اگر شما هم دوست دارید تا خانه خود را با استفاده از دکوراسیون مدرن طراحی کنید مطالعه این مطلب را از دست ندهید! دکوراسیون به سبک مدرن از اواخر قرن نوزدهم آغاز و تا کنون ادامه پیدا کرده است. در این نوع دکوراسیون از اشیای اضافی و دکورهای شلوغ پرهیز شده است. در سبک مدرن شیشه، فولاد و بتن جایگزین مصالحی مانند سنگ، آجر و چوب شده است.

انواع سبک‌ها در دکوراسیون مدرن

با وجود همه سادگی‌هایی که در دکوراسیون مدرن وجود دارد اما می‌توان 4 سبک مختلف برای آن در نظر گرفت. در ادامه هر یک از این سبک‌ها را به طور مختصر برای شما توضیح خواهیم داد.

سبک دکوراسیون مینیمالیسم

در این سبک تک‌تک اجزایی که در خانه استفاده می‌شوند ساده و کاربردی هستند. تمام قسمت‌ها نیز با یکدیگر ارتباط دارند تا زندگی برای افراد را ساده‌تر کنند. این سبک برای دکوراسیون مدرن خانه های کوچک استفاده می‌شود.

برخی از ویژگی‌های سبک مینیمالیسم عبارت‌اند از:

  • عدم استفاده از رنگ یا ترکیب اضافه در اتاق‌ها
  • استفاده از کمد و قفسه‌های مختلف
  • به کار بردن خطوط یک‌دست و صاف
  • استفاده از یک رنگ طبیعی در محیط خانه
  • انتخاب وسایل هدفمند و کاربردی
  • حذف تزیینات و وسایل اضافی
  • عدم استفاده از آثار هنری شلوغ

سبک دکوراسیون صنعتی

وقتی صحبت از مدرنیته می‌شود هر فردی ناخودآگاه به یاد صنعت می‌افتد پس این سبک از دکوراسیون نیز مدرن نامیده می‌شود. از این طرح‌ها برای خانه‌های با سقف بلند و فضاهای بزرگ و روباز استفاده می‌گردد. در این سبک از دکوراسیون مدرن قسمتی از آجرهای دیوار، لوله‌ها، قاب‌های فولادی، عناصر فلزی و چارچوب‌های چوبی به نمایش گذاشته می‌شود.

ویژگی‌های سبک دکوراسیون صنعتی بدین ترتیب هستند:

  • این نوع دکوراسیون در فضایی بزرگ اجرا می‌شود تا بتوان عناصر را در ابعاد بزرگ و صنعتی در آن به کار برد.
  • در فضاهای داخلی از کف‌های بتنی، دیوارهای آجری، نمای سنگی، پنجره‌های قدی و درهای بلند استفاده می‌شود.
  • الیاف چوب خام و چرم طبیعی برای طراحی داخلی انتخاب می‌شود.
  • مبلمان باید ساده باشد و حتماً از تجهیزات روشنایی بزرگ در محیط استفاده گردد.
  • در دکوراسیون صنعتی از رنگ‌های خنثی مانند رنگ آهن، آجر و خاکستری به صورت محدود استفاده می‌شود.

سبک دکوراسیون اسکاندیناویایی

تمرکز این سبک از دکوراسیون مدرن منزل بر روی انعکاس نور بوده و تلاش شده است تا تمام عناصر ساده و کاربردی باشند. این سبک که ابتدا در اروپای شمالی ابداع شد در واقع بر پایه بازتاب نور در مناطق سرد است. ویژگی‌های سبک دکوراسیون اسکاندیناوی عبارت‌اند از:

  • رنگ دیوارها، کف و سقف باید به صورت خنثی انتخاب شود.
  • از عناصر طبیعی مانند چوب و چرم برای ایجاد فضای گرم استفاده می‌شود.
  • بیشترین بخش از فضا را سنگ، چوب، پشم و پارچه تشکیل می‌دهند.
  • از تزیینات و زیورآلات بیش از حد ممکن استفاده نمی‌شود.
  • محیط خانه باید ساده، کاربردی و اجرایی باشد.

سبک دکوراسیون روستایی

شاید در نگاه اول ترکیب مدرن و روستایی با یکدیگر همخوانی نداشته باشند اما این سبک نیز یکی از انواع دکوراسیون مدرن کلاسیک است. در فضایی با این دکوراسیون از عناصر قدیمی که فضا را زیباتر و دلنشین‌تر می‌کنند، استفاده می‌شود.

به کار بردن وسایل عتیقه و همچنین مواد خام در کنار یکدیگر نوعی دکوراسیون خاص و ویژه را خلق می‌کند. تنها تفاوت این نوع دکوراسیون با سبک‌های سنتی عدم استفاده از عناصر اضافه و پرهیز از شلوغ کردن فضای موردنظر است.

