زمانی که صحبت از مشاورین املاک پولداری می‌شود که در گوشه و کنار کشور زندگی می‌کنند، معمولاً به این موضوع فکر می‌کنیم که این افراد چگونه توانسته‌اند به چنین جایگاهی دست پیدا کنند. برای تبدیل شدن به یک مشاور املاک پولدار باید حتماً به یک سری از نکات و ویژگی‌ها توجه داشته باشیم. در ادامه سعی کرده‌ایم تا این موارد را به طور کامل بیان کنیم و شما را هرچه بهتر و دقیق‌تر با این موضوعات آشنا سازیم.

چگونه مشاور املاک پولدار شویم؟

همان طور که می‌دانید برای رسیدن به هر مقصد و هر هدفی لازم است تا حتماً به یک سری از نکات و موارد مهم توجه داشته باشید و آن‌ها را رعایت کنید. این نکات و موارد مهم می‌توانند به عنوان یک میانبر برای شما عمل کرده و به شما کمک کنند تا به شکل مناسب‌تر و بهتری بتوانید به هدف خود برسید.

  • پیدا کردن فایل‌های ارزشمند

در مشاور املاک به هر کدام از خانه‌ها و املاکی که قرار است مورد معامله قرار گیرد، یک فایل گفته می‌شود. شما برای پیدا کردن مشتری مناسب برای ساخت و ساز، اجاره خانه، خرید و یا فروش تقریباً باید زمان یکسانی را صرف کنید. این کار باعث می‌شود که شما نیاز به انتخاب کردن داشته باشید. انتخاب کردن فایل‌های مختلف را باید حتماً با توجه به اولویت‌بندی‌هایی که دارید، انجام دهید.

این کار سبب می‌شود تا بتوانید به شکل بهتر و مناسب‌تری زمان خود را صرف کنید. همواره به دنبال فایل‌های ارزشمندی بگردید که هم مشتری برای آن‌ها وجود داشته باشد و هم مقدار کمیسیونی که دریافت می‌کنید، بالا باشد. این کار باعث می‌شود تا در عرض مدت کوتاهی تبدیل به مشاور املاک پولدار شوید.

  • معرفی درست و خوب فایل‌ها

زمانی که فایل مورد نظر را پیدا کردید، حتماً باید بتوانید آن را به شکل درست، منطقی، اصولی و کامل به مشتریان خودتان معرفی کنید. قطعاً برایتان پیش آمده است که فایلی به دستتان می‌رسد که قبلاً چندین مشاور املاک بر روی آن کار کرده‌اند و به نتیجه نرسیده است. به همین خاطر نیز بهتر است بدانید که باید توانایی معرفی کردن دقیق و کامل فایل به مشتری خود را داشته باشید. این کار سبب می‌شود تا مشتری بتواند با یک دید جامع و کامل به فایل مورد نظر نگاه کند و نتایج مناسبی نیز در این خصوص دریافت نماید.

  • فن بیان قوی

شاید تعجب کنید اما یکی از راز‌های تبدیل شدن به یک مشاور املاک پولدار، داشتن قدرت بیان و یا همان فن بیان قوی است. این کار باعث می‌شود تا به شکل‌های بهتر و مناسب‌تری بتوانید مشتریان را در خصوص فایل‌هایی که وجود دارند، توجیه کنید. فن بیان قوی می‌تواند کاری کند که هم فروشنده و هم خریدار به شما اعتماد کنند و نتایج معاملات را به دستان شما بسپارند. بنابراین شما نیز سعی کنید تا از این موضوع نهایت استفاده را برده و معامله را به سمتی پیش ببرید که برای همه افراد درگیر در معامله سود داشته باشد.

  • دانش و مهارت‌های به روز

مورد بعدی در خصوص میزان دانش و همچنین مهارت‌های شما است که در این زمینه دارید. مشاور املاک پولدار و موفق معمولاً باید بتواند خودش را همگام با اطلاعات و استراتژی‌های جدید و مدرن کند. این کار سبب می‌شود تا او بتواند معاملاتی که در پیش دارد را به شکل بهتری اجرایی کند و از سوی دیگر نیز بتواند به خوبی و به طور کامل مشتریانش را برای انجام معاملات قانع کند. مشاور املاک و همچنین ترغیب کردن افراد به انجام یک سری از معاملات یک دانش پیچیده و قوی لازم دارد. بنابراین بدون توجه به صحبت‌های افراد غیر متخصص در این زمینه هیچ کاری نکنید.

