برندینگ در املاک

طراحی لوگو املاک

طراحی لوگو املاک

اگر شما هم صاحب کسب‌وکاری در حوزه املاک باشید حتماً از اهمیت لوگو املاک  مطلع هستید. آرم یا لوگو شما باید بیانگر نوع کسب‌وکارتان باشد به همین دلیل به صورت تخصصی طراحی می‌گردد. در این مطلب قصد داریم تا تمام نکات مربوط به طراحی لوگو املاک و نحوه افزایش تأثیرگذاری آن را به شما مشتریان عزیز گوشزد نماییم.

با ویژگی‌های لوگوی املاک آشنا شوید

برای طراحی مناسب‌ترین و ایده‌آل‌ترین لوگو در هر کسب‌وکاری باید نکاتی را مدنظر قرار داد. برخی از نکاتی که در طراحی لوگو املاک باید به آن‌ها توجه کنید عبارت‌اند از:

  • به نام مجموعه توجه کنیددر برند باید نام خود را به صورتی به کار ببرید که مشتری با مشاهده آن بتواند سریعاً شما را تشخیص دهد.طراحان حرفه‌ای به خوبی از پس این کار برمی‌آیند و برند شما را در لوگو نشان می‌دهند.

  • به ویژگی منحصربه‌فرد خود اشاره کنیداگر در کسب‌وکار شما، خدمت خاصی ارائه می‌شود یا برند شما دارای ویژگی منحصر‌به‌فردی است حتماً آن را در لوگو قرار دهید.
  • به مخاطبانی که لوگو را مشاهده می‌کنند نیز توجه کنید: مهم است که لوگوی املاک را برای چه قشری از جامعه طراحی می‌شود، آیا با فرهنگ آن‌ها آشنایی دارید؟ آیا می‌دانید چه مسائلی برای آن‌ها اهمیت دارد؟ پاسخ تمام این سؤال‌ها، کلید موفقیت شما در طراحی لوگو املاک است.

این نکات مهم را در لوگوی املاک فراموش نکنید

 اگر می‌خواهید لوگویی که برای املاک طراحی می‌کنید، ارزش تبلیغاتی بالایی داشته باشد باید نکات مهم زیر را در هنگام طراحی آن به یاد داشته باشید:

  • ماندگاری:لوگوی طراحی شده باید مشخصات و ویژگی‌های خاصی داشته باشد تا بتواند شما را از سایر رقبا متمایز نماید. از به کار بردن سال یا محدوده فعالیت در لوگو جداً خودداری نمایید. مطمئناً شما قصد دارید سال‌های سال از این لوگو استفاده نمایید پس ذکر سال در آن کاری بسیار اشتباه است. همچنین ممکن است شما در آینده مکان خود را تغییر دهید پس اشاره به مکان فعالیت در لوگو نیز ممنوع است.
  • عدم محدودیت زمانی: در طراحی لوگو باید به گونه‌ای عمل کنید که استفاده از آن برای شما محدودیت زمانی نداشته باشد یعنی پس از مدت کوتاهی نیازی به طراحی مجدد آن نباشد.
  • سادگی: هرچه لوگویی که طراحی می‌کنید ساده‌تر باشد، بیشتر در اذهان عمومی باقی می‌ماند. به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم که از انتخاب لوگوهایی با طراحی‌های پیچیده با هزاران رنگ، نوشته و شکل پرهیز نمایید.

ایده‌هایی خلاقانه برای طراحی لوگو املاک

اگر با توجه به تمام ویژگی‌ها و مواردی که در قسمت‌های قبل به آن اشاره کردیم باز هم برای طراحی لوگو املاک با مشکل روبرو هستید به شما ایده‌های خلاقانه زیر را پیشنهاد می‌کنیم:

از آنجایی که مشتری در وهله اول به دنبال خرید ملک یا اجاره آن است بهتر است در لوگوی خود از شکلی که ملک یا مسکن به یاد مخاطب می‌اندازد استفاده نمایید. 

همچنین استفاده از طرح‌هایی که به شکل پله بوده و نشان‌دهنده موفقیت و رسیدن به اهداف هستند نیز می‌تواند مقصود شما را به مخاطب منتقل نماید.

اگر خدماتی خاص را به مشتری ارائه می‌دهید باید آن را در لوگو خود لحاظ کنید. به طور مثال کسانی که املاک لوکس و مجلل را معامله می‌کنند باید در طراحی خود به این نکته اشاره نمایند.

بدین ترتیب از همکاران خود متمایز شده و مشتریان نیز این تفاوت را تشخیص می‌دهند. اگر به طور اختصاصی به خریدوفروش ویلاهای ساحلی یا حتی خانه‌های بومی می‌پردازید نیز باید آن را در لوگوی خود منعکس کنید.

رنگ لوگو نیز نشان‌دهنده نوع فعالیت شماست به طور مثال کسانی که در  خریدوفروش املاک ساحلی فعالیت می‌کنند از لوگوهای آبی روشن یا زرد رنگ استفاده می‌نماید. در صورتی که خاکستری یا آبی تیره بهترین انتخاب برای املاکی است که ساختمان‌های صنعتی را معامله می‌کنند.

اگر شما در زمینه خریدوفروش املاک لوکس و مجلل نیز فعالیت می‌کنید بهترین رنگ برای شما ترکیبی از طلایی و مشکی است.

باید لوگو را به گونه‌ای طراحی کنید که مشتری با شما احساس صمیمیت و نزدیکی کند، لوگوهای خشک و انتزاعی این احساس را به مشتریان منتقل نمی‌کند.

لوگو

نتیجه‌گیری

همان‌طور که در این مطلب به آن اشاره کردیم لوگوی املاک را باید به صورت حرفه‌ای و تخصصی طراحی کرد. شما به عنوان مالک کسب‌وکار باید ایده‌ها و نظرات خود را به طراح اعلام کرده و از او بخواهید به بهترین شکل ممکن آن‌ها را پیاده‌سازی کند. برای انجام این کار چند ترفند و راهکار نیز به شما ارائه کردیم، البته نباید سلیقه فردی را نیز نادیده گرفت. شما می‌توانید نظرات شخصی خود را نیز با طراح در میان بگذارید تا در صورت امکان آن را در لوگوس شما جای دهد.

توجه کنید که این لوگو قرار است بر روی تمام اسناد مربوط به کسب‌وکار شما، کارت ویزیت، سایت و شبکه‌های اجتماعی شما ثبت شود پس در انتخاب نوع و رنگ آن دقت کنید. این لوگو باید به صورت انحصاری طراحی شود تا شما را از سایر رقبایتان متمایز کند. پس از طراحی لوگو املاک به سادگی عبور نکنید!

سوال داری شمارتو بذار

هر سوالی داری بپرس حداکثر تا پایان وقت اداری امروز بهت زنگ میزنیم

برای دوستات بفرست

بازار هدف

شناسایی بازار هدف، مهمترین کار یک مشاور املاک

بازار هدف مشاور املاک به دلیل رقابتی بودن این حرفه، برای مشاورین املاک بسیار مهم است تا موفقیت خود را به حداکثر برسانند. بدون اهداف روشن و یک برنامه مؤثر، یک مشاور املاک ممکن است برای دستیابی به نتایج مطلوب در زمینه خود تلاش کند. این مقاله به بررسی فرآیند شناسایی و تعریف بازار هدف برای آژانس‌های املاک می‌پردازد و بینش‌های ارزشمندی را در مورد چگونگی تعیین اهدافی که منجر به نتایج ملموس می‌شوند، ارائه می‌کند

توضیحات بیشتر »
معاملات مشاورین املاک

راحت‌ترین روش های معاملات املاک

بزرگ‌ترین دغدغه افرادی که قصد فروش ملک را دارند، یافتن راه‌هایی مطمئن و راحت برای فروش ملک است. معمولاً روش های فروش ملک مختلفی وجود دارد که افراد با استناد به آن‌ها می‌توانند ملک خود را به راحتی بفروشند. اگر شما هم به دنبال اطلاعاتی در مورد راحت‌ترین روش‌های معاملات املاک در فروش ملک هستید حتماً تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. روش‌های متعددی برای فروش ملک وجود دارند که هر کدام از آن‌ها دارای نقاط ضعف و قوت مخصوص به خود هستند…

توضیحات بیشتر »
مجوز املاک

مزایای اخذ مجوز املاک

این روزها مزایای اخذ مجوز املاک بر هیچکس پوشیده نیست. این مجوز به شما امکانات و اختیاراتی می‌دهد که سایر مشاوران بدون مجوز از داشتن آن‌ها محروم هستند. دریافت این مجوز و اختیارات وابسته به آن، بهایی نیز دارد. اخذ این مجوز نیازمند تلاش، صرف هزینه و زمان است. چنان‌چه به دنبال بهره‌مندی از مزایای اخذ مجوز قانونی املاک هستید، بایستی کارهای اداری آن را انجام داده، هزینه نموده و تلاش خود را دو چندان کنید.

توضیحات بیشتر »

10 نظر در “طراحی لوگو املاک

  1. zoritoler imol گفت:

    Terrific work! This is the type of information that should be shared around the net. Shame on the search engines for not positioning this post higher! Come on over and visit my site . Thanks =)

    https://www.zoritolerimol.com

  2. tlovertonet گفت:

    Would love to incessantly get updated outstanding site! .

    http://www.tlovertonet.com/

  3. tlover tonet گفت:

    I was studying some of your articles on this internet site and I believe this website is rattling instructive! Keep putting up.

    http://www.tlovertonet.com/

  4. It is best to take part in a contest for among the finest blogs on the web. I will recommend this web site!

  5. Bom88 گفت:

    As a Newbie, I am continuously exploring online for articles that can benefit me. Thank you

  6. Oajvvg گفت:

    can flonase make you sleepy best nighttime medicine for allergies otc allergy medication comparison chart

  7. Warung138 گفت:

    Thanks a lot for sharing this with all of us you really know what you are talking about! Bookmarked. Please also visit my site =). We could have a link exchange agreement between us!

  8. Fungame777 گفت:

    Good info. Lucky me I reach on your website by accident, I bookmarked it.

  9. Slotbom77 گفت:

    I’m still learning from you, but I’m making my way to the top as well. I definitely love reading all that is posted on your website.Keep the aarticles coming. I liked it!

  10. KKSLOT777 گفت:

    I besides believe thence, perfectly composed post! .

نظرات بسته شده اند.