مشاوره املاک

نکات اولین هفته کاری در مشاوری املاک

اولین هفته کاری شغل مشاوری املاک

نکات اولین هفته کاری شغل مشاوری املاک

اگر به دنبال شغلی پر‌درآمد هستید، فقط کافی است سری به سایت‌های مختلف گوگل بزنید تا با شغل مشاوری املاک در این فهرست روبرو شوید. به همین منظور اکثر افراد به این شغل پر‌درآمد و هیجان‌انگیز روی می‌آورند؛ حال می‌خواهد شغل اصلی آن‌ها باشد یا شغل دومشان…

اگر شما هم قصد دارید وارد این حوزه کاری شوید، قطعا با این سوال روبرو می‌شوید که در اولین هفته کاری شغل مشاوری املاک باید به چه نکاتی توجه کرد؟! گفتنی است که این نکات تمامی جوانب شغل مشاوری املاک را در بر می‌گیرد. از جمله این جوانب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱.مدیریت زمان

۲.برقراری ارتباطات اجتماعی

۳.کسب جرئت لازم

۴.اطمینان سازی در بازار و …

 دقت کنید که رعایت این نکات می‌تواند در پیشرفت کاریتان در آینده بسیار موثر باشد و شما را نسبت به رقبا بسیار جلو بیندازد. به همین منظور تصمیم گرفتیم تا در یک قالب محتوایی جامع از وب سایت املاک شما را با این نکات طلایی بیشتر آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

مشاور املاک تازه کار

اگر شما هم به تازگی وارد بازار املاک شده‌اید و در مورد نکات لازم در اولین هفته کاری شغل مشاوری املاک هیچ چیز نمی‌دانید، اصلا نگران نباشید؛ چراکه تمامی افراد پس از ورود به یک شغل جدید کاملا ناشی هستند و هیچ گونه تسلطی بر کار خود ندارند. به همین خاطر لازم است قبل از ورود به هرگونه شغلی، ابتدا یک سری تحقیق و مطالعه داشته باشیم و از تجربیات قدیمی‌تر‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

مثلا یکی از اشتباهات رایج یک مشاور املاک تازه کار این است که پس از مدت‌ها کار کردن بر روی ملکی خاص و انجام تبلیغات مختلف روی آن، با نظر منفی مشتریان نسبت به قیمت بالای آن مواجه می‌شوند و در نهایت بی خیال فروش آن می‌شوند. این رفتار‌های ناشیانه ناشی از نداشتن اطلاعات کافی در این زمینه است. با ما همراه باشید تا در مورد شگرد‌های این شغل محبوب بیشتر صحبت کنیم.

بررسی اولین هفته کاری شغل مشاوری املاک

همان طور که خودتان هم می‌دانید، تبدیل شدن به یک مشاور املاک حرفه‌ای و موفق کار سختی نیست و با رعایت یک سری نکات بخصوص در آغاز کار می‌توان به آن رسید. در این قسمت از محتوا سعی داریم به بررسی اولین هفته کاری شغل مشاوری املاک بپردازیم و تمامی نکاتی که رعایت آن‌ها در این دوره ضروری است را به طور کامل توضیح دهیم تا از رایج‌ترین اشتباهات در این زمینه جلوگیری کنید و در وقت گرانبهایتان ببشترین بهره را ببرید. مهم‌ترین این نکات شامل موارد زیر می‌باشند:

۱.مدیریت کردن زمان

دقت کنید که معمولا در ابتدای شغل مشاوری املاک لازم است حتی بیشتر از ۴۰ ساعت در هفته کار کنید. این مهم‌ترین شیوه برای شناخته شدن است؛ پس باید برای آشنایی با تمامی مشتریان اعم از خریدار، فروشنده، سرمایه‌گذار و همچنین وام‌دهندگان زمان کافی داشته باشید. بدانید که اختصاص این زمان همراه با مدیریتی صحیح می‌تواند به موفقیتتان ختم شود.

۲.ایجاد نگرشی مثبت

یکی دیگر از نکات مهم قابل اجرا در اولین هفته کاری شفل مشاوری املاک داشتن نگرشی مثبت در این حوزه است؛ زیرا بازار املاک فضایی کاملا استرس‌زا و فشار‌آور است و همین عاما ممکن است در رفتار مشاور املاک تاثیر منفی بگذارد؛ پس سعی کنید مثبت‌نگر باشید تا مشتریان بیشتری را به خود جذب نمایید. انجام یوگا می‌تواند در این زمینه به شما کمک زیادی کند.

