کند هزینه‌های بالای آن باشد. اما باید گفت که لزوما ایجاد تغییرات در ساختمان همیشه هزینه بر نبوده بلکه می‌توانید با به کار بردن روش‌هایی که هزینه کمی را در بر دارند به تغییر دکوراسیون بپردازید. در برخی از آموزش‌های تخصصی آکادمی آموزش املاک ابراهیمی که بیشتر برای مدیران و مشاوران املاک برگزار می‌گردد به معرفی روش‌های کم هزینه برای تغییرات ساختمان پرداخته می‌شود.

هدف گذاری مشاور املاک

روش های صحیح هدف گذاری مشاورین املاک برای پیشرفت

هدف گذاری یکی از عناصر کلیدی در موفقیت هر مشاور املاک است. در این صنعت، هدف گذاری می‌تواند به شما کمک کند تا بهبود واکنش به بازار، افزایش فروش و ارتقاء خدمات به مشتریان داشته باشید. در زیر چند روش صحیح هدف گذاری برای مشاورین املاک آورده شده است:

فایلینگ اجاره

فایلینگ اجاره چیست؟

برای این که در هر کسب‌وکاری موفق بوده و بهترین عملکرد را داشته باشید، باید اطلاعات زیادی کسب کرده و ابزار موردنیاز را به دست آورید. در حرفه مشاور املاک نیز باید علم کافی و آموزش حرفه‌ای را کسب کرد تا بتوان در رقابت با سایر مشاوران املاک و رقبا پیروز شد. فایلینگ اجاره از ابزارهایی است که شما با به دست آوردن آن می‌توانید در شغل مشاور املاک به صورت حرفه‌ای عمل کنید. یک مشاور املاک عادی از فایلینگ اجاره…

فایل یابی

چگونه فایل پیدا کنم؟

فایل‌یابی در شغل مشاور املاک بسیار ضروری است و یک مشاور املاک با فایل‌هایی که به مشتریان ارائه می‌دهد، شناخته می‌شود. به عنوان یک مشاور املاک برای موفقیت در شغل خود باید بتوانید مطابق با سلیقه مشتری فایل‌های مختلفی را به او پیشنهاد دهید.
داشتن فایل‌های مناسب، اعتماد مشتری نسبت به شما را افزایش داده و شما با ارائه فایل‌های مناسب و با استفاده از اصول روانشناسی می‌توانید مشتری را از مراجعه به دفاتر مشاوره املاک دیگر منصرف نمایید. برای اینکه فایل­های مناسب و متعدد را پیدا کنید، باید از قوانین نانوشته‌ای پیروی کنید.

سبد خرید

در مورد دوره‌ها سوال داری

شمارتو بزار :

Call Now Button