همان‌طور که می­دانید اهواز یکی از شهرهای جنوبی کشور بوده و از جمله شهرهای پر جمعیت در کشور شناخته می‌شود. اهواز به عنوان یک شهر ایده ­آل در زمینه ارائه خدمات به مردم خود بوده و هر ساله افراد زیادی در این شهر اقدام به خرید و فروش ملک و یا رهن اجاره ملک و آپارتمان می­کنند. پس بی‌شک یکی از مشاغل پر طرفدار مشاور املاک در اهواز است.

مسلم است که بدون مشاور املاک امکان دسترسی به خدمات خرید و فروش و رهن و اجاره در اهواز وجود ندارد. در حال حاضر، مشاورین املاک بسیاری در این شهر فعالیت می ­کنند و هر کدام خدمات مناسبی را به افراد ارائه می­دهند. اما موضوع حائز اهمیتی که مردم باید به آن توجه داشته باشند، کیفیت خدمات ارائه شده در یک دفتر مشاور املاک است.

دغدغه‌های مالی مختلف، هزینه‌های بسیار زیاد و سرسام ­آور، عدم ارائه خانه­ ها و ملک­های مناسب و … از جمله معایب مشاورین املاک در اهواز هستند. همین موضوعات سبب شده ­اند که افراد نتوانند به مشاورین املاک در این شهر اعتماد کرده و اقدام به ثبت آگهی در این خصوص نمایند.

ما در این مقاله از مشاور املاک در اهواز قصد داریم تا در مورد بهترین مشاوران املاک در این شهر، خدمات اینترنتی مشاورین املاک در آن، هزینه مشاور املاک و همچنین معرفی دوره آموزشی مشاور املاک اهواز بپردازیم.

بهترین مشاور املاک در اهواز چه کسی است؟

یک مشاور املاک خوب در اهواز باید بتواند خدمات مناسبی را به مردم ارائه دهد. با توجه به افزایش سرسام ­آور هزینه­ های خرید و فروش ملک در این‌ شهر جنوبی و رهن و اجاره مسکن، لازم است که مشاورین املاک با توجه به نیاز مردم اقدام به ارائه خدمات در زمینه خرید و فروش مسکن نمایند.

از این رو، بهترین مشاور املاک در اهواز باید بر اساس بودجه و هزینه افراد، منازل مسکونی متعدد و مختلفی را به مردم پیشنهاد دهد. در نظر گرفتن تمامی شرایط و اقدامات مربوط به مردم جهت رهن و اجاره و یا خرید منزل بسیار حائز اهمیت است.

با شرکت در دوره آموزشی مشاور املاک اهواز درخواهید یافت که بهترین مشاور در این منطقه خدمات مناسبی را به مردم ارائه می­ دهد و همه شرایط مردم را برای رهن، اجاره و یا خرید مسکن در نظر خواهد گرفت. از جمله ویژگی­های منحصربه فردی که باید برای یک مشاور املاک خوب در اهواز وجود داشته باشند، می­توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • در نظر گرفتن تمامی شرایط فرد متقاضی جهت رهن و اجاره مسکن
  • پیشنهاد بهترین منازل مسکونی به فرد متقاضی بر اساس بودجه فرد
  • کمک به افراد جهت خرید مسکن برای مشاهده بهترین ملک‌های موجود در اهواز
  • نگرفتن حق الزحمه زیاد از افراد
  • در نظر گرفتن شرایط مالی مردم و کمک کردن به آن­ها جهت پیدا کردن بهترین منزل با کمترین هزینه

خدمات اینترنتی مشاور املاک اهواز

در ادامه مطلب دوره آموزشی مشاور املاک اهواز خوب است بدانید که در سال­های اخیر بسیاری از کسب‌و‌کارهای موجود در ایران به صورت اینترنتی خدمات خود را ارائه می­دهند. با توجه به نیاز مردم به استفاده از خدمات مشاورین املاک شهر اهواز به صورت اینترنتی، در حال حاضر سایت­های متعددی جهت ارائه خدمات مشاور املاک اینترنتی در این شهر راه‌اندازی شده ­اند که هر یک خدمات مختلفی را به مردم ارائه می­دهند.

در حال حاضر، مردم می­توانند به جای مراجعه حضوری به دفاتر مشاورین املاک، به سایت­های اینترنتی مشاور املاک اهواز مراجعه نمایند. با وجود این سایت­ها، دغدغه مردم برای مراجعه به دفاتر مشاورین املاک به صورت حضوری برطرف می­گردد.

یک مشاور املاک اینترنتی اهواز این امکان را به افراد می­دهد تا بتوانند دور از این شهر، بهترین ملک را پیدا نموده و آن را خریداری کنند. افرادی که در شهرهای دیگر زندگی می­کنند، برای مراجعه حضوری به دفاتر مشاورین املاک اهواز سختی زیادی می­ کشند و باید زمان زیادی را صرف مراجعه به این دفاتر کنند و برای مشاهده ملک‌های مختلف از این طرف شهر به آن طرف شهر بروند. اما خوشبختانه، مشاور املاک اینترنتی اهواز این مشکل را برطرف نموده است.

هزینه مشاور املاک در اهواز چقدر است؟

مشاور املاک در شهر اهواز با دریافت حق الزحمه یا همان تعرفه خدمات، می­تواند کسب درآمد کند. به همین دلیل، بسیار حائز اهمیت است که هم مشاور املاک اهواز و هم مردم جهت ثبت معامله، در رابطه با میزان هزینه خدمات مشاور املاک اطلاعات کافی کسب نمایند.

براساس توضیحات ارائه شده، هر یک از طرفین قرارداد باید به اندازه 0.25 درصد از کل معامله را به عنوان حق کمیسیون به مشاور املاک در اهواز پرداخت نمایند که در دوره آموزشی مشاور املاک اهواز تمامی این موارد را فرا خواهید گرفت.

از این رو، کل حق‌الزحمه مشاورین املاک اهواز 0.5 درصد از کل مبلغ معامله است. این حق‌الزحمه باید حتما بعد از ثبت معامله در دفتر مشاوره املاک به فردی که در آن جا فعالیت می­کند، پرداخت گردد. به غیر از این مقدار حق‌الزحمه، لازم است که 9 درصد مالیات بر روی هزینه حق‌الزحمه تمام طرفین اعمال گردد.

از این رو، حق‌الزحمه پرداخت شده برای هر یک از طرفین در معامله، به اندازه 0.25 درصد از کل مبلغ معامله است. این حق کمیسیون برای هر یک از طرفین معامله باید در 9 درصد مالیات ضرب شود و در نهایت جمع حق کمیسیون و جمع میزان مالیات، حق‌الزحمه‌ای است که باید به مشاور املاک پرداخت شود.

تلفن مشاور املاک در اهواز

با توجه به اینکه بسیاری از افرادی که قصد خرید و فروش ملک در اهواز را دارند، نمی­توانند از خدمات حضوری مشاورین املاک استفاده نمایند، می‌خواهیم راهی برای برقراری تماس تلفنی به شما معرفی کنیم. دسترسی به خدمات تلفنی مشاور املاک در اهواز به افراد کمک می­کند تا بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن به خدمات مشاورهای جهت خرید، فروش، رهن و اجاره ملک در این شهر دسترسی داشته باشند.

مشاور اهواز

جمع‌بندی

در صورتی که علاقه‌مند به شرکت کردن در دوره آموزشی مشاور املاک اهواز هستید، می­توانید با ما در ارتباط باشید. در دوره­های آموزشی مشاور املاک در اهواز نحوه شروع کسب‌وکار مشاورین املاک به متقاضیان آموزش داده می­شود. همچنین، کلیه قوانین و مقررات مربوط به ثبت معامله، میزان نرخنامه و … به افراد توضیح داده می­شود تا افراد شاغل در این حوزه به صورت حرفه‌ای به فعالیت خود ادامه دهند.

سوال داری شمارتو بذار

هر سوالی داری بپرس حداکثر تا پایان وقت اداری امروز بهت زنگ میزنیم

برای دوستات بفرست

راه اندازی دفتر املاک

راه اندازی یک دفتر املاک چقدر هزینه دارد؟

اولین قدم برای راه اندازی دفتر املاک خرید یا اجاره یک ملک تجاری است. در میان تمام هزینه‌هایی که باید برای راه اندازی دفتر املاک بپردازید این مورد بیشترین سهم را به خود اختصاص می‌دهد. خودتان به عنوان یک مشاور املاک به خوبی می‌دانید که هزینه اجاره یا خرید ملک در شهر شما به چه صورت است؟ اتحادیه مشاوران املاک شما را ملزم به تهیه دفتری با حداقل متراژ ۱۲ مترمربع می‌کند. البته این متراژ ممکن است….

توضیحات بیشتر »
راه اندازی دفتر املاک

برای راه اندازی یک دفتر املاک مدرن به چه چیزهایی نیاز داریم؟

امروزه یکی از مشاغل پردرآمد املاک است و افراد زیادی به فعالیت در آن روی آورده‌اند. برای ورود به این شغل ابتدا از تمام جهات آن را بررسی کرده سپس برای آن اقدام کنید. راه اندازی دفتر املاک منوط به داشتن مجوز و اقداماتی دیگر بوده که باید تمامی مراحل طی شود. فرد شاغل در این شغل مشاور املاک نامیده می‌شود که در زمینه ملک تخصص و دانش بالایی دارد. مشاور املاک ملک‌های مناسب را پیدا کرده و…

توضیحات بیشتر »
آموزش خرید ملک

آموزش خرید و فروش املاک

آیا شما هم به دنبال یک راه حل موثر و تصمیمی هوشمندانه برای خرید یک ملک هستید؟ اگر پاسخ شما بله است باید بگوییم نحوه خرید ملک، یکی از تصمیمات مهم در زندگی افراد است که نیازمند دانش و آگاهی فراوان در زمینه املاک می‌باشد. از این رو برای خرید ملکی که تمامی نیازهای شما را برآورده کند باید به اهمیت آموزش مربوط به نحوه خرید ملک و یادگیری روش‌‌ها و تکنیک‌‌های مهم در امر خرید و فروش املاک پی ببرید.

توضیحات بیشتر »
منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

در مورد دوره‌ها سوال داری

شمارتو بزار :

Call Now Button