آکادمی شماره یک آموزش املاک

0 دانشجو

مجله آموزش املاک

راز بالا بردن کاریزمای مشاور املاک   

کاریزمای مشاور املاک چیست؟ یک مشاور املاک چگونه می‌تواند کاریزمای خود را بالا برد؟ مشاورین املاک پیش از هر اقدامی باید با رفتار شایسته و عمل به تعهدات خود اعتماد مشتریان را جلب کنند. نوع رفتار و جذابیت یک مشاور املاک او را از دیگر رقبای خود متمایز می‌کند. اشخاص با کاریزمای بالا، توانایی جذب مردم به سوی خود را دارند و می‌توانند مردم را تشویق به انجام کاری کنند، پس در حرفه مشاورین املاک داشتن چنین خصوصیتی یک عامل محرک و پیش‌برنده است. خواندن این مقاله به مشاوران املاک توصیه می‌شود.
کاریزما مشاور املاک

کاریزمای مشاور املاک چیست؟ یک مشاور املاک چگونه می‌تواند کاریزمای خود را بالا برد؟ مشاورین املاک پیش از هر اقدامی باید با رفتار شایسته و عمل به تعهدات خود اعتماد مشتریان را جلب کنند. نوع رفتار و جذابیت یک مشاور املاک او را از دیگر رقبای خود متمایز می‌کند. اشخاص با کاریزمای بالا، توانایی جذب مردم به سوی خود را دارند و می‌توانند مردم را تشویق به انجام کاری کنند، پس در حرفه مشاورین املاک داشتن چنین خصوصیتی یک عامل محرک و پیش‌برنده است. خواندن این مقاله به مشاوران املاک توصیه می‌شود.

کاریزما چیست؟

کاریزما آن حسی است که در برخورد با افراد، سبب جذب شدن به آنان می‌شود. بسیاری از مواقع پیش آمده است که در مواجهه با افراد جدید متوجه شده‌ایم که این فرد کاریزما دارد اما شاید با استفاده از واژه‌ها نتوانیم تعریف درستی از منظور خود بیان کنیم. پس کاریزما یک ویژگی شخصیتی درفرد به حساب می‌آید که قدرت نفوذ آنان در روابط اجتماعی برای تاثیرگذاری بیشتر را افزایش می‌دهد. افراد کاریزماتیک در هنگام صحبت به راحتی می‌توانند ارتباط خوبی با اطرافیان برقرار کنند. حال باید دید کاریزمای مشاور املاک در این حرفه چه کاربردی دارد.

کاریزمای مشاور املاک

مشاوران املاک با بهره‌گیری از کاریزما می‌توانند مشتریان خود را به انجام معامله تحریک کنند. در واقع با داشتن این صفت می‌توان مدیریت و برنامه‌ریزی روند معامله را در دست گرفت. مشاوران کاریزماتیک استعداد عجیبی در جذب مشتریان دارند، طوری که مردم گمان می‌کنند این فرد تنها کسی است که می‌تواند آن‌ها را به مقاصد و اهداف راجع به ملک برساند. برخی از روانشناسان کاریزما را یک استعداد ذاتی بر می‌شمارند اما با کنکاش در این صفت ویژگی‌ها و تکنیک‌های زیادی برای آموختن آن تعیین گردیده است. کاریزمای مشاور املاک شامل فن بیان اجتماعی، قدرت تاثیرگذاری و کنترل امور توسط او است.

کاربرد کاریزما در حرفه املاک

مشتریان به محض اولین برخورد حتی از پشت تلفن کاریزمای مشاور املاک را احساس می‌کنند. زیرا انرژی افراد کاریزماتیک به دیگران انتقال داده می‌شود. اگر فردی از آن مشتری بپرسد چه موضوعی در این املاک شما را به سمت آن می‌کشاند، احتمالا به شما خواهند گفت در این بنگاه انرژی و حس خوبی به من منتقل شده است. مشاور املاک با داشتن این خصیصه می‌تواند ملک مورد‌نظر را طوری برای مشتری تشریح کند که او شیفته بی‌چون و چرای خرید آن ملک گردد. پس کاریزما با قدرتی که به مشاور املاک می‌دهد موجبات پیشرفت معامله را فراهم می‌کند و در پی آن قراردادها و معاملات به اصطلاح جوش خورده و فروش این دفتر املاک بالا خواهد رفت.

رازهای بالابردن کاریزمای  املاک

 برای بالا بردن کاریزما نکات زیر را درنظر بگیرید:

  • لبخند بزنید!

فهمیدن این راز بسیار ساده است. در تمامی ارتباطات با مشتریان بشاش باشید و لبخند بزنید. به یاد داشته باشید که مشتریان همان برخوردی را با شما خواهند داشت که شما به آنان القا کرده‌اید. پس همواره و در هر تماسی حتی وقتی پشت تلفن هستید، وقتی حال و حوصله درستی ندارید، وقتی گمان می‌کنید این معامله سرانجامی ندارد، باز لبخند بزنید و خوب صحبت کنید. امروزه مردم سرشار از هوش و ذکاوت هستند پس اگر شما هنگام برقراری ارتباط استرس داشته باشید، فرد به راحتی متوجه آن خواهد شد. مهمترین نکته در بالا بردن کاریزمای مشاور املاک این است که یک تبسم همواره روی لبان شما باشد.

