موفقیت در شغل املاک مستلزم دانستن نکات ریز و درشت بسیار زیادی است. هر کدام از این نکات می‌توانند سبب شوند که شما در گوشه‌ای از این کار پیشرفت کنید و بتوانید موفقیت‌های روز افزون بیشتری را کسب کنید. برای آن که تمامیاین فوت و فن‌ها و فنون را بتوانید متوجه شوید، لازم است تا حتماً به مراجع مناسبی که بهترین و بیشترین اطلاعات را به شما می‌دهند، مراجعه کنید. با این کار قطعاً می‌توانید به نتایج چشمگیری نیز دست پیدا کنید.

فنون موفقیت در شغل املاک

در این قسمت به برخی از مهم‌ترین فنون و راز و رمز‌هایی می‌پردازیم که احتمالاً خودتان هم برخی از آن‌ها را می‌دانید، اما به دلیل مشغله‌های زندگی و عدم تکرار و تمرین متوجه این مسأله نشده‌اید و یا آن‌ها را فراموش کرده‌اید. به همین خاطر نیز بهتر است بدانید که اگر تمامی این نکات و بسیاری از نکات دیگر را همیشه در نظر داشته باشید، می‌توانید در این شغل پیشرفت‌های استثنایی را به مرحله نمایش بگذارید.

  • مشاور نه فروشنده!

برای آن که بتوانید معاملات را بهتر درک کنید و همچنین کاری کنید که مشتریان شما اعتماد بهتر و بیشتری به شما داشته باشند، نباید در نقش یک فروشنده ظاهر شوید. درست است که در نهایت شما قرار است که یک قرارداد خرید، فروش و… را داشته باشید، اما این نکته بسیار اهمیت دارد که باید در ابتدا مشاوره بدهید و سپس در نهایت به سراغ معامله بروید. با این کار هم مشتریان خودتان را بهتر درک می‌کنید و هم می‌توانید نتایج مناسب‌تری را بگیرید.

  • قابلیت‌ها و مهارت‌های جانبی

داشتن یک سری از قابلیت‌ها و آپشن‌های جانبی که دارید نیز می‌تواند اهمیت بسیار بالایی داشته باشد. به طور مثال نوشتن توضیحات جذاب و زیبا برای فایل‌های مختلف فروش و اشاره، داشتن قابلیت فیلم بردای و عکس‌برداری و همچنین تدوین این موارد و… می‌تواند به فرایند جذب مشتری شما کمک بسیار بیشتری کند. به همین دلیل نیز توجه داشته باشید که چگونه و با استفاده از چه قابلیت‌هایی می‌توانید به فرایند بهتر کسب و کار خودتان کمک کنید.

  • عملکرد صادقانه

این تفکر در بین افراد جامعه ما جا افتاده است که تمامی افراد املاکی دارای عملکردی غیر صادقانه هستند و به همین دلیل نیز اعتماد کردن به این افراد می‌تواند کار سختی باشد. این موضوع در برخی از موارد متأسفانه درست است. شما به عنوان یک مشاور املاک موفق باید بدانید که داشتن عملکرد صادقانه می‌تواند اهمیت بسیار زیادی داشته باشد. با مشتریان خود نهایت صداقت را داشته باشید و سعی کنید تا بیشترین توجه را به این موضوع کنید که مشتری شما قطعاً صداقت شما را درک کند.

  • کسب مهارت‌های مذاکره

مهارت‌های مربوط به مذاکره و سخن وری را به دقت در نظر داشته باشید. زمانی که این مهارت‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهید، متوجه می‌شوید که چگونه باید با مشتریان صحبت کنید. در کجا باید سکوت پیشه کنید، کجا می‌توانید حرف بزنید و کجا باید شوخی کنید. دانستن تمامی این نکات سبب می‌شود تا بهترین نوع مذاکرات را بتوانید پیش ببرید. به همین خاطر نیز حتماً این نکته را در نظر داشته باشید که مهارت‌های مذاکره خود را ارتقا داده و به شکل مناسبی از آن‌ها استفاده کنید.

  • تلاش مداوم

مورد بعدی در خصوص تلاش مداوم است. برای آن که بتوانید یک سری از معاملات را به سرانجام برسانید، نیاز است تا تلاش مداومی را برای آن‌ها داشته باشید. داشتن تلاش مستمر می‌تواند اهمیت زیادی داشته باشد و سبب می‌شود که بسیاری از کار‌های شما به نتیجه مطلوب و مناسب برسد.

  • لیست کردن کار‌ها

کار‌های مختلفی که دارید، فایل‌های متفاوتی که باید به آن‌ها رسیدگی کنید و به طور کلی هر نوع فعالیت دیگری که لازم است مورد توجه قرار دهید و آن را به سرانجام برسانید را حتماً لیست کرده و به طور کامل مورد بررسی قرار دهید. این کار سبب می‌شود تا بتوانید کار‌های خودتان را به درستی اولویت‌بندی کنید و هر کدام از این کار‌ها را در زمان مناسب خودش انجام دهید. مسلماً اگر این کار را بتوانید انجام دهید، بهترین نتیجه‌های ممکن را خواهید گرفت.

  • استفاده از پلتفرم‌های اجتماعی

یکی دیگر از موارد و نکاتی که می‌توانید در نظر بگیرید، استفاده کردن از پلتفرم‌های اجتماعی است. در این پلتفرم‌ها می‌توانید خودتان را بهتر معرفی کنید، مشتریان بیشتری داشته باشید و از این طریق به سادگی می‌توانید خودتان و برندی که دارید را به دیگران معرفی کنید. فراموش نکنید که پلت فرم‌ها با تولید محتوای اصولی می‌توانند پیشرفت کنند و در دنیای اینترنت بیشتر به چشم بیایند. در صورتی که محتوای غنی نداشته باشید، این کار برایتان هیچ سودی نخواهد داشت و صرفاً زمان و هزینه خودتان را تلف خواهید کرد.

موفقیت مشاوراملاک

کلام پایانی

موفقیت در شغل املاک یک شبه و یک روزه به دست نمی‌آید. برای آن که بتوانید در این کار به خوبی پیشرفت کنید و به تمامی چیز‌هایی که دوست دارید برسید، بهتر است بدانید که اجرا کردن فوت و فن‌های گفته شده در کنار بسیاری از نکات دیگر می‌تواند کارساز باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به راحتی می‌توانید به سایت آموزش املاک مراجعه کرده و اطلاعاتی که در این وبسایت درج شده‌اند را مورد استفاده قرار دهید. فراموش نکنید که استفاده کردن از این اطلاعات و نکات می‌تواند اهمیت بسیار زیادی داشته باشد و کار‌های شما را نیز به بهترین وجه ممکن پیش ببرد.

سوال داری شمارتو بذار

هر سوالی داری بپرس حداکثر تا پایان وقت اداری امروز بهت زنگ میزنیم

برای دوستات بفرست

ترفند فروش

ترفندهای مهم جذب و حفظ مشتری برای مشاورین املاک

قطعا یکی از پر‌درآمد‌ترین مشاغل در کشور ایران، مشاور املاک است. این شغل با وجود تمامی سختی‌ها و چالش‌هایی که دارد، تضمینی در ایجاد یک زندگی پر‌سود و کسب درآمد عالی برای شماست. به همین خاطر نیز ما در این مطلب به سراغ بهترین و جدید‌ترین روش‌های جذب و حفظ مشتری برای مشاور املاک رفته‌ایم. شما عزیزان می‌توانید با استفاده از تکنیک‌های ذکر شده در این مقاله علاوه بر جذب مشتری‌های جدید، آن‌ها را کاملا وفا‌دار به خود و مشتری مادام‌العمر کنید، با ما همراه باشید.

توضیحات بیشتر »
مدیریت تا رهبری

 از مدیریت تا رهبری، ویژه مدیران املاک

مدیران املاک چه مهارت‌هایی باید داشته باشند؟ سه دسته مهارت‌های انسانی، ادراکی و فنی وجود دارد که هر مدیر املاکی می‌بایست از آن‌ها برخوردار باشد. مدیری موفق است که بتواند مهارت‌های ذکر شده را به خوبی ایفا نماید.‌ اقدام کردن به موقع و موثر از‌مهم‌ترین فواید داشتن مهارت‌های ذکر شده می‌باشد. در این مقاله به بررسی نقش مدیر و چگونگی رسیدن به رهبری می‌پردازیم. در ادامه با ما همراه باشید تا با مهارت‌های مدیر املاک بیشتر آشنا شوید.‌

توضیحات بیشتر »
جملات ممنوعه قرارداد

جملات ممنوعه در قرارداد

کلمات و جمله‌هایی که مشاوران املاک به هنگام آشنایی با مشتریان و نشان دادن موارد خرید و فروش، همچنین هنگام عقد قرارداد بر زبان می‌آورند، نقش بسیار مهمی در سرانجام معامله دارد. در بسیاری از قراردادها به‌خاطر استفاده از جملات یا قول و قرارهای اشتباه، شانس انجام معامله خرید و فروش از دست می‌رود. مشاوران املاک حرفه‌ای مراقب هستند از جملات ممنوعه در قرارداد که ریسک فسخ معامله را افزایش می‌دهد، استفاده نکنند.

توضیحات بیشتر »
سبد خرید

اگر در ارتباط با دوره های آنلاین و حضوری آکادمی سوال داری

شمارتو بزار :

Call Now Button