مشاوره املاک

مدرک کارشناسی املاک چیست؟

مدرک کارشناسی املاک

اگر شما هم می‌خواهید با اطلاعات کامل و به صورت آکادمیک وارد شغل مشاور املاک شوید، چاره‌ای جز شرکت در دوره‌های آموزشی ندارید. با شرکت در یک دوره آموزشی جامع و کامل که توسط آکادمی آموزش املاک برگزار می‌شود موفق به اخذ مدرک املاک شده و کار خود را به صورت حرفه‌ای آغاز خواهید کرد. مجموعه ما دوره‌هایی با سرفصل‌هایی کامل به دانشجویان ارائه می‌کند و پس از اتمام دوره به شما مدرک کارشناسی املاک اهدا می‌شود.

چرا باید قبل از ورود به حرفه املاک آموزش ببینیم؟

وظیفه شما به عنوان یک مشاور املاک حرفه‌ای بسیار سنگین است، از لحظه‌ای که مشتری به دفتر شما وارد می‌شود شما باید از تکنیک‌های جذب استفاده کرده و سپس با شناخت درست خواسته او و ارائه فایل موردنظر، مشتری را جذب و تا پای عقد قرارداد ببرید.

اگر تصور می‌کنید که این امور بدون آموزش‌های لازم به راحتی انجام می‌شود سخت در اشتباه هستید! شما باید نه تنها روابط‌ عمومی و مهارت روانشناختی خود را تقویت کنید بلکه باید با مسیر درست هدایت مراجعه‌کننده تا تبدیل او به مشتری نیز آشنایی کامل داشته باشید.

ما در این مسیر همراه شما هستیم و با ارائه دوره‌های آموزشی که تمام مباحث و سرفصل‌ها را پوشش می‌دهد به شما مدرک املاک را اهدا و شما را به صورت حرفه‌ای وارد بازار کار می‌کنیم. در این دوره آموزش‌های لازم برای اجرای مراحل زیر به شما عرضه می‌شود:

  • روش آغاز گفتگو در هنگام ورود مشتری به دفتر املاک
  • متقاعد کردن مشتری برای عقد قرارداد خریدوفروش یا اجاره ملک
  • آشنایی با اصطلاحات حقوقی که در قرارداد به کار می‌روند.
  • رفع اختلافات بین طرفین معامله

پس از دریافت مدرک املاک مهارت‌هایی را فرا گرفته‌اید که می‌توانید با کمک آن‌ها از تمام مراحل فوق به راحتی عبور کنید. اینجا تمام تکنیک‌های فروش، موارد حقوقی و حتی بعضی از مسائل روانشناختی برای شناخت مشتری و نیازهایش به شما آموزش داده خواهد شد.

مهارت‌هایی که کارشناس املاک فرا می‌گیرد

اگر می‌خواهید از یک دلال ملک به یک مشاور املاک حرفه‌ای تبدیل شوید باید مهارت‌هایی را یاد گرفته و با تکرار و تمرین آن‌ها را در ذهن خود تثبیت کنید. فقط در این صورت است که موفق شده و آن‌ها را در جای خود به کار می‌برید در ادامه می‌خواهیم برخی از این مهارت‌ها را به شما معرفی کنیم.

بازاریابی و فروش املاک و مستغلات

در هر کسب‌و‌کاری که باشید هنر و مهارت شما این است که مخاطب خود را افزایش دهید. شما باید مشتریان بالقوه خود را جذب و کالا یا خدمات خود را به او عرضه کنید. به مهارت جذب مشتری بازاریابی می‌گویند و در حرفه مشاور املاک هدف شما بازاریابی فایل‌های مختلف و عقد قرارداد برای آن‌ها است.

پس از فراگیری مباحث مربوط به بازاریابی و فروش و دریافت مدرک املاک مشتریان بالقوه خود را جذب و تعداد مخاطبانتان را افزایش می‌دهید. هیچ سقفی برای کسب درآمد در شغل مشاور املاک نیست و بسیاری از افراد موفق در این حرفه درآمدهای میلیاردی را تجربه می‌کنند.