مدیر املاک

۳.کسب مهارت لازم در برقراری ارتباط

در ابتدای ورود به حوزه مشاوری املاک سعی کنید بیشتر معاشرت کنید و با تمامی افراد در هر قشری ارتباط برقرار کنید؛ به گونه‌ای که بتوانید با آن‌ها دوست و صمیمی شوید. این کار شما را بیش از پیش به هدفتان نزدیک می‌کند.

۴.کسب مهارت اقناع

یک مشاور املاک باید یاد بگیرد که چگونه مردم را متقاعد کند؛ پس بجای اینکه همانند یک گارسون منتظر سفارش مشتری باشید، سعی کنید پیشنهاداتتان را بر ذهن او القا کنید و به بهترین شکل ممکن او را راضی کنید. دقت کنید که بیش از حد منتظر ماندن نسبت به نظر مشتری شما را بسیار عقب می‌اندازد. شما باید در همان اولین هفته کاری شغل مشاوری املاک بر روی این موضوع کار کنید و این مهارت را در خود پرورش دهید.

۵.شجاعت داشتن

یک مشاور املاک باید کاملا شجاع و نترس باشد و با مشتریان خود با صراحت صحبت کند. نشستن پشت یک میز و منتظر ماندن برای ورود یک مشتری نمی‌تواند به موفقیت شما ختم شود؛ چراکه موفقیتتان پویایی و شجاعت شما را می‌طلبد؛ پس سعی کنید از دفتر خود خارج شوید و بسیاری از اقدامات لازم همچون دادن بروشور به افراد و یافتن پروژه‌های جدید را مستقیما انجام دهید.

۶.اطمینان‌سازی در بازار

سعی کنید در بازار معاملات املاک به گونه‌ای رفتار کنید که کاملا قابل اعتماد شناخته شوید. شما باید به تمامی مشتریان ثابت کنید که در هر زمانی آماده کمک‌رسانی و دادن مشاوره داسوزانه به آن‌ها هستید. این کار حتی می‌تواند مشتریان زنجیره‌ای ازجمله اقوام، دوستان و … را به طرف شما بکشاند؛ به همین خاطر سعی کنید در همان اولین هفته کاری شغل مشاوری املاک جو اعتماد‌سازی را در حوزه کاری خود القا کنید تا به اصطلاح نامتان به خوبی در رود.

 

۷.داشتن انضباط مالی

یکی از مهم‌ترین نکات در این زمینه، داشتن انضباط مالی است. یک مشاور املاک حرفه‌ای باید تمام سعی خود را به کار گیرد تا منابعش را به خوبی مدیریت کند و متناسب با بودجه‌ای که دارد زندگی کند؛ پس سعی کنید کاملا منطقی عمل کنید و تمامی هزینه‌های لازم را با دقت کافی انجام دهید. شما باید در همان اولین هفته کاری شغل مشاوری املاک که درآمدتان کم و یا حتی صفر است این مهارت را در خود پیش ببرید تا به یک نظم مالی ثابت و مستمر در آینده برسید.

کلام پایانی

در محتوای بالا از وب سایت املاک تمام سعی خود را به کارگرفتیم تا شما را با حوزه ورود به بازار املاک آشنا کنیم و تمامی نکاتی که لازم است در اولین هفته کاری شغل مشاوری املاک رعایت کنید را به طور جامع بررسی نماییم. امیدواریم توانسته‌ باشیم به شما عزیزان علاقمند کمکی هرچند اندک کرده‌باشیم تا با جدیت بیشتری به این حوزه کاری وارد شوید.

شما عزیزان می‌توانید به وب سایت رسمی نمایندگی املاک مراجعه کرده و یا از طریق شماره تلفن‌هایی که در زیر این صفحه درج شده‌اند تماس بگیرید و در خصوص این شغل پر‌درآمد و همچنین سایر نکات قابل اجرا در اولین هفته کاری شغل مشاوری املاک با مشاوران مجرب مجموعه صحبت کنید. از همراهی همیشگی شما سپاس‌گذاریم.

یک نظر در “نکات اولین هفته کاری در مشاوری املاک

  1. tlovertonet گفت:

    Hello would you mind letting me know which web host you’re utilizing? I’ve loaded your blog in 3 completely different internet browsers and I must say this blog loads a lot quicker then most. Can you suggest a good web hosting provider at a fair price? Many thanks, I appreciate it!

    http://www.tlovertonet.com/

نظرات بسته شده اند.