آکادمی شماره یک آموزش املاک

0 دانشجو

مجله آموزش املاک

روش های کم هزینه برای تغییرات ساختمان

شاید با شنیدن، ایجاد تغییرات در ساختمان اولین مطلبی که به ذهن شما خطور می‌کند هزینه‌های بالای آن باشد. اما باید گفت که لزوما ایجاد تغییرات در ساختمان همیشه هزینه بر نبوده بلکه می‌توانید با به کار بردن روش‌هایی که هزینه کمی را در بر دارند به تغییر دکوراسیون بپردازید. در برخی از آموزش‌های تخصصی آکادمی آموزش املاک ابراهیمی که بیشتر برای مدیران و مشاوران املاک برگزار می‌گردد به معرفی روش‌های کم هزینه برای تغییرات ساختمان پرداخته می‌شود.
تغییر دکوراسیون

شاید با شنیدن، ایجاد تغییرات در ساختمان اولین مطلبی که به ذهن شما خطور می‌کند هزینه‌های بالای آن باشد. اما باید گفت که لزوما ایجاد تغییرات در ساختمان همیشه هزینه بر نبوده بلکه می‌توانید با به کار بردن روش‌هایی که هزینه کمی را در بر دارند به تغییر دکوراسیون بپردازید. در برخی از آموزش‌های تخصصی آکادمی آموزش املاک ابراهیمی که بیشتر برای مدیران و مشاوران املاک برگزار می‌گردد به معرفی روش‌های کم هزینه برای تغییرات ساختمان پرداخته می‌شود.

در این مقاله قصد داریم به بیان برخی از این مطالب بپردازیم. اگر به دنبال تغییر دکوراسیون با کم‌ترین هزینه هستید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

روش‌های کم هزینه برای تغییرات ساختمان

در این قسمت به معرفی برخی از روش‌های کم هزینه برای تغییرات ساختمان می‌پردازیم اما قبل از بیان هر مطلبی بهتر است بدانید که هزینه‌های تغییرات ساختمان بر اساس سن و قدمت ساختمان متفاوت خواهد بود. برخی از روش‌های کم هزینه تغییر دکوراسیون عبارتند از:

رنگ‌آمیزی دیوارها و تغییر دادن دیوارپوش‌ها

باید گفت که یکی از ساده‌ترین شیوه‌ها برای ایجاد تغییرات در ساختمان که هزینه بسیار کمی را به همراه دارد رنگ‌آمیزی دیوارها است. اگر دیوارها دچار مشکل و خرابی جدی نباشند تنها با یک رنگ‌آمیزی ساده می‌توانید شاهد تغییرات بسیار در فضای خانه باشید. شما می‌توانید برای ایجاد تغییرات از انواع دیوار پوش‌ها نظیر سنگ‌های ساختمانی، کاغذ دیواری و … استفاده نمایید.

تعویض نمودن پنجره‌ها و درب‌ها

یکی از عواملی که تاثیر بسیار زیادی در ایجاد فضای آرام در خانه دارد نوع در و پنجره‌ها است. برای ایجاد یک تغییر مفید می‌توانید پنجره‌های تک جداره خود را با پنجره‌های دوجداره تعویض نمایید‌. درب ورودی ساختمان را با نوع ضد سرقت تعویض کنید تا روی امنیت و زیبایی تاثیر زیادی بگذارید.

تغییر دادن کلید‌ها و پریز‌های برق

بر عکس گمان بیشتر افراد باید گفت که یکی از مواردی که باعث تغییرات بسیار در ظاهر خانه‌ها می‌شود تعویض پریزها و کلیدهای برق است. کلیدها و پریز‌های قدیمی منزل خود را دور بریزید و با صرف هزینه‌‌ای کم پریز و کلیدهای مدرن و جدید خریداری و نصب کنید. شما با صرف کمترین هزینه می‌توانید شاهد تغییرات بسیار در فضای منزل خود باشید.

تعویض کابینت‌های آشپزخانه

یکی از مواردی که تاثیر بسیار زیادی در نمای داخلی منزل شما دارد کابینت‌های موجود در آشپزخانه است. اگر کابینت‌ فلزی و قدیمی دارید در اولین فرصت کابینت‌های خود را تغییر دهید. اگر شما دیوارپوش‌ها و وسایل آشپزخانه خود را تغییر دهید اما کابینت‌های قدیمی و نامناسب باشند ظاهر آشپزخانه زیبا نبوده بلکه کابینت‌های قدیمی بیشتر به چشم می‌آیند.

ایجاد تغییرات در کفپوش‌های ساختمان

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در زیبایی منازل نوع کفپوش‌های ساختمان است. اگر به دنبال یک تغییر اساسی در دکوراسیون خانه خود هستید بهترین گزینه تعویض کفپوش‌ها بوده، کفپوش‌های جدیدی را جایگزین کفپوش‌های قدیمی خود کنید. کفپوش‌ها دارای تنوع بسیار زیادی در بازار هستند. اگر بودجه شما برای تغییر آن‌ها زیاد است سرامیک‌ها و پارکت لمینت‌ها گزینه خوبی به شمار می‌آیند.

عوض نمودن شیرآلات سرویس‌های بهداشتی و حمام‌ها

اگر به دنبال زیبایی بیشتر در آشپزخانه و سرویس‌ بهداشتی و حمام هستید تعویض شیرآلات قدیمی با نو می‌تواند بهترین کار ممکن باشد. هزینه تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام‌ها از طریق تعویض شیرآلات بسیار ناچیز است. در بازار شیرآلات متنوعی با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف وجود دارد کا پاسخگو طیف وسیعی از سلایق افراد هستند، شما می‌توانید به راحتی شیرآلات متناسب با سلیقه خود را خریداری کنید و دکوراسیون حمام و سرویس‌های بهداشتی را باب میل تغییر دهید.

تغییرات دکوراسیون

خلاصه

همه چیز در آکادمی آموزش املاک برای شما آماده است تا هم آموزش ببینید و همچنین سطح علمی خود را ارتقا دهید. دوره های مختلفی که ما در این مجموعه برای مدیران و مشاورین املاک برگزار می نماییم و همچنین همایش هایی که به صورت بین المللی توسط گروه آکادمی آموزش املاک ارائه می شود با هدف تحول در صنعت املاک. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

سوال داری شمارتو بذار

هر سوالی داری بپرس حداکثر تا پایان وقت اداری امروز بهت زنگ میزنیم

برای دوستات بفرست

فروش ملک

آموزش حرفه‌ای فروش ملک

یکی از حرفه‌ای‌ترین ویژگی‌های مشاورین املاک، فروش سریع ملک است. در ادامه این مقاله سعی داریم به آموزش تکنیک های فروش ملک برای مشاوران املاک حرفه‌ای در حوزه‌های مختلف بپردازیم تا این اطلاعات را به صورت فشرده در اختیار داشته باشید. با ما همراه باشید

توضیحات بیشتر »

ترفندهایی برای پس گرفتن ودیعه از صاحبخانه

اگر می‌خواهید با همه راه‌های پس گرفتن ودیعه از صاحبخانه آشنا شوید، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید. در این مقاله می‌خواهیم شما را با پس گرفتن ودیعه و نکاتی که باید در حین عقد قرارداد به آن دقت کنید آشنا کنیم. همچنین با انواع روش‌های پرداخت ودیعه به صاحبخانه و مزایا و معایب آن نیز آشنا خواهید شد. در پایان نیز چند ترفند برای پس گرفتن کامل ودیعه مسکن از صاحبخانه و راه رسیدگی به آن در مراجع قضائی را به شما معرفی خواهیم کرد.

توضیحات بیشتر »
پاسخدهی سریع

به سرعت به مشتریان خود پاسخ دهید

قطعا یکی از اصلی‌ترین رکن‌های موفقیت در شغل مشاور املاک، ارتباط با مشتری است. بنابراین اگر شما نیز قصد دارید در آینده به عنوان یک مشاور ملکی موفق شناخته شوید، سعی کنید بر روی ارتباطات انسانی‌تان کار کنید. توجه داشته باشید که این فرآیند هیچ ربطی به زبان نداشته و فقط به شناخت خواسته‌ها و سلیقه‌های مشتریان وابسته است و در نهایت بر افزایش درآمد شما نیز تأثیرات خاص خود را دارد. گفتنی است که تمامی مشتریان خواهان پاسخ‌های سریع هستند…

توضیحات بیشتر »

اگر در ارتباط با دوره های آنلاین و حضوری آکادمی سوال داری

شمارتو بذار :