مهارت‌های ارتباطی و روانشناختی

شما باید به عنوان یک مشاور املاک که به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کند مشتریان خود، تفاوت‌ها و نیازهایشان را بشناسید و بر اساس همین شناخت با آن‌ها رفتار کنید. مشتری باید به شما اعتماد کرده و شما را امین خود بداند پس نقاب دلالی را برداشته و با مخاطب خود ارتباط برقرار کنید.

در روانشناسی یک اصل ساده وجود دارد که بر اساس آن آدم‌ها به کسانی اعتماد می‌کنند که مانند آن‌ها فکر یا رفتار می‌کنند. اگر شما بتوانید در مشتری خود این حس را به وجود بیاورید که او را درک می‌کنید، برنده شده‌اید. در این دوره مهارت‌های ارتباطی و اصول روانشناختی نیز به شما آموزش داده خواهد شد تا از آن‌ها برای رسیدن به هدفتان استفاده کنید.

برگزاری مذاکرات موفق

برای آنکه مذاکراتی موفق داشته باشید باید مشتری و نیازهایش را بشناسید. در کنار آن نیز باید به خوبی فایل‌یابی کرده و فایل مناسب با مشتری را به او ارائه دهید. در حین مذاکراتی که برای عقد قرارداد ملکی انجام می‌شود ممکن است اتفاقات یا اختلافاتی میان دو طرف معامله رخ دهد و شما باید بتوانید از پس رفع و حل آن برآیید.

به همین دلیل باید با اصول برگزاری معامله و به نتیجه رساندن آن آشنا شوید. در دوره آموزشی ما قبل از دریافت مدرک املاک این مهارت به خوبی به شما آموزش داده می‌شود. شما می‌توانید تجربیات ناموفق خود را در دوره بازگو کرده و ایرادات و مشکلاتی که باعث بروز این وضعیت شده را از بین ببرید.

تکنیک‌هایی برای فروش املاک

اگر فکر می‌کنید فروش در بازار املاک کار ساده‌ای است، اشتباه می‌کنید. حتی اگر فایل خوب داشته باشید یا مشتری را به خوبی جذب کنید باز هم باید تکنیک‌هایی را برای مشتاق و قانع کردن مشتری فرابگیرید تا بتوانید مذاکره فروش مالک را با موفقیت به پایان برسانید.

در دوره کارشناسی املاک، تکنیک‌های ویژه فروش ملک را می‌آموزید و روش‌های قانع کردن طرفین معامله را فرامی‌گیرید. به همین دلیل تفاوت زیادی بین کسانی که به صورت تجربی کار می‌کنند با افرادی که مدرک املاک را دریافت کرده‌اند وجود دارد.

آشنایی با اصطلاحات حقوقی

حتی اگر تمام تکنیک‌های بازاریابی و فروش را یاد داشته باشید اما به خوبی با اصطلاحات حقوقی آشنا نباشید نمی‌توانید به سؤالات حقوقی مشتریان پاسخ دهید یا آن‌ها را به درستی راهنمایی کنید. این مشکل می‌تواند مانع بزرگی برایی رسیدن به موفقیت در مقابلتان ایجاد کند. در دوره کارشناسی املاک به خوبی با تمام اصطلاحات حقوقی آشنا شده و یاد می‌گیرید تا آن‌ها را در جای مناسب به کار ببرید.

سخن آخر

اکنون که با مباحث آموزشی دوره کارشناسی املاک آشنایی کامل دارید وقت آن است که با کارشناسان پاسخگوی ما تماس گرفته و ثبت‌نام خود را نهایی کنید. مطمئن باشید که گذراندن این دوره و اخذ مدرک املاک گام بزرگی به سوی موفقیت در حرفه مشاوره املاک است.

