اگر همچنان فکر می‌کنید اغلب افراد برای خرید و فروش خانه روزنامه را دنبال می‌کنند و منتظر هستند تا شخصی به آن‌ها زنگ بزند سخت در اشتباه هستید!

یک مشاور املاک موفق برای درآمد هرچه بیشتر باید بازارسازی بهتری داشته باشد. اکثر کارها در چند سال اخیر به صورت آنلاین انجام می‌شود. اگر از جمله مشاورین املاکی هستید که کماکان روی کار سنتی و قدیمی خود پافشاری می‌کنید این مطلب را از دست ندهید. در این مطلب شما را با دیجیتال مارکتینگ در املاک آشنا می‌کنیم.

دیجیتال مارکتینگ در املاک به چه معنا است؟

اقداماتی که توسط ابزارهای اینترنتی صورت می‌گیرد تا کسب‌وکار مشاور املاک بتواند مشتریان بالقوه را به بالفعل تبدیل کند، دیجیتال مارکتینگ املاک گفته می‌شود.

مزایای دیجیتال مارکتینگ املاک

صرفه‌جویی در زمان و هزینه

یکی از مهم‌ترین مزایای دیجیتال مارکتینگ در املاک صرفه‌جویی در هزینه و وقت محسوب می‌شود. مشاوران املاک با صرف هزینه کم‌تر، می‌توانند مخاطبان بیشتری را مورد توجه قرار دهند. در نتیجه به دنبال آن جذب مشتری بالاتری در مقایسه با روش‌های سنتی خواهند داشت.

شخصی‌سازی

مشاوران املاک حرفه‌ای در  دنیای دیجیتال مارکتینگ املاک می‌توانند ابزارهای شخصی‌سازی شده داشته باشند. در واقع هر مشاور املاک متناسب با برند و خدماتی که ارائه می‌دهد، از ابزارهای مارکتینگ به صورت منحصربه‌فرد استفاده می‌کند.

رقابت عادلانه‌تر

در دیجیتال مارکتینگ املاک معیارهایی برای سنجش عملکرد و تاثیرگذاری بر مخاطبان وجود دارد. با این ابزارها مشاوران املاک با یکدیگر رقابت عادلانه‌تری خواهند داشت.

روش‌های کاربردی دیجیتال مارکتینگ در املاک

برای پیاده‌سازی دیجیتال مارکتینگ در املاک روش‌های کاربردی زیادی وجود دارند. در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

وب‌سایت

برای تمامی مشاغل از جمله مشاوران املاک داشتن یک وب سایت بسیار ضروری است. ویترین شما در دنیای دیجیتال املاک همان وب سایت شما خواهد بود. مشاوران املاک می‌توانند موارد زیر را در وب سایت خود قرار دهند:

  • مقاله‌های آموزشی
  • فایل‌های خرید، فروش یا اجارهٔ املاک
  • اخبار
  • معرفی املاک و مشاوران
  • تبلیغات
  • لینک شبکه‌های اجتماعی و امکان پرسش و پاسخ برای مشتریان

 به روز بودن و پویایی وب ‌سایت نشانی از کارآمدی املاک شما دارد، در نتیجه مخاطب اطمینان و اعتماد بیشتری به املاک شما پیدا خواهد کرد.

ایمیل مارکتینگ

هنوز یکی از راهکارهای پرکاربرد دیجیتال مارکتینگ ایمیل است. در قدم اول بانکی از ایمیل‌های مشتریان و مراجعان خود را تهیه کنید. می‌توانید از طریق پلتفرم‌هایی مانند میل چی یا آونگ ایمیل پیام تبلیغاتی را به چندین هزار نفر از مشتریان خود ارسال کنید.

با استفاده از ایمیل مارکتینگ علاوه بر تبلیغات برند خود، محتواهای ارزشمند دیگری هم برای مشتریان ارسال خواهید کرد. در نتیجه آن‌ها با دریافت محتواهای مناسب از سمت املاک شما، ترغیب شده تا به وب ‌سایت سر بزنند و از خدمات شما بهره‌مند شوند.

شبکه‌های اجتماعی

 کانال‌های تلگرامی، گروه‌های توییتر، گوگل پلاس و صفحه‌های اینستاگرام و … بین مردم  بسیار پرطرفدار هستند. باید توجه کنید که برای راه‌اندازی هر کدام از این شبکه‌های اجتماعی در دیجیتال مارکتینگ در املاک ، باید محتوای مناسب و باکیفیت داشته باشید، چرا که هر کدام نوع خاصی از محتوا را در خود جای می‌دهند.

تبلیغات کلیکی

یکی از گزینه‌های عالی برای مشاوران املاکی که می‌خواهند مشتریان خود را بیشتر کنند و تبلیغاتی کلیکی است. در این روش فقط بابت کلیک روی تبلیغات هزینه می‌کنید و به عنوان منطقی‌ترین شیوه تبلیغات شناخته می‌شود. کسانی هدف این تبلیغات هستند که کلمه‌های کلیدی مرتبط با زمینه کاری شما را جست‌وجو  می‌کنند.

میزبانی تورهای مجازی

تورهای مجازی بازدید از خانه‌ها در دنیای اینترنت طرفداران زیادی دارد. با تورهای مجازی می‌توانید محتوای ویدیویی جذابی به وب‌ سایت خود اضافه ‌کنید و به مشتریان کمک ‌کنید که بهتر در مورد ملک مورد نظر تصمیم بگیرند. برای اینکه تور مجازی جذاب و مفیدی داشته باشید، ویدیوهای واقعی از خانه تهیه نمایید وبه تور مجازی سه ‌بعدی نیز توجه کنید.

میزبانی وبینار

تخصص خود را در زمینه املاک در دیجیتال مارکتینگ به اشتراک بگذارید. روش‌هایی مثل وبینار و کارگاه‌های آنلاین باعث می‌شود به مخاطب خود ثابت کنید که در زمینه فعالیت، تخصص کافی را دارید.

اهمیت دادن به سئو

 اگر به درستی سئو در دیجیتال مارکتینگ در املاک انجام شود، وب سایت شما در نتایج جست‌وجوی گوگل در جایگاه بالاتری قرار خواهد گرفت. البته گوگل و سایر موتورهای جست‌وجو دائما در حال تغییر الگوریتم‌های خود هستند و بنابراین باید زمان زیادی برای بهینه‌سازی وب سایت خود بگذارید. از بخش‌های یک استراتژی قدرتمند برای سئو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کلمه کلیدی
  • بک‌لینک‌ها
  • عناوین متا و توضیحات
  • صفحات شبکه‌های اجتماعی
  • دایرکتوری‌های آنلاین

دیجیتال مارکتینگ املاک

نتیجه‌گیری

در این مطلب شما را با دیجیتال مارکتینگ در املاک آشنا نمودیم. امروزه دیگر مانند گذشته خدمات به صورت مطلق حضوری انجام نمی‌شود و گرایش مردم به سمت دریافت خدمات به صورت آنلاین است. در صورتی که شما هم به دنبال برند شدن در حیطه مشاور املاک هستید باید روش‌های موثر در دیجیتال مارکتینگ را آموزش ببینید. در دوره های مختلف آکادمی آموزش املاک ابراهیمی مخصوصا دوره وی آی پی و ام بی ای می توانید به صورت تخصصی در این حوزه آموزش ببینید.

سوال داری شمارتو بذار

هر سوالی داری بپرس حداکثر تا پایان وقت اداری امروز بهت زنگ میزنیم

برای دوستات بفرست

طبقات اپارتمان

چه طبقاتی در آپارتمان پرطرفدارتر هستند؟

اگر قصد خرید یا اجاره آپارتمان را داشته یا اینکه تازه وارد حرفه مشاور املاک شده باشید اولین سوالی که ذهن شما را درگیر می‌کند این موضوع است که چه طبقاتی در آپارتمان پرطرفدارتر هستند؟ و شرایط زندگی در کدام طبقه بهتر است؟ به شما توصیه می‌کنیم که مطالعه این مقاله را از دست ندهید زیرا آکادمی آموزش املاک ابراهیمی که در زمینه آموزش تخصصی به مدیران و مشاوران املاک فعالیت می‌کند، قصد دارد به این سوالات به صورت جامع و کامل پاسخ دهد.

توضیحