مجله آموزش املاک

پیش بینی بازار مسکن

پیشبینی بازار مسکن

برخلاف آنچه به نظر می‌رسد بازار مسکن امسال فرصت زیادی برای تغییر پیدا نخواهد کرد. تورم مسکن در حال حاضر حدود ۱۳ درصد جلوتر از تورم عمومی است در نتیجه باید از سرعت خود کم کند چرا که تا وقتی مشتریان نتوانند معامله کنند هیچ عدد و رقمی در ذهن فروشنده کارایی ندارد. صاحب خانه‌ها هم باید مراقب باشند چرا که دستمزدها رشد ۲۷ درصدی دارند و در چنین شرایطی بعد از این مدت از سال، بازار مسکن هنوز از خواب بیدار نشده است.

توضیحات بیشتر »
راه اندازی دفتر املاک

برای راه اندازی یک دفتر املاک مدرن به چه چیزهایی نیاز داریم؟

امروزه یکی از مشاغل پردرآمد املاک است و افراد زیادی به فعالیت در آن روی آورده‌اند. برای ورود به این شغل ابتدا از تمام جهات آن را بررسی کرده سپس برای آن اقدام کنید. راه اندازی دفتر املاک منوط به داشتن مجوز و اقداماتی دیگر بوده که باید تمامی مراحل طی شود. فرد شاغل در این شغل مشاور املاک نامیده می‌شود که در زمینه ملک تخصص و دانش بالایی دارد. مشاور املاک ملک‌های مناسب را پیدا کرده و…

توضیحات بیشتر »

ترفندهای مهم برای فروش ویلا

زمانی قصد که فروش ویلاهای لوکس را داشته باشید، متوجه خواهید شد که بازار املاک و ویلاهای شمال بسیار متفاوت‌تر و در سمت و سوی دیگری است. اگر فایل ویلایی که در اختیار دارید دارای متریال و ویژگی‌های لوکس است، همه چیز باید متفاوت و خاص باشد و باید با برنامه‌ای از قبل تعریف شده پیش بروید. این پاراگراف به این معنی است که فرایند قیمت‌گذاری، نحوه بازاریابی و معرفی ویلا لوکس برای فروش به خریدار باید در بهترین حالت خود اتفاق بیافتد.

توضیحات بیشتر »

آموزش املاک

آموزش مشاور املاک حرفه‌ ای

اگر شما هم به توسعه حرفه‌‌ای در صنعت املاک علاقه‌‌مندید و قصد دارید به مشاور املاک حرفه‌‌ای تبدیل شوید، در این مطلب راهکارها و راهنمایی‌‌هایی جهت موفقیت در این صنعت برای شما شرح داده شده است. با اطلاعات و استراتژی‌‌های موثری که در اختیارتان قرار داده‌ایم، می‌‌توانید به عنوان مشاوران املاک در بازار رقابتی بهتر عمل کرده و به توسعه و پیشرفت خود ادامه دهید. جهت بهره‌ برداری از این مطالب و کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید….

لوگو املاک

طراحی لوگو دفتر املاک

شغل مشاور املاک، از جمله مشاغل پررقابت است و اگر دقت کنید در هر محله یا خیابانی وجود دارد. پس طراحی لوگو دفتر املاک بسیار اهمیت دارد تا نسبت به سایر رقبل متمایز و از طرفی حس اطمینان و اعتماد را به مشتریان خود القا کند تا نظر آن‌ها نسبت به بنگاه‌ جلب شود. ازاین‌رو لوگوی خاصی باید طراحی و خلق شود. شاید در ذهنتان این سوال پیش بیاید که لوگو باید چگونه باشد و اهمیت و عوامل موثر در طراحی لوگو چه مواردیست که در ادامه به این مباحث بیشتر می‌پردازیم….

مدیر قرارداد

همه چیز درباره یک مدیر قرارداد حرفه‌ای املاک

در آژانس‌های معاملات ملکی نیز همانند سایر مشاغل عموما رده‌بندی شغلی وجود دارد. این رده بندی می‌تواند به شرح زیر باشد: مدیر دفتر یا صاحب مجوز، مدیر قرارداد و مشاوران. مدیر قرارداد املاک شخصی است که با مشتریان و مشارکت‌کنندگان صنعت املاک ارتباط برقرار کرده و نیازها و خواسته‌های آنها را بررسی و تحلیل می‌کند. همچنین به مشتریان در انتخاب ملک مناسب، بررسی مستندات قانونی، مذاکره قراردادها و همچنین…

مقالات اخیر

کمیسیون

کمیسیون املاک

شیرین‌ترین قسمت هر معامله برای مشاورین دفاتر املاک بخش دریافت کمیسیون است. این بخش به عنوان درآمد اصلی این شغل و حق اجرای تعهدات مشاور املاک به شمار می‌آید. حق‌الزحمه مشاورین املاک در گذشته بنا بر توافق طرفین معامله و مدیریت املاک مشخص می‌شد اما امروزه بر اساس مصوبه صنف بنگاهی‌ها و با فرمول خود تعیین می‌گردد. حالا سوال اینجاست که حق کمیسیون مشاوران املاک چیست؟ نحوه محاسبه کمیسیون به چه صورت است؟

