مجله آموزش املاک

جزیره در املاک

همه چیز درباره جزیره در آشپزخانه

جزیره در آشپزخانه، طراحی جدیدی که زیبایی دوچندان به آشپزخانه‌ها بخشیده است. شاید بتوان گفت که در حال حاضر اکثر افرادی که برای خرید منزل به مشاوران املاک مراجعه می‌کنند به دنبال خانه‌هایی هستند که در آشپزخانه جزیره داشته باشند. به راستی این سبک از طراحی چگونه است؟ و چه مزایا و معایبی را به همراه دارد؟ در در این مقاله به این سبک طراحی می‌پردازیم.

توضیحات بیشتر »

چگونه مشاور املاک شوم؟

برای شروع کار در حوزه مشاوره املاک، شما باید مدرک مرتبط با این حوزه را دریافت کنید. برخی از مدارک مورد نیاز شامل دوره‌های آموزشی در زمینه مشاوره املاک، مدیریت املاک، قوانین و مقررات مربوط به املاک و غیره است. سپس، شما باید تجربه کافی در زمینه مشاوره املاک کسب کنید. برای این منظور، می‌توانید با کار در یک شرکت مشاوره املاک یا با شروع کسب و کار خود، تجربه لازم را کسب نمایید…

توضیحات بیشتر »
فروش ملک

آموزش حرفه‌ای فروش ملک

یکی از حرفه‌ای‌ترین ویژگی‌های مشاورین املاک، فروش سریع ملک است. در ادامه این مقاله سعی داریم به آموزش تکنیک های فروش ملک برای مشاوران املاک حرفه‌ای در حوزه‌های مختلف بپردازیم تا این اطلاعات را به صورت فشرده در اختیار داشته باشید. با ما همراه باشید

توضیحات بیشتر »

آموزش املاک

آموزش مشاور املاک حرفه‌ ای

اگر شما هم به توسعه حرفه‌‌ای در صنعت املاک علاقه‌‌مندید و قصد دارید به مشاور املاک حرفه‌‌ای تبدیل شوید، در این مطلب راهکارها و راهنمایی‌‌هایی جهت موفقیت در این صنعت برای شما شرح داده شده است. با اطلاعات و استراتژی‌‌های موثری که در اختیارتان قرار داده‌ایم، می‌‌توانید به عنوان مشاوران املاک در بازار رقابتی بهتر عمل کرده و به توسعه و پیشرفت خود ادامه دهید. جهت بهره‌ برداری از این مطالب و کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید….

لوگو املاک

طراحی لوگو دفتر املاک

شغل مشاور املاک، از جمله مشاغل پررقابت است و اگر دقت کنید در هر محله یا خیابانی وجود دارد. پس طراحی لوگو دفتر املاک بسیار اهمیت دارد تا نسبت به سایر رقبل متمایز و از طرفی حس اطمینان و اعتماد را به مشتریان خود القا کند تا نظر آن‌ها نسبت به بنگاه‌ جلب شود. ازاین‌رو لوگوی خاصی باید طراحی و خلق شود. شاید در ذهنتان این سوال پیش بیاید که لوگو باید چگونه باشد و اهمیت و عوامل موثر در طراحی لوگو چه مواردیست که در ادامه به این مباحث بیشتر می‌پردازیم….

مدیر قرارداد

همه چیز درباره یک مدیر قرارداد حرفه‌ای املاک

در آژانس‌های معاملات ملکی نیز همانند سایر مشاغل عموما رده‌بندی شغلی وجود دارد. این رده بندی می‌تواند به شرح زیر باشد: مدیر دفتر یا صاحب مجوز، مدیر قرارداد و مشاوران. مدیر قرارداد املاک شخصی است که با مشتریان و مشارکت‌کنندگان صنعت املاک ارتباط برقرار کرده و نیازها و خواسته‌های آنها را بررسی و تحلیل می‌کند. همچنین به مشتریان در انتخاب ملک مناسب، بررسی مستندات قانونی، مذاکره قراردادها و همچنین…

مقالات اخیر

هدف مشاور املاک

5 هدف مهم در شغل املاک    

صنعت املاک یکی از بهترین مشاغل برای افراد متعهد، متخصص، پیگیر و اجتماعی به شمار می‌آید. کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، در یک فضای رقابتی و مهیج که امکان شکست و ناامیدی نیز در آن وجود دارد، مشغول به کار هستند. بنابراین بسیار مهم است که اهداف پیش‌برنده در این شغل مشخص باشد و به آن اهداف پایبند بود. در این صورت مشاور املاک می‌تواند به موفقیت و پیشرفتی که می‌خواهد برسد.