برای ورود به بازار کار املاک و مستغلات عجله نکنید و به صورت حرفه‌ای و کاربلد، فعالیت شغلی خود را آغاز کنید. البته این دوره برای کسانی که سال‌هاست مشغول فعالیت تجربی هستند نیز مفید است و می‌تواند عیب و نقص‌هایی که باعث عدم موفقیت آن‌ها شده است را شناسایی و سپس رفع کند.

سوال داری شمارتو بذار

هر سوالی داری بپرس حداکثر تا پایان وقت اداری امروز بهت زنگ میزنیم

برای دوستات بفرست

استراتژی فروش

استراتژی فروش املاک‌

قطعا برای موفقیت در بازار و جلو زدن از رقبای کاری باید در حرفه و شغل خود، علم کسب کنید یعنی علاوه بر آگاهی کامل از زیر و بم محصول خود، اطلاعات دقیقی در مورد نوع فروش، بازاریابی و مشتری سازی داشته باشید. در این مطلب شما را در طراحی یک استراتژی عالی از مشتری‌سازی تا فروش یاری می‌کنیم. برای ارتقا شغلی و سودآوری بیشتر در فروش املاک باید استراتژی‌ تلفیقی، از روانشناسی مشتری و فرایندهای فیزیکی به‌ دست آورید.

توضیحات بیشتر »
آگهی املاک

چجوری به آگهی ها جواب بدم؟

نحوه پاسخ‌دهی یک مشاور املاک زبده، پس از درج آگهی بسیار حائز اهمیت است. وقتی آگهی شما مورد توجه مشتری قرار گرفت، یعنی قدم اول را برداشته‌اید، پس چطور جواب دادن در تعیین سرنوشت آن ملک، مهم و پرکاربرد است. وقتی مشاور، ملک را از طریق در معرض نمایش گذاشتن، در پیام رسان‌های متفاوت و فضاهای مختلف مثل اینستاگرام، دیوار و … به دید عمومی رساند، باید پاسخگوی پیام‌ها و تماس‌های دریافتی باشد.

توضیحات بیشتر »

11 نظر در “مدرک کارشناسی املاک چیست؟

  1. zoritoler imol گفت:

    As soon as I detected this site I went on reddit to share some of the love with them.

    https://www.zoritolerimol.com

  2. Burma Dejarnett گفت:

    Hello! Would you mind if I share your blog with my myspace group? There’s a lot of folks that I think would really enjoy your content. Please let me know. Cheers

    http://www.vorbelutrioperbir.com

  3. tlover tonet گفت:

    Enjoyed examining this, very good stuff, appreciate it.

    http://www.tlovertonet.com/

  4. kkslot777 گفت:

    Hello there, simply was alert to your blog via Google, and found that it is really informative. I am gonna be careful for brussels. I’ll appreciate if you happen to continue this in future. Many other people will be benefited from your writing. Cheers!

  5. Bom88 گفت:

    I just could not depart your website before suggesting that I extremely enjoyed the standard info a person provide for your visitors? Is going to be back often in order to check up on new posts

  6. Bnhjhd گفت:

    top rated pill for itching allergy pills for adults best prescription allergy pills

  7. Nedra Lieng گفت:

    Some genuinely tremendous work on behalf of the owner of this website , dead outstanding content.

  8. Warung138 گفت:

    Hello very nice web site!! Guy .. Beautiful .. Amazing .. I’ll bookmark your blog and take the feeds also…I’m glad to seek out numerous helpful information here in the put up, we’d like develop more strategies in this regard, thanks for sharing.

  9. Fungame777 گفت:

    Terrific work! This is the type of information that should be shared around the internet. Shame on Google for not positioning this post higher! Come on over and visit my website . Thanks =)

  10. Slotbom77 گفت:

    I got what you intend, regards for posting.Woh I am delighted to find this website through google.

  11. KKSLOT777 گفت:

    Really great visual appeal on this web site, I’d rate it 10 10.

نظرات بسته شده اند.