مشاور املاک تهران

دوره های آموزشی مشاور املاک تهران

امروزه در دنیای املاک، مشاوران املاک نقش بسیار مهم و کلیدی در راهنمایی و کمک به خریداران و فروشندگان املاک دارند. به منظور پاسخگویی به نیازهای متغیر بازار مسکن، مشاوران املاک تهران به دنبال توسعه و بهبود توانمندی‌‌ها و دانش خود هستند. از این رو یکی از راهکارهای مؤثر جهت پاسخگویی به این نیازها، شرکت در دوره‌‌های آموزشی مشاوران املاک تهران است.

رشد صعودی در حرفه املاک با این تکنیک

اگر می‌خواهید با رشد صعودی در حرفه املاک روبرو شوید باید تکنیک‌های مربوط آن را آموزش ببینید. با استفاده از روش‌های ساده و دقت به جزئیات می‌توانید پیشرفت بسیار زیادی در حرفه مشاوره املاک داشته باشید. تبلیغات کلید موفقیت در این شغل است. ما شیوه‌های نوین تبلیغات در حیطه املاک را در این مطلب برای شما توضیح خواهیم داد.

جلب اعتماد مشتری

جلب اعتماد مشتریان املاک

جلب اعتماد مشتری یکی از عناصر اساسی موفقیت هر سازمان و کسب و کار است. اعتماد، پایه‌ای استوار برای ارتباطات سالم و مثبت با مشتریان است، که تاثیر بسزایی در رشد و پیشرفت هر نهادی دارد. وقتی مشتریان به یک برند یا شرکت اعتماد کنند، احتمال انتخاب مجدد و همچنین توصیه به دیگران برای استفاده از محصولات یا خدمات ارائه شده، افزایش می‌یابد. از روش‌های جلب اعتماد مشتری می‌توان به ارائه خدمات با کیفیت، ارتقاء تجربه مشتری، پاسخگویی به نیازها و انتظارات، ارائه اطلاعات صادقانه و مفید، و ایجاد ارتباطات فردی با مشتریان اشاره کرد

مشاور املاک کرج

دوره آموزشی مشاور املاک در کرج

همان‌طور که می دانید، ورود به شغل مشاور املاک مثل گذر کردن از یک دره پر پیچ‌وخم است و وقتی می‌خواهید سریع‌تر به هدفتان برسید یا باید با یک راهنمای مجرب که قبلاً خطرات این مسیر را به جان خریده وارد آن شوید و طعم شیرین و باشکوه ثروتمند شدن را بچشید، یا خودتان به تنهایی وارد آن شده و تمام خطرات را به جان بخرید و اگر صبر و تحمل کافی را داشته باشید به آخر مسیر برسید. در این مقاله قصد داریم تا شما را….

هدف گذاری مشاور املاک

روش های صحیح هدف گذاری مشاورین املاک برای پیشرفت

هدف گذاری یکی از عناصر کلیدی در موفقیت هر مشاور املاک است. در این صنعت، هدف گذاری می‌تواند به شما کمک کند تا بهبود واکنش به بازار، افزایش فروش و ارتقاء خدمات به مشتریان داشته باشید. در زیر چند روش صحیح هدف گذاری برای مشاورین املاک آورده شده است:

نیاز مشتری

چجوری نیازهای مشتری رو پیدا کنم؟

نیاز مشتری در واقع همان عاملی است که او را راغب و وادار به درخواست خدمت از شما می‌کند. حال آن خدمت ممکن است خرید یا فروش ملک باشد. تصور کنید مشتری با انگیزه و هدف، از شما به عنوان یک کارشناس، درخواست پیدا کردن یک ملک مناسب دارد. حال اگر نتوان در زمان مناسب و با کیفیت لازم خواسته فرد را مرتفع کرد، ذوق مشتری کور و از تقاضای خود صرف نظر خواهد کرد. پس مشاور املاک باتجربه، باید نیاز اصلی مشتری را شناسایی و در کوتاه‌ترین زمان، آن را به سرمقصد برساند.

مدل های لباس مناسب برای شغل املاک

شغل املاک یکی از حوزه‌های مهم و پرفشار در بازار کار است که نیازمند مهارت‌های زیادی از جمله ارتباطات برقرار کردن، مذاکره و دانش در زمینه ملک‌ها و بازار مسکن می‌باشد. یکی از جنبه‌های مهم در این حرفه، لباس‌ پوشیدن مناسب و حرفه‌ای است. در این مقاله از آکادمی آموزش املاک ابراهیمی، به بررسی لباس‌های مناسب برای افراد مشغول به کار در حوزه املاک می‌پردازیم.

سبد خرید

اگر در ارتباط با دوره های آنلاین و حضوری آکادمی سوال داری

شمارتو بزار :

Call Now Button