اگر می‌خواهید به عنوان یک مشاور املاک موفق از شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده بهینه کنید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

تبلیغات املاک در اینستاگرام یکی از بهترین روش‌ها برای جلب توجه مشتریان است. تغییرات در سبک زندگی و حضور فعال افراد در شبکه‌های اجتماعی، این واقعیت را نشان می‌دهد که اینستاگرام یک ابزار قدرتمند برای تبلیغات است. نمایش عکس‌ها و ویدیوهای ملک‌ها می‌تواند تاثیر بسزایی در جذب مشتریان داشته باشد. به همین دلیل، نادیده گرفتن اینستاگرام برای تبلیغات املاک، با توجه به تعداد بالای کاربران، غیرمنطقی به نظر می‌رسد. در این محتوا، به اهمیت استفاده از اینستاگرام برای تبلیغات املاک پرداخته و صفر تا صد پیج اینستاگرامی مشاور املاک را بررسی خواهیم کرد.

چرا شغل املاک به فعالیت در اینستاگرام نیاز دارد؟

اگرچه تعداد محدودی از مشاوران املاک در اینستاگرام فعالیت می‌کنند، اما اغلب متقاضیان خرید یا اجاره خانه اعلام کرده‌اند که ترجیح می‌دهند تصاویر خانه‌ها را در پیج املاک اینستاگرام بررسی کنند. در این روزهای پرمشغله، افراد نمی‌توانند زمان زیادی را برای بازدید حضوری از آپارتمان‌ها و خانه‌ها صرف کنند. بنابراین، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند ابتدا به بررسی آنلاین ملک‌های مختلف پرداخته و پس از جمع‌آوری اطلاعات کافی، چند مورد مناسب را جدا کرده و سپس برای بازدید حضوری آن‌ها اقدام کنند.

روابط شخصی یکی از عوامل کلیدی در موفقیت هر مشاور املاک است. ویژگی‌های مختلف اینستاگرام، مانند استوری، به شما این امکان را می‌دهد که به مخاطب خود نزدیک‌تر شوید. برای مثال، شما می‌توانید آخرین خبرها و قیمت‌های شهر یا منطقه خود را به صورت روزانه در استوری پیج خود منتشر کنید.

نحوه تبلیغ املاک در پیج اینستاگرام

استفاده از اینستاگرام به عنوان یک ابزار برجسته برای برقراری ارتباط با جامعه و ایجاد نزدیکی با آن، بی‌تردید یکی از راه‌های موثر برای مشاوران املاک است. اما آیا تنها این کافی است؟ برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی و تلاش‌های بیهوده، باید از چند اصل حیاتی پیروی کنید. در ادامه به چگونگی نحوه تبلیغ پیج اینستاگرامی املاک می‌پردازیم:

  1. مخاطب‌های خود را مشخص کنید

تعیین مخاطب هدف یک کمپین تبلیغاتی موفق در اینستاگرام بسیار حیاتی است، زیرا تمام استراتژی‌ها و تصمیمات باید بر اساس نیازها و خواسته‌های آنان شکل گیرد. به عنوان مثال، شناخت ویژگی‌هایی مانند سن، جنسیت، موقعیت مکانی و درآمد مخاطبان به شما کمک می‌کند تا هشتگ‌های مناسب‌تری را انتخاب کنید.

برای شروع، به بررسی و ارزیابی فالوورهای پیج رقبا بپردازید و ببینید چه کسانی با چه علایقی پیج آن‌ها را دنبال می‌کنند. همچنین، پست‌ها و استوری‌های آن‌ها را نیز بررسی کنید تا بهتر بفهمید چه نوع محتوایی برای مخاطبان جذاب است.

از سوشال لیسنینگ نیز بهره ببرید تا نیازها و علایق مخاطبان هدف را بهتر بشناسید. ارتباط موثر با مخاطبان تنها زمانی ممکن است که به درستی بفهمید چه چیزی آنان را جذب می‌کند. در صورت داشتن پیج فعال، از ابزار آنالیز اینستاگرام Instagram Insights برای تحلیل فالوورها استفاده کنید. این ابزار اطلاعات مفیدی نظیر سن، موقعیت جغرافیایی و جنسیت فالوورهای شما را ارائه می‌دهد.

  1. انتشار محتواهای ویدئویی

همانطور که قبل اشاره شد، ارائه جزئیات دقیق در تبلیغات و پست‌های اینستاگرام می‌تواند باعث جذب تعداد بیشتری از مخاطبان شود. از طریق ایجاد تبلیغات ویدیویی جذاب، می‌توانید ویژگی‌های منحصر به فرد ساختمان را به نمایش بگذارید.

نرخ تعامل با محتواهای ویدیویی نسبت به سایر قالب‌ها بسیار بالاتر است. به همین دلیل، استفاده از محتواهای ویدیویی به عنوان یک ابزار قدرتمند برای جذب و حفظ مشتریان فعلی بسیار موثر است.

  1. استفاده از هشتگ‌های مناسب

استفاده از هشتگ‌های مناسب در پست‌های پیج املاک بسیار مهم است. با استفاده از هشتگ‌های پرطرفدار و مرتبط با صنعت املاک، می‌توانید پست‌های خود را به راحتی برای مخاطب قابل دسترسی کنید. هشتگ‌های مناسب به شما کمک می‌کنند تا پست‌های خود را در معرض دید بیشتری قرار داده و باعث افزایش تعداد دنبال‌کنندگان پیج خود شوید. بهتر است هشتگ‌هایی انتخاب کنید که مرتبط با محتوای پست شما بوده و بتواند کاربران مورد نظر شما را جذب کنند.

  1. ارتباط با دنبال‌کنندگان

ارتباط با دنبال‌کنندگان در پیج املاک بسیار اهمیت داشته و می‌تواند به شما کمک کند تا ارتباط خوبی با آن‌ها برقرار کرده و اعتماد آن‌ها را جلب کنید. برای این منظور، می‌توانید به نظرات و پیام‌ها و سوالات آن‌ها پاسخ دهید.

همچنین، می‌توانید نظرات و پیشنهادات دنبال‌کنندگان خود را در نظر بگیرید و از آن‌ها برای بهبود خدمات و محتوای پیج خود استفاده کنید. این کار باعث افزایش تعامل و ارتباط مستقیم با دنبال‌کنندگان شما شده و به شما کمک می‌کند تا بهترین خدمات را به آن‌ها ارائه دهید. به علاوه، می‌توانید با برگزاری قرعه‌کشی‌ها و مسابقات ارتباط خود را با دنبال‌کنندگان تقویت کرده و آن‌ها را به دنبال کردن فعالیت خود در اینستاگرام تشویق کنید. این کار باعث افزایش تعامل و مشارکت دنبال‌کنندگان شما خواهد شد.

نتیجه گیری

با استفاده از پیج اینستاگرامی، می‌توانید تمام جزئیات و ویژگی‌های منحصر به فرد فایل‌های خود را با مخاطبان به اشتراک بگذارید. با رعایت اصول تبلیغات پیج املاک، می‌توانید به مخاطبان هدف خود نزدیک‌تر شوید. با تولید محتوای ویدیوی جذاب و شناسایی دقیق مخاطبان هدف، می‌توانید به راحتی توجه آن‌ها را جلب کنید. برای آموزش حرفه‌ای مشاورین و مدیران املاک از دوره‌های آکادمی آموزش املاک ابراهیمی استفاده کنید.

سوال داری شمارتو بذار

هر سوالی داری بپرس حداکثر تا پایان وقت اداری امروز بهت زنگ میزنیم

برای دوستات بفرست

مشاور املاک حرفه ای

5 نکته طلایی برای مشاورین املاک نیمه حرفه ای

امروزه شغل مشاور املاکی نسبت به گذشته تغییرات بسیار زیادی کرده و این شغل به یک حرفه تخصصی تبدیل گردیده که در آن میزان رقابت بسیار بالا است. در این بین مشاور املاکی موفق بوده و می‌تواند گوی سبقت را از دیگر رقبای خود برباید که هر روز بر آگاهی و اطلاعات خود بیافزاید. اگر شما یک مشاور املاک نیمه حرفه‌ای را اداره می‌کنید بهتر است که سعی خود را به کار بگیرید تا بتوانید به یک مشاور املاک حرفه‌ای تبدیل شوید.

توضیحات بیشتر »
آموزش مشاور املاک

دوره آموزشی مشاور املاک

آیا همه افرادی که وارد حرفه مشاوره املاک می‌شوند، درآمد زیادی دارند؟ رمز موفقیت بعضی از مشاورین املاک چیست؟ مسلماً آموزش، تمرین و تلاش بی‌وقفه می‌تواند شما را در دنیای بازاریابی املاک موفق کند. ما با برگزاری آموزش رایگان برای مشاور املاک می‌خواهیم شما را به صورت حرفه‌ای وارد این کسب‌وکار پردرآمد کنیم، با ما همراه باشید.همان‌طور که به آن اشاره شد دانش، مهارت و توانایی‌های مختلفی وجود دارد که فرد با آموزش آن‌ها می‌تواند به یک مشاوره املاک حرفه‌ای تبدیل شود در ادامه هر یک را مختصراً به شما معرفی خواهیم کرد.

توضیحات بیشتر »

نام گذاری املاک

اگر شما هم به تازگی وارد حرفه مشاوره املاک شده‌اید حتماً با مشکلات بسیاری دست‌وپنجه نرم می‌کنید. اولین قدم برای شروع فعالیت مشاوره املاک، انتخاب نام مناسب است. نامی که نه‌تنها فعالیت شما را به خوبی به مشتری نشان دهد بلکه ویژه و منحصربه‌فرد نیز باشد. این کار به ظاهر ساده می‌آید اما هنگامی که در موقعیت آن قرار می‌گیرید متوجه خواهید شد که کار بسیار سخت و دشواری است.در این مطلب قصد داریم…

توضیحات بیشتر »
سبد خرید

اگر در ارتباط با دوره های آنلاین و حضوری آکادمی سوال داری

شمارتو بزار :

Call Now Button