  • مشتاق و امیدوار باشید.

گاهی اوقات پیش می‌آید که مشتریان در پی جستجوهای فراوان و ناکام بودن در پروسه خرید ملک، بسیار ناامید و سرخورده بر سر راه شما قرار می‌گیرند. شما با یکی از رازهای کاریزمای مشاور املاک که حس خوش‌بینی به آینده در آن موج می‌زند با اشتیاق مشتری را مطمئن می‌کنید که به زودی ملک مطابق با خواسته و بودجه او را پیدا می‌کنید.

  • تعهد کاری داشته باشید و ارتباط خود با مشتری را تقویت کنید.

در بسیاری از موارد مطابقت نداشتن حرف و عمل مشاوران املاک سبب مایوس شدن مشتریان از آنان می‌گردد. اگر مشاور املاک به تعهداتی که در جلسات اول از روی عقل و پختگی به مشتری داده است، عمل کند و همواره به فکر تقویت و ایجاد رابطه صمیمانه بین خود و مشتریان باشد، می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر تصمیمات نهایی فرد برای خرید یا فروش ملک بگذارد.

  • با سوال و جواب‌های هدفمند تاثیرگذار شوید.

از رازهای افزایش کاریزمای مشاور املاک برانگیختن حس پیگیری و کنجکاوی مشتری با سوالات زیرکانه است. با این سوالات، ضمن اینکه مشاور به خواسته‌های مشتری آگاه می‌شود، ارتباط بیشتری با مخاطب برقرار می‌کند و در مقابل سوال‌ها و چالش‌های مشتری نیز با استفاده از پاسخ‌های واقعی، حس اعتماد او را برمی‌انگیزد.

نتیجه گیری

بحث کاریزما به‌خصوص در شاخه کاریزمای مشاور املاک بسیار جذاب است. در این متن به این موضوع پرداخته شد که با کاریزما می‌توان ضمن برقراری ارتباط با مشتریان، آنان را علاقه‌مند به انجام معامله ملک کرد. سایت جامع مشاور املاک افتخار دارد مجموعه‌ای از اطلاعات به‌روز در زمینه ملک را با مشاوره کارشناسان تخصصی و ماهر به دوستداران حرفه املاک ارائه کند. 

سوال داری شمارتو بذار

هر سوالی داری بپرس حداکثر تا پایان وقت اداری امروز بهت زنگ میزنیم

برای دوستات بفرست

مجوز املاک

مزایای اخذ مجوز املاک

این روزها مزایای اخذ مجوز املاک بر هیچکس پوشیده نیست. این مجوز به شما امکانات و اختیاراتی می‌دهد که سایر مشاوران بدون مجوز از داشتن آن‌ها محروم هستند. دریافت این مجوز و اختیارات وابسته به آن، بهایی نیز دارد. اخذ این مجوز نیازمند تلاش، صرف هزینه و زمان است. چنان‌چه به دنبال بهره‌مندی از مزایای اخذ مجوز قانونی املاک هستید، بایستی کارهای اداری آن را انجام داده، هزینه نموده و تلاش خود را دو چندان کنید.

توضیحات بیشتر »
عزت نفس مشاور املاک

عزت نفستون رو با این روش‌ها بالا ببرید تا قرارداد بنویسین

عزت نفس مشاور املاک ها می‌تواند تأثیر زیادی در جلب اعتماد مشتریان داشته باشد و در نهایت نیز باعث می‌شود تا بتوانید به خوبی قرارداد‌های ملکی مناسبی را بنویسید. در نظر داشته باشید که هرقدر میزان اعتماد به نفس و عزت نفس های بالاتری داشته باشید، شرایط کاری برایتان ساده‌تر خواهد بود و به همین ترتیب نیز می‌توانید میزان فروش بالاتری را در کسب و کار خودتان داشته باشید. سعی کرده‌ایم تا مزیت‌های داشتن عزت نفس و…

توضیحات بیشتر »
تفاوت بالک و تراس

تفاوت بالکن و تراس         

یکی از مباحثی که هنگام خرید ملک و آپارتمان برای مشتریان از موضوعات حائز اهمیت به شمار می‌آید، وجود بالکن و تراس در یک خانه محسوب می‌گردد. جالب است، برخی از کلمات در میان عامه مردم بدون در نظر گرفتن معنای واقعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به خصوص کلماتی مانند تراس و بالکن که هر دو وارد زبان فارسی شده‌اند و اکثراً این دو کلمه را با هم اشتباه می‌گیرند اما در واقعیت و در علم معماری، تفاوت بالکن و تراس مشخص است

توضیحات بیشتر »

اگر در ارتباط با دوره های آنلاین و حضوری آکادمی سوال داری

شمارتو بذار :