همه ما هنگامی‌ که یک شغل جدید را شروع می‌‌کنیم، برای این‌‌که ناشیانه با آن برخورد نکنیم بایستی پیش از همه درباره آن به ‌‌خوبی تحقیق و مطالعه کنیم و از تجارب افراد موفق و باسابقه در این حرفه استفاده نماییم.

اگر شما نیز قصد کار در بنگاه املاک را دارید، یقینا از خواندن این مقاله لذت فراوانی خواهید برد. ما در این مقاله سعی کرده‌‌ایم تا نحوه کار به‌‌عنوان یک مشاوره املاک کفی مبتدی و نکاتی مفید و ارزنده در رابطه با این حوزه را به شما عزیزان آموزش دهیم تا از اشتباهات و خطاهای رایج در این شغل اجتناب کرده و در وقت گران‌‌بهای خود به‌‌منظور رسیدن به پیشرفت و ترقی بیشتر صرفه‌جویی نمایید.

بسیاری از افراد تصور می‌‌کنند که شغل مشاوره املاک شغلی بسیار ساده و راحت است. اما بهتر است بدانید که بنگاه مشاوره‌‌ املاک یکی از مشاغلی است که در آن رقابت بسیار زیادی وجود داشته و صاحبان این شغل برای رسیدن به سود زیاد و همچنین جذب مشتری، باید مهارت و تخصص زیادی داشته باشند. در ادامه این مطلب برخی از مهارت‌‌ها و ویژگی‌‌هایی که یک مشاوره املاک حرفه‌‌ای برای کار در بنگاه املاک باید داشته باشد را برای شما عزیزان بازگو خواهیم نمود:

روابط اجتماعی مؤثر و خوب با مردم

اصلی‌‌ترین و مهم‌‌ترین مهارت برای افرادی که با مردم سروکار دارند، توانایی ارتباط برقرار نمودن با مشتریان است که بایستی این مهارت را در خود به میزان زیادی تقویت نمایند. به‌‌عنوان نمونه خوب حرف زدن، گوش دادن، سرعت در انتقال مطالب، سرعت در یادگیری، اهمیت به خواسته و نیاز مشتری از جمله اقداماتی است که برای پیشرفت در کار مشاوره املاک بدان نیاز خواهید  داشت.

  • دانستن زبان بدن

یکی از مهارت‌‌های بسیار مهم در شغل مشاوره املاک کفی، فهمیدن زبان بدن افراد است چراکه این دانش و مهارت شما را از حالات روحی مشتری باخبر می‌‌سازد. جالب است بدانید که مرور و بررسی این مهارت یکی از الزامات مهم و ضروری برای هر مشاوره املاک است.

  • مهارت گوش دادن فعال

یکی از مهارت‌‌های لازم برای مشاورین املاک کفی، گوش سپردن به متقاضیان است چراکه این امر سبب می‌‌شود تا طرح‌‌ها و ایده‌‌های مفید و تازه را به خوبی فرا بگیرند.

  • نگرش مثبت نسبت به کار

همان‌‌طور که می‌‌دانید کار در بازار املاک بسیار استرس‌زا و پر تنش است. اکثر مشاورین املاک مجبور به تحمل فشارهای کاری زیادی هستند و این بر رفتار و نحوه کار آن‌‌ها نیز تأثیر زیادی می‌‌گذارد. یقینا مشتریان دوست ندارند تا با مشاورانی همیشه بدخلق و عصبی همکاری نمایند. از این رو به‌‌منظور جلب توجه مشتریان، همواره سعی کنید مثبت‌نگر باشید.

  • تقویت کردن مهارت اقناع

بسیاری از مشاورین املاک تصور می‌‌کنند که با نشستن در دفتر خود، به‌‌کارگیری استراتژی‌‌های متعدد بازاریابی، شرکت در جلسات فروش و غیره می‌‌توانند در شغل خود به موفقیت برسند. اما مسئله بسیار مهم این است که برای تبدیل شدن به یک فرد موفق در مشاوره املاک کفی، شما باسیتی شجاعت لازم و کافی داشته باشید و اقدامات لازم را به درستی انجام دهید.

