فروش مجتمع مسکونی کار ساده ای نیست. معمولا مجتمع ها را نمی توان به صورت یکجا به فروش رساند. اما گاهی اوقات این کار لازم است و باید حتما انجام شود. زمانی که قرار است برای بازدید از مجتمع های مسکونی بزرگ اقدام کنید، می توانید طبق توصیه های زیر عمل نمایید. عمل به این توصیه ها سبب می شود تا شما به شکل مناسب تر و راحت تری بتوانید فروش خود را انجام دهید. معمولا این کار سبب می شود تا هم سود شما از انجام معاملاتتان بیشتر باشد و هم در نهایت باعث می شود تا املاکی که به شما سپرده شده اند بهتر به فروش برسند.

نحوه فروش مجتمع های بزرگ مسکونی

برای آن که بتوانید مجتمع های بزرگ مسکونی را بازدید بدهید و یا به فروش برسانید، چندین نکته و روش مهم وجود دارد که حتما باید آن ها را انجام دهید. این کار سبب می شود تا به شکل مناسبی بتوانید از پس انجام این کار بربیایید و مشکلی در این زمینه نداشته باشید. در ادامه به این نکات و موارد اشاره کرده ایم تا شما نیز بتوانید هرچه بهتر و ساده تر کار فروش و بازدید گیری برای این مدل از مجتمع ها را انجام دهید.

  • فروش جداگانه

واحدهای مجتمع های مسکونی بزرگ را می توانید به صورت جداگانه به فروش برسانید. همین مسئله سبب می شود تا مشتریان امکان انتخاب های بهتری را داشته باشند. در نظر داشته باشید که شما به عنوان یک مشتی چندین واحد در یک مجتمع مسکونی را ببینید. قطعا در نهایت می توانید یکی از آن واحدها را انتخاب کنید. این کار به مشتری حس آزادی در انتخاب را می دهد.

  • امتیاز بندی

واحدهای مختلفی که در یک ساختمان و مجتمع مسکونی بزرگ وجود دارد را حتما امتیاز بندی کنید. با امتیاز بندی کردن این واحدها می توانید مواردی که نورگیری بهتری دارند، در طبقات بهتری واقع شده اند و… را به قیمت های بهتری به مشتریان عرضه کنید. قطعا افراد ترجیح می دهند تا واحدهای بهتر را حتی در ازای پرداخت پول بیشتر نیز خریداری کنند.

  • سانس بندی ساعت بازدید

برای آن که مشتریان را به راحتی بتوانید برای بازدید از مجتمع های مسکونی بزرگ ببرید و فروش مجتمع مسکونی را به شکل بهتری انجام دهید، بهترین کار آن است که برای بازدید از واحدها، سانس بندی انجام دهید. این کار هم به مشتریان فرصت می دهد تا واحدهای مورد نظرشان را با دقت بیشتر و راحتی بهتر چک کنند و هم به شما اجازه می دهد که بتوانید توضیحات لازم در خصوص هر واحد را به دقت به هر مشتری به صورت جداگانه ارائه کنید.

  • داشتن فن بیان قوی

برای آن که بتوانید فروش خوبی را برای واحدهای مسکونی بزرگ داشته باشید، حتما لازم است که از فن بیان قوی نیز برخوردار باشید. این فن بیان قوی می تواند به شما کمک کند تا مشتریان را مجاب به خرید و فروش کنید. البته این کار به معنای کلاهبرداری نیست. بلکه شما به عنوان یک مشاور املاک صرفا این کار را انجام می دهید که به مشتریان در خصوص تمامی ویژگی های یک ملک توضیحات کامل را می دهید و به او می گویید که ملک مورد نظر چه خصوصیات، ویژگی ها، مزیت ها و معایبی دارد.

 

کلام پایانی

فروش مجتمع مسکونی را باید با نهایت دقت انجام دهید. این موضوع بیشتر به این خاطر است که مجتمع های مسکونی معمولا دارای شرایط های ویژه ای هستند و اگر به درستی کار فروش و یا حتی اجاره آن ها را انجام ندهید، نمی توانید به راحتی از آن ها استفاده کنید. در صورتی که سوالات بیشتری در این خصوص و یا در مورد دیگر حیطه های کار مشاور املاک دارید، می توانید به وبسایت ما سر زده و از اطلاعات بیشتری که در آنجا مطرح شده است، استفاده کنید.

سوال داری شمارتو بذار

هر سوالی داری بپرس حداکثر تا پایان وقت اداری امروز بهت زنگ میزنیم

برای دوستات بفرست

درآمد مشاور املاک

آیا شغل املاک پولساز است؟

بسیاری از ما شنیده‌ایم که شغل املاک یکی از پولسازترین و پردرآمدترین حرفه‌های موجود در هر کشوری است، اما آیا این گفته صحت دارد؟ آیا تمام کسانی که وارد این شغل می‌شوند به درآمد بالا می‌رسند؟ چه کسانی قادر به درآمدزایی در املاک هستند؟ اگر شما هم می‌خواهید به شغل املاک وارد شوید و می‌خواهید از پولساز بودن آن مطمئن شوید این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

توضیحات بیشتر »

مدیریت زمان برای مشاورین املاک

ممکن است با خود فکر کنید که جهت موفقیت در کار املاک، به چه سرمایه‌هایی نیاز هست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت که سرمایه‌هایی که یک مشاور املاک جهت موفقیت خود نیاز دارد، سرمایه‌هایی نقدی نظیر پول، دفتر کار و … نیست. در واقع این سرمایه‌ها مواردی همچون دانش حقوقی، علم مربوط به کسب‌و‌کار، تشکیل شبکه ارتباطی با بازار املاک، تلاش، پشتکار و… است. همچنین اینکه یکی از مهمترین سرمایه‌های مشاورین املاک، مدیریت زمان برای مشاور املاک است.

توضیحات بیشتر »
هدف مشاور املاک

5 هدف مهم در شغل املاک    

صنعت املاک یکی از بهترین مشاغل برای افراد متعهد، متخصص، پیگیر و اجتماعی به شمار می‌آید. کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، در یک فضای رقابتی و مهیج که امکان شکست و ناامیدی نیز در آن وجود دارد، مشغول به کار هستند. بنابراین بسیار مهم است که اهداف پیش‌برنده در این شغل مشخص باشد و به آن اهداف پایبند بود. در این صورت مشاور املاک می‌تواند به موفقیت و پیشرفتی که می‌خواهد برسد.

توضیحات بیشتر »
سبد خرید

اگر در ارتباط با دوره های آنلاین و حضوری آکادمی سوال داری

شمارتو بزار :

Call Now Button