چگونه حمام و سرویس بهداشتی خود را به صورت مدرن طراحی کنیم؟

استفاده از دکوراسیون مدرن در فضایی مانند نشیمن، پذیرایی و آشپزخانه بسیار ساده است اما اگر بخواهیم سرویس بهداشتی و حمام خود را به صورت مدرن تزیین کنیم چه کارهایی باید انجام دهیم؟

در حمام‌های مدرن از نور طبیعی استفاده می‌شود. همچنین اگر کف حمام تیره‌تر از سایر دیوارها باشد، فضایی زیبا و مدرن را ایجاد می‌کند. در سرویس‌های بهداشتی که با استفاده از این سبک از دکوراسیون طراحی می‌شوند از شیرآلات و تجهیزات جدید با طرح‌های خاص استفاده می‌شود.

بهتر است به جای استفاده از سینک‌های روشویی قدیمی از روشویی‌های ساخته شده از سنگ طبیعی با طراحی‌های خاص استفاده می‌شود. پیشنهاد می‌شود برای سرویس بهداشتی خود آینه‌های ساده که در پشت آنها یک لاین نوری استفاده شده است، انتخاب کنید.

شومینه مدرن، ترند سال!

شاید به نظر شما استفاده از شومینه دیگر قدیمی شده باشد اما باید به شما بگوییم که استفاده از شومینه‌های خاص به تازگی در سبک‌های مختلف دکوراسیون مدرن رواج پیدا کرده است. برای این کار یک کناف ساده در دیوار ساخته می‌شود و سپس در داخل آن یک شومینه توکار قرار می‌گیرد که فضای خانه را گرم‌تر و دلنشین‌تر از قبل می‌کند.

دکوراسیون مدرن

کلام پایانی

از آنجایی که زیبایی در سادگی است، سبک دکوراسیون مدرن هرگز از مد نمی‌افتد. یعنی اگر خانه شما به این سبک تزیین شده باشد هرگز از آن خسته نمی‌شوید و قدیمی نخواهد شد. به همین دلیل بسیاری از افراد از این نوع دکوراسیون برای استفاده در منزل خود استقبال می‌کنند. شما می‌توانید برای اجرای بهتر این نوع دکوراسیون از مشاوره رایگان ما استفاده نمایید.

سوال داری شمارتو بذار

هر سوالی داری بپرس حداکثر تا پایان وقت اداری امروز بهت زنگ میزنیم

برای دوستات بفرست

بازاریابی تلفنی املاک

بازاریابی تلفنی در املاک

همان‌طور که خودتان هم می‌دانید، اولین و مهم‌ترین امکان ارتباطی در تمامی معاملات و بازار‌یابی‌های دنیای امروزی، تلفن است. بنابراین از ارزش و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
توجه داشته باشید که تمامی افراد در هر زمینه‌ای که فعالیت می‌کنند، باید تکنیک‌های مربوط به بازار‌یابی تلفنی را یاد بگیرند و از آن‌ها استفاده نمایند. در ادامه این مقاله سعی کرده‌ایم در رابطه با نکات مهم بازاریابی در املاکی‌ها صحبت کنیم و شیوه‌های ارتباطی با تلفن را در زمینه خرید و فروش املاک را بیان نماییم. با ما همراه باشید.

توضیحات بیشتر »
نوشتن آگهی املاک

نوشتن یک متن جذاب آگهی املاک

در دنیای امروزی به دلیل تعدد شغل‌ها و همچنین رقابت زیاد بین آن‌ها، داشتن استراتژی و تخصص در شغل، می‌تواند شما را از سایر رقبا متمایز کند. مشاور خرید و فروش املاک نیز از این قاعده مستثنی نیست در نتیجه در عصر امروز که بازار‌گردی‎ها سمت و سوی مجازی به خود گرفته‌اند، نگارش و طراحی یک آگهی حرفه‌ای ضمن افزایش بازار کار، باعث دیده شدن و تمایز مشاور از سایر همکاران و رقبا می‌شود.

توضیحات بیشتر »
کتاب املاک

4 کتاب مهم که هر مشاور املاکی باید بخواند

اینکه شما را به عنوان یک مشاور املاک بشناسند، نکته‌ای بسیار مهم است که با داشتن خصوصیات ویژه­ای برای یک مشاور یا مدیر املاک حاصل می‌شود.

کسی که نام مشاوری املاک را با خود به یدک می‌کشد، اصولا باید بر این موضوع تمرکز داشته باشد که دیگر دوران ایستادن جلوی درب دفتر املاک گذشته و امروزه هر مشاور آگاهی می‌داند که باید سطح اطلاعات خود را بالا ببرد و در زمینه‌های مختلف فروش و بازاریابی خود را آپدیت نماید.

توضیحات بیشتر »
سبد خرید

اگر در ارتباط با دوره های آنلاین و حضوری آکادمی سوال داری

شمارتو بزار :

Call Now Button