  • گسترش و توسعه سیستم ها

شاید برایتان جالب باشد بدانید که بسیاری از مشاوران هستند که مجبور به ترک کار خود شده‌‌اند، زیرا آن‌‌ها تمام روز را در دفتر خود نشسته و در انتظار زنگ‌‌های جادویی تلفن بوده‌‌اند. اگر شما نیز چنین تصوری دارید بهتر است بدانید که با این رویکرد نمی‌‌توانید زمان زیادی در این بازار دوام بیاورید. وظیفه شما این است که به سراغ افراد بروید و با گسترش سیستم‌‌ها و استراتژی‌‌های خود به آن‌‌ها کمک کنید تا بتوانید در شغل خود به موفقیت برسید.

پشتیبانی دریافت نمایید

فراموش نکنید که شروع یک شغل جدید کار چندان ساده و آسانی نیست. به ویژه در بازارهای رقابتی مانند املاک که نیاز به تجربه و مهارت بالا دارد. بنابراین همواره سعی کنید با اطلاعات و دانش کافی وارد این بازار شوید و به راحتی دست از تلاش و کوشش برای رسیدن به موفقیت بر ندارید.

  • انضباط مالی در مشاوره املاک کفی

انضباط مالی آخرین نکته مهمی است که قصد داریم تا با شما عزیزان در رابطه با مشاوره املاک کفی در میان بگذاریم. این نکته را همواره به یاد داشته باشید که شما باید منابع خود را به درستی مدیریت کرده و تلاش کنید در بودجه خود صرفه‌‌جویی نمایید. منطقی عمل کنید و تمام هزینه‌‌های خود را با دقت و نظارت کافی انجام دهید.

کار در املاک کفی

نتیجه‌گیری

در این مقاله سعی کردیم تا شما عزیزان را با برخی از نکات مهم و ارزشمند در رابطه با تبدیل شدن به یک مشاوره املاک کفی به‌‌صورت حرفه‌‌ای آشنا سازیم. با در نظر گرفتن این نکات ارزشمند و کمک گرفتن از افراد باتجربه‌‌تر در این حوزه، مطمئنا در کار خود موفق خواهید شد.

فراموش نکنید که کار سخت و منظم همواره نتیجه‌بخش بوده و راه موفقیت همواره پر از فراز و نشیب‌‌های فراوان است. بنابراین ناامیدی را به دل خود راه ندهید.

سوال داری شمارتو بذار

هر سوالی داری بپرس حداکثر تا پایان وقت اداری امروز بهت زنگ میزنیم

برای دوستات بفرست

دیزاین

دیزاین یک دفتر املاک چگونه است؟

دیزاین دفتر املاک می‌تواند تأثیر بسیار زیادی بر روی کار خرید و فروش و مشتری مداری داشته باشد. در صورتی که در این بخش دچار مشکل شده‌اید و یا دقیقاً نمی‌دانید که چگونه باید دکوراسیون داخلی دفتر مشاور املاک خود را بچینید، می‌توانید به ادامه این مقاله توجه داشته باشید. سعی کرده‌ایم تا مهم‌ترین نکاتی که در این زمینه وجود دارند را به شما آموزش دهیم تا بیشترین و بهترین بهره وری را از این ماجرا بگیرید…

توضیحات بیشتر »
مدیر قرارداد

همه چیز درباره یک مدیر قرارداد حرفه‌ای املاک

در آژانس‌های معاملات ملکی نیز همانند سایر مشاغل عموما رده‌بندی شغلی وجود دارد. این رده بندی می‌تواند به شرح زیر باشد: مدیر دفتر یا صاحب مجوز، مدیر قرارداد و مشاوران. مدیر قرارداد املاک شخصی است که با مشتریان و مشارکت‌کنندگان صنعت املاک ارتباط برقرار کرده و نیازها و خواسته‌های آنها را بررسی و تحلیل می‌کند. همچنین به مشتریان در انتخاب ملک مناسب، بررسی مستندات قانونی، مذاکره قراردادها و همچنین…

توضیحات بیشتر »
متن آگهی املاک

چرا متن آگهی املاکم خوب نیست؟

چرا متن آگهی املاکم خوب نیست؟ ممکن است این سوال در ذهن شما نیز شکل بگیرد. در واقع متن آگهی باید به طور کامل از قابلیت‌ها و مزایای ملک خاصی که مورد تبلیغ قرار می‌گیرد، تعریف کند. این مسئله می‌تواند اثرات منفی‌ بر روی جذب مشتریان را کاهش دهد و احتمال فروش سریع ملک را فراهم آورد. خوب است بدانید که عوامل مختلفی می‌توانند به عدم جذابیت متن آگهی املاک منجر شوند…

توضیحات بیشتر »
منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

در مورد دوره‌ها سوال داری

شمارتو بزار :

Call Now Button