با وجود اینکه شغل مشاوره املاک درآمد بسیار زیادی دارد و افراد زیادی مجذوب این حرفه می‌شود اما برخی از این افراد پس از مدتی که به درآمد موردنظر خود نمی‌رسند، مأیوس و ناامید شده و این شغل را رها می‌کنند. این افراد راه‌های افزایش درآمد در شغل املاک را نمی‌دانند. ما در این مطلب قصد داریم چند تکنیک ساده برای افزایش درآمد مشاوران املاک را به شما آموزش دهیم.

آموزش ببینید

اولین اصلی که برای رسیدن به موفقیت در حرفه مشاوره املاک به آن احتیاج دارید، آموزشی پایه‌ای و بنیادی است. اگر شما به صورت حرفه‌ای، اصول بازاریابی و ارتباط با مشتری را فراگرفته باشید به راحتی می‌توانید به درآمد دلخواه خود برسید.

به طور کلی افراد تحصیل‌کرده، شانس بیشتری برای موفقیت در دفاتر املاک دارند. اگر تحصیلات مرتبط با شغل مشاوره املاک ندارید می‌توانید با شرکت در دوره‌های آموزش مؤسسات مختلف، آن را جبران کرده و برای افزایش درآمد خود قدمی بزرگ بردارید.

فایل‌یابی اصولی انجام دهید

شما برای آنکه به موفقیت بالایی در حوزه ملک و املاک برسید باید فایل‌های مناسبی را تهیه کنید. هرچه که فایل‌های شما اصولی‌تر، بیشتر و منسجم‌تر باشند، درصد موفقیت شما بیشتر خواهد شد. اگر فایلینگ اصولی را یاد داشته باشید به راحتی می‌توانید حتی در دوران رکود مسکن به درآمد بالایی برسید. برای این کار نیز می‌توانید در دوره‌های آموزشی مؤسسات مختلف شرکت کنید.

تبلیغات را فراموش نکنید

بسیاری از کسب‌وکارها به اهمیت تبلیغ در موفقیت خودشان توجهی نمی‌کنند. در صورتی که تبلیغات نوعی سرمایه‌گذاری زودبازده است و مبلغی که برای تبلیغ کسب‌وکار خود می‌پردازید، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما برگردانده می‌شود.

امروزه پلتفرم‌های بسیاری برای تبلیغ فایل‌های املاک در اختیار شما قرار دارند. شما می‌توانید با استفاده از شبکه‌های اجتماعی، دیوار، شیپور و دیگر امکانات، دفتر املاک خود را تبلیغ کنید. البته باید با فرایند آگهی نویسی نیز آشنا باشید. همچنین به خوبی بتوانید با تماس تلفنی مشتری را مجذوب خود کنید. تنها در این صورت است که تبلیغات شما بیشترین بازده را برایتان دارد.

جزئیات را به خاطر بسپارید

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باعث موفقیت افراد در شغل مشاوره املاک می‌شود، توجه به جزئیات است. در صورتی که شما جزئیات فایل موردنظر خود را به دقت بررسی کنید، با محاسن و ایرادات آن آشنایی پیدا کرده و مشتریان را بهتر راهنمایی می‌کنید. همچنین کسانی که به جزئیات دقت می‌کنند، نیاز مشتری را بیشتر درک کرده و در نتیجه پیشنهادات مرتبط‌تری می‌دهند. این افراد درآمد بیشتری از سایر مشاوران املاک دارند.

روی املاک تجاری کار کنید

همان‌طور که می‌دانید املاک تجاری قیمت فروش و اجاره بیشتری دارند بنابراین کمیسیون شما بیشتر خواهد شد. اگر منطقه‌ای که در آن مشغول به کار هستید، محیطی تجاری دارد بهتر است با تجار و کسبه آن ارتباط برقرار کرده و تلاش کنید تا قراردادهایشان را به شما بسپارند. کار بر روی املاک تجاری درآمد مشاوران املاک را چندبرابر می‌کند.

زمانی که در اختیار دارید را مدیریت کنید

یکی از مهم‌ترین اصولی که باعث موفقیت مشاوران املاک و افزایش درآمد آنها می‌شود، مدیریت زمان است. شما باید زمانی را برای پیدا کردن فایل‌های جدید و وقتی را نیز برای پاسخگویی به مشتریان در نظر بگیرید. در صورتی که بتوانید میان کارهای خود تعادل ایجاد کنید، به موفقیت بیشتری دست پیدا خواهید کرد. فراموش نکنید که پاسخگویی به مشتری در اولویت است. به هیچ عنوان نباید به مشتریان بدقولی کرد. در غیر این صورت همکاران شما مشتریانتان را جذب کرده و درآمد آنها از شما بیشتر خواهد شد.

کمیسیون خودتان را طی کنید

با وجود اینکه اتحادیه مشاورین املاک حق‌الزحمه ثابتی را برای انعقاد قراردادهای مختلف در نظر گرفته است اما اگر شما کمیسیون خود را با مشتری طی کنید، از نظر قانونی مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد. طی کردن کمیسیون املاک هیچ اشکال شرعی نیز ندارد.