  • داشتن تلاش و پشتکار

مورد بعدی که برای تبدیل شدن به مشاور املاک موفق به آن نیاز دارید، داشتن تلاش و پشتکار بسیار بالا می‌باشد. تلاش و پشتکاری که در این زمینه دارید، به شما کمک می‌کند تا در هر حیطه و موضوعی موفق عمل کنید. فراموش نکنید که برای بسیاری از فایل‌ها لازم است که حتماً مدت زمان زیادی را صرف کنید و تلاش بسیاری برای موفق شدن در آن حوزه‌ها کنید. در صورتی که فایل کنونی شما جزء این موارد می‌باشد، بهتر است حتماً این موضوع را نیز در نظر بگیرید و دست از تلاش کردن در این زمینه برندارید.

  • داشتن مهارت‌های مدیریتی

داشتن مهارت‌های مدیریتی برای یک مشاور املاک پولدار می‌تواند از نان شب هم واجب‌تر باشد. این مسأله سبب می‌شود تا بتوانید هم کار‌های خودتان را به شکل مناسب‌تری مدیریت کنید و هم باعث می‌شود که بتوانید هزینه‌ها و درآمد خودتان را زیر نظر داشته باشید. داشتن مهارت مدیریت و قابلیت هندل کردن اوضاع از جمله موارد بسیار مهمی است که نباید آن را نادیده بگیرید. این مهارت می‌تواند کمک بسیار زیادی به شما در بهبود اوضاع کند.

کلام پایانی

تبدیل شدن به یک مشاور املاک پولدار یکی از مهم‌ترین مواردی است که اگر در این حرفه مشغول به فعالیت هستید، باید به آن توجه کنید. رعایت کردن نکات مهمی که در این خصوص وجود دارند، می‌تواند به شما کمک زیادی کند. بنابراین بهتر است این موارد را به خوبی و به دقت تمام رعایت کنید که بهترین و بیشترین بهره‌برداری را نیز در این خصوص داشته باشید. در صورتی که هر گونه سؤال و یا ابهامی در این خصوص داشتید، می‌توانید به دیگر مقامات ما که در وبسایت وجود دارد، مراجعه کرده و اطلاعات خودتان در خصوص یک مشاور املاک موفق را ارتقا دهید.

سوال داری شمارتو بذار

هر سوالی داری بپرس حداکثر تا پایان وقت اداری امروز بهت زنگ میزنیم

برای دوستات بفرست

روانشناسی فروش ملک

افزایش فروش با یادگیری روانشناسی فروش

افزایش فروش برای مشاورین املاک یکی از مهم ترین کارهایی است که هر فردی در این حوزه به آن توجه دارد. معمولا بالاتر رفتن میزان فروش علاوه بر آن که می تواند از لحاظ درآمدی و مادی سبب شود تا شما در شرایط بهتری قرار بگیرید، می تواند اعتماد به نفس شما، رضایت شما از زندگی و… را نیز بیشتر کند. به همین دلیل توصیه می کنیم تا روش هایی که می تواند منحر به بیشتر شدن فروش شما شود را یاد بگیرید و از این طریق…

توضیحات بیشتر »
املاک کفی

چگونه در املاک کفی کار کنیم؟

اگر شما نیز قصد کار در بنگاه املاک را دارید، یقینا از خواندن این مقاله لذت فراوانی خواهید برد. ما در این مقاله سعی کرده‌‌ایم تا نحوه کار به‌‌عنوان یک مشاوره املاک کفی مبتدی و نکاتی مفید و ارزنده در رابطه با این حوزه را به شما عزیزان آموزش دهیم تا از اشتباهات و خطاهای رایج در این شغل اجتناب کرده و در وقت گران‌‌بهای خود به‌‌منظور رسیدن به پیشرفت و ترقی بیشتر صرفه‌جویی نمایید.

توضیحات بیشتر »
مجوز املاک

چگونه می‌توانیم برای اخذ مجوز دفتر املاک اقدام کنیم؟

اگر می‌خواهید دفتر املاک خود را تأسیس و فعالیتتان را آغاز کنید پس از تهیه ملک باید برای اخذ مجوز اقدام کنید. در این مطلب به بررسی مدارک مورد نیاز برای اخذ مجوز دفتر املاک می‌پردازیم. مدارک مورد نیاز برای اخذ مجوز دفتر مشاوره املاک برخی از مدارک مورد نیاز برای دریافت مجوز دفتر املاک به شرح ذیل است:

توضیحات بیشتر »
سبد خرید

اگر در ارتباط با دوره های آنلاین و حضوری آکادمی سوال داری

شمارتو بزار :

Call Now Button