تغییر دکوراسیون

روش های کم هزینه برای تغییرات ساختمان

شاید با شنیدن، ایجاد تغییرات در ساختمان اولین مطلبی که به ذهن شما خطور می‌کند هزینه‌های بالای آن باشد. اما باید گفت که لزوما ایجاد تغییرات در ساختمان همیشه هزینه بر نبوده بلکه می‌توانید با به کار بردن روش‌هایی که هزینه کمی را در بر دارند به تغییر دکوراسیون بپردازید. در برخی از آموزش‌های تخصصی آکادمی آموزش املاک ابراهیمی که بیشتر برای مدیران و مشاوران املاک برگزار می‌گردد به معرفی روش‌های کم هزینه برای تغییرات ساختمان پرداخته می‌شود.

روانشناسی فروش

روانشناسی فروش در املاک

شما به عنوان یک مشاور املاک، فقط کسی نیستید که مسئول فروش املاک باشید! این شغل آنقدر پیچیدگی دارد که شما را مثل یک روانشناس متبحر به فردی که دیگران را به سرعت می‌شناسد تبدیل می‌کند. مشاورین املاک در حیطه ی ‌فعالیتشان باید بسیار قوی عمل کنند و خودشان را به جای خریدار، فروشنده، موجر یا مستاجر بگذارند تا بتوانند آنها را درک نموده و با یک همراهی صحیح، مشتری را به هدفش برسانند.

مدیریت زمان برای مشاورین املاک

ممکن است با خود فکر کنید که جهت موفقیت در کار املاک، به چه سرمایه‌هایی نیاز هست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت که سرمایه‌هایی که یک مشاور املاک جهت موفقیت خود نیاز دارد، سرمایه‌هایی نقدی نظیر پول، دفتر کار و … نیست. در واقع این سرمایه‌ها مواردی همچون دانش حقوقی، علم مربوط به کسب‌و‌کار، تشکیل شبکه ارتباطی با بازار املاک، تلاش، پشتکار و… است. همچنین اینکه یکی از مهمترین سرمایه‌های مشاورین املاک، مدیریت زمان برای مشاور املاک است.

زبان بدن مشاور املاک

نقش زبان بدن در مشاور املاک

اگر در زمینه مشاور املاک فعالیت می‌کنید و از نقش زبان بدن در مشاور املاک آگاهی ندارید، پس مطالعه این مطلب را از دست ندهید و تا انتها همراه ما باشید.

ازجمله مهارت‌های مهم که مشاوران املاک بایستی به آن دست یابند، مهارت زبان بدن است. با کسب این مهارت و تکیه بر آن، مشاوران املاک قادر خواهند بود تا به مشتری‌های خود مشاوره مناسب داده و خود را به عنوان یک مذاکره‌کننده خوب در دیدگاه مردم جلوه دهند.

هدف گذاری مشاور املاک

روش های صحیح هدف گذاری مشاورین املاک برای پیشرفت

هدف گذاری یکی از عناصر کلیدی در موفقیت هر مشاور املاک است. در این صنعت، هدف گذاری می‌تواند به شما کمک کند تا بهبود واکنش به بازار، افزایش فروش و ارتقاء خدمات به مشتریان داشته باشید. در زیر چند روش صحیح هدف گذاری برای مشاورین املاک آورده شده است:

پیشرفت مشاور املاک

چگونه در حرفه املاک پیشرفت کنم؟

پیشرفت مشاورین املاک به چه صورت امکان‌پذیر است؟ حرفه مشاور املاک به عنوان شغلی پر درآمد شناخته می‌شود که بسیاری از وابستگی‌ها و چارچوب‌های اداری را ندارد. در این حرفه بدون در نظر گرفتن ساعت کاری مشخص می‌توان درآمد بسیار خوبی کسب کرد. اگرچه این شغل وابستگی اداری ندارد اما وابستگی زیادی به مشتری‌مداری دارد و باید در هر زمان بتوانید پاسخگوی مشتری خود باشید. برای موفقیت و پیشرفت شغلی خود در این حرفه با چند راهکار ساده و مفید با ما همراه باشید.

پیش بینی بازار مسکن

پیشبینی بازار مسکن

برخلاف آنچه به نظر می‌رسد بازار مسکن امسال فرصت زیادی برای تغییر پیدا نخواهد کرد. تورم مسکن در حال حاضر حدود ۱۳ درصد جلوتر از تورم عمومی است در نتیجه باید از سرعت خود کم کند چرا که تا وقتی مشتریان نتوانند معامله کنند هیچ عدد و رقمی در ذهن فروشنده کارایی ندارد. صاحب خانه‌ها هم باید مراقب باشند چرا که دستمزدها رشد ۲۷ درصدی دارند و در چنین شرایطی بعد از این مدت از سال، بازار مسکن هنوز از خواب بیدار نشده است.

سبد خرید

در مورد دوره‌ها سوال داری

شمارتو بزار :

Call Now Button