ایده‌ های خلاقانه برای مدیران املاک از جمله مهم‌ترین بخش‌هایی هستند که می‌توانید در طول کار خود در یک دفتر مشاور املاک به آن توجه نشان دهید. معمولا ‌ایده ‌های خلاقانه‌ای که در زمینه‌های مختلف وجود دارند، می‌توانند به نتایج معاملات شما کمک بسیار زیادی کنند. به همین خاطر نیز توصیه می‌کنیم تا حتماً تمامی این ‌ایده‌ ها و موارد را به دقت بررسی کرده و بر همین اساس نیز تصمیم‌گیری‌های معقول و مناسبی داشته باشید.

بررسی چند ‌ایده خلاقانه

در این قسمت به بررسی چند‌ ایده خلاقانه می‌پردازیم که در حوزه مدیریت املاک می‌تواند اهمیت داشته باشد. به طور کلی در صورتی که ‌ایده‌ های خلاقانه را بتوانید در حوزه املاک به خوبی پیاده‌سازی کنید، می‌توانید به راحتی به درآمد بیشتر و همچنین به نکته‌های بیشتری از درآمد‌ها و پیشرفت‌های مادی برسید. در نظر داشته باشید که برای نتیجه بخش بودن هر کدام از این ‌ایده ‌ها لازم است حتماً تلاش زیادی را داشته باشید که به بهترین نتایج بتوانید دست پیدا کنید.

  • تور‌های مجازی

تور‌های مجازی به مجموعه ویدیو‌هایی گفته می‌شود که می‌توانید از ملک مورد نظر خودتان بگیرید و از این طریق می‌توانید به راحتی مشتریان را به سمت خودتان جذب کنید. در نظر داشته باشید که تور‌های مجازی نیاز به داشتن مهارت‌های فیلم‌برداری، ادیت عکس و… دارند. به همین خاطر نیز اگر به سراغ یادگیری این مهارت‌ها بروید، به راحتی این ‌ایده خلاقانه را نیز می‌توانید اجرا کنید. با تور‌های مجازی می‌توانید نمای بهتری از سازه را به مشتری نشان دهید و کاری کنید که در بسیاری از موارد حتی نیاز به بازدید حضوری وجود نداشته باشد.

  • اشتراک‌گذاری اطلاعات

شاید با خودتان فکر کنید که شما زحمت تولید محتوا و جمع‌آوری اطلاعات را می‌کشید و نباید دیگران بدون هیچ زحمتی از آن‌ها استفاده کنند. این ‌ایده اشتباه است. یکی از ‌ایده ‌های خلاقانه برای مدیران املاک آن است که تولید محتوایی که به سبک شما تهیه و تولید شده است را به شکلی در وبسایت و شبکه‌های اجتماعی خود قرار دهید که مردم، مشتریان و حتی رقیبان شما بتوانند به راحتی این اطلاعات را اشتراک‌گذاری کنند. فراموش نکنید که با این کار شما بیشتر از گذشته شناخته می‌شوید و همین موضوع می‌تواند اهمیت زیادی داشته باشد.

  • هدف‌گذاری مجدد

یکی از قوی‌ترین تکنیک‌هایی که در این خصوص وجود دارد مربوط به هدف‌گذاری مجدد می‌شود. هدف‌گذاری مجدد می‌تواند از جمله کار‌هایی باشد که شاید ۹۰ درصد از مدیران در حوزه‌های متفاوت و به خصوص حوزه مشاورین املاک آن را انجام نمی‌دهند. به همین دلیل نیز بهترین کار آن است که حتماً هدف‌گذاری مجدد را با دقت انجام دهید و سعی کنید تا بیشترین عملکرد را در این حوزه داشته باشید.

در این تکنیک قرار است تمامی افرادی که قبلاً یک علاقه کوچک به کار شما نشان داده‌اند را مورد بازاریابی مجدد قرار دهید. این کار سبب می‌شود تا مشتریان بالقوه را بتوانید به مشتریان بالفعل تبدیل کنید. در نظر داشته باشید که اغلب افراد در همان نگاه اول نمی‌توانند کار خرید و فروش و یا اجاره خود را انجام دهند، اما زمانی که مجدداً آن‌ها را بازاریابی کنید، می‌توانید به نتایج بهتری دست یابید.

  • معرفی خود به دیگران از طریق مشتریان

یکی از‌ ایده‌ های خلاقانه برای مدیران املاک آن است که از مشتریان راضی خود بخواهند که آن‌ها را به دیگر مشتریان و افرادی که در نزدیکی آن‌ها وجود دارند نیز معرفی کنند. تبلیغات دهان به دهان و همچنین توصیه‌هایی که افراد از سمت دوستان و آشنایان خودشان دریافت می‌کنند، یکی از مهم‌ترین مواردی است که می‌تواند بر روی شناخته شدن کسب و کار‌ها اثر داشته باشد.