تنها نکته‌ای که برای طی کردن کمیسیون باید به آن توجه کرد، رضایت مشتری است. بسیاری از مشاوران املاک حرفه‌ای، قرارداد جعاله‌ای برای دریافت کمیسیون توافقی تنظیم می‌کنند. در دوره‌های آموزشی مشاورین املاک، روش‌های طی کردن کمیسیون به دانش‌پژوهان آموزش داده می‌شود.

مشتری را پیگیری کنید

تنها مشاوران املاکی می‌توانند به درآمد بسیار بالایی برسند که مشتریان خود را پیگیری می‌کنند. حتی اگر فایل مناسبی برای مشتری ندارید نباید ارتباط خود را با او قطع کنید. ممکن است پس از گذشت مدتی شرایط مشتری تغییر کرده و در نتیجه بتوانید فایل مناسبی را به او پیشنهاد کنید. مشتری شاهد پیگیری و تلاش شما برای رفع نیاز خودش است. بنابراین به شما اعتماد می‌کند. شک نداشته باشید که این اعتماد باعث افزایش درآمد شما خواهد شد.

سخن آخر

همان‌طور که در این مطلب به آن اشاره کردیم شما با استفاده از چند تکنیک ساده به راحتی می‌توانید درآمد خود از شغل املاک را چندبرابر کنید. اگر افراد مبتدی این نکات را در نظر بگیرند، با سرعت زیادی پیشرفت کرده و درآمد دلخواه خود را به دست می‌آورند.

تنها کسانی می‌توانند آرزوهای خود را محقق کنند که دست از تلاش برنداشته و به طور مداوم به دنبال یادگیری اصول مرتبط با کسب‌وکار خود باشند. ما با برگزاری دوره‌های آموزشی مشاورین املاک در کنار شما هستیم تا به درآمد رؤیایی خود برسید! برای اینکه درآمدتان افزایش پیدا کندف پیش از هر چیزی باید آموزش ببینید. این آموزشها باید در راستای افزایش درآمد شما در شغل املاک باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های آکادمی آموزش املاک ابراهیمی، با ما در تماس باشید.

سوال داری شمارتو بذار

هر سوالی داری بپرس حداکثر تا پایان وقت اداری امروز بهت زنگ میزنیم

برای دوستات بفرست

رشد صعودی در حرفه املاک با این تکنیک

اگر می‌خواهید با رشد صعودی در حرفه املاک روبرو شوید باید تکنیک‌های مربوط آن را آموزش ببینید. با استفاده از روش‌های ساده و دقت به جزئیات می‌توانید پیشرفت بسیار زیادی در حرفه مشاوره املاک داشته باشید. تبلیغات کلید موفقیت در این شغل است. ما شیوه‌های نوین تبلیغات در حیطه املاک را در این مطلب برای شما توضیح خواهیم داد.

توضیحات بیشتر »
کاریزما مشاور املاک

راز بالا بردن کاریزمای مشاور املاک   

کاریزمای مشاور املاک چیست؟ یک مشاور املاک چگونه می‌تواند کاریزمای خود را بالا برد؟ مشاورین املاک پیش از هر اقدامی باید با رفتار شایسته و عمل به تعهدات خود اعتماد مشتریان را جلب کنند. نوع رفتار و جذابیت یک مشاور املاک او را از دیگر رقبای خود متمایز می‌کند. اشخاص با کاریزمای بالا، توانایی جذب مردم به سوی خود را دارند و می‌توانند مردم را تشویق به انجام کاری کنند، پس در حرفه مشاورین املاک داشتن چنین خصوصیتی یک عامل محرک و پیش‌برنده است. خواندن این مقاله به مشاوران املاک توصیه می‌شود.

توضیحات بیشتر »
آموزش مشاور املاک

دوره آموزشی مشاور املاک

آیا همه افرادی که وارد حرفه مشاوره املاک می‌شوند، درآمد زیادی دارند؟ رمز موفقیت بعضی از مشاورین املاک چیست؟ مسلماً آموزش، تمرین و تلاش بی‌وقفه می‌تواند شما را در دنیای بازاریابی املاک موفق کند. ما با برگزاری آموزش رایگان برای مشاور املاک می‌خواهیم شما را به صورت حرفه‌ای وارد این کسب‌وکار پردرآمد کنیم، با ما همراه باشید.همان‌طور که به آن اشاره شد دانش، مهارت و توانایی‌های مختلفی وجود دارد که فرد با آموزش آن‌ها می‌تواند به یک مشاوره املاک حرفه‌ای تبدیل شود در ادامه هر یک را مختصراً به شما معرفی خواهیم کرد.

توضیحات بیشتر »
سبد خرید

اگر در ارتباط با دوره های آنلاین و حضوری آکادمی سوال داری

شمارتو بزار :

Call Now Button