همواره سعی کنید به عنوان یک کارشناس املاک و یا مدیر املاک، خودتان را از طریق مشتریان راضی که دارید، به دیگر افراد نیز معرفی کنید.

  • توجه به بخش دیجیتالی کسب و کار

امروزه میزان استفاده مردم از فضای اینترنت به قدری زیاد شده است که اگر در این فضا بتوانید خودتان را به دیگران معرفی کنید و جایگاه خاص خودتان را پیدا کنید، بهترین نتیجه‌ها را نیز در این خصوص می‌توانید دریافت کنید. در نظر داشته باشید که معرفی شما در بخش دیجیتالی به دیگران می‌تواند اهمیت زیادی داشته باشد. بنابراین وب سایت، پلتفرم‌های اجتماعی خود و همچنین دیگر بخش‌هایی که به دنبال دیجیتالی وابسه به شما ارتباط دارند را به دقت مورد بررسی قرار دهید.

ایده های املاک

کلام پایانی

تمامی ‌ایده ‌های خلاقانه برای مدیران املاک را نمی‌توانید در یک مطلب کوتاه جمع‌آوری کنید. در این مطلب صرفاً سعی کردیم تا مهم‌ترین ‌ایده‌ ها در این زمینه را معرفی کنیم که بتوانید سرنخ‌های لازم برای تفکرات خلاقانه را به دست‌آورید. فراموش نکنید که این موارد و موضوعات می‌توانند اهمیت بسیار زیادی داشته باشند. زمانی که نتوانید عملکرد مناسب و مبتکرانه‌ای را از خودتان نشان دهید، قطعاً دچار مشکل خواهید شد. به همین خاطر نیز بهترین کار آن است که حتما ‌ایده‌ های مناسبی را در نظر بگیرید و آن‌ها را اجرایی کنید. فراموش نکنید که برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه نیز می‌توانید به سایت آموزش املاک مراجعه کرده و نکات مهم‌تر در این خصوص را از آنجا کسب کنید.

سوال داری شمارتو بذار

هر سوالی داری بپرس حداکثر تا پایان وقت اداری امروز بهت زنگ میزنیم

برای دوستات بفرست

بازار هدف

شناسایی بازار هدف، مهمترین کار یک مشاور املاک

بازار هدف مشاور املاک به دلیل رقابتی بودن این حرفه، برای مشاورین املاک بسیار مهم است تا موفقیت خود را به حداکثر برسانند. بدون اهداف روشن و یک برنامه مؤثر، یک مشاور املاک ممکن است برای دستیابی به نتایج مطلوب در زمینه خود تلاش کند. این مقاله به بررسی فرآیند شناسایی و تعریف بازار هدف برای آژانس‌های املاک می‌پردازد و بینش‌های ارزشمندی را در مورد چگونگی تعیین اهدافی که منجر به نتایج ملموس می‌شوند، ارائه می‌کند

توضیحات بیشتر »
فروش خانه

مهمترین کلمات برای فروش خانه

در بازاریابی املاک و مستغلات، اهمیت انتخاب کلمات بسیار بالاست. استفاده از توصیفات جالب و دقیق می‌تواند به تصاویر شبیه باشد و درک عمق و جزئیات بیشتری را برای خریداران فراهم کند. اما باید به این نکته توجه کرد که استفاده از کلمات تکراری یا کپی شده از دیگران می‌تواند باعث از دست رفتن خریداران شود. بنابراین، استفاده از توضیحات مفید با بکارگیری کلمات خاص به شما امکان می‌دهد ویژگی‌ها و خصوصیات برجسته خانه خود را در آگهی عنوان کنید.

توضیحات بیشتر »
مشاور املاک

چگونه باید مشاور املاک شوم؟

هر کار و حرفه‌ای یک سری اصول و قواعد خاص خود را دارد که برای رسیدن موفقیت در آن فرد حتما باید با این اصول آشنا باشد و آن‌ها را به کار گیرد. مشاور املاک نیز یکی از حرفه‌هایی است که شگردهای مخصوص به خود را دارد و افراد زمانی که می‌خواهند وارد این حرفه شوند ابتدا بهتر است از خود بپرسید که چگونه باید مشاور املاک شوم؟ و به دنبال پاسخ آن باشند. بعد از دستیابی به پاسخ…

توضیحات بیشتر »
سبد خرید

اگر در ارتباط با دوره های آنلاین و حضوری آکادمی سوال داری

شمارتو بزار :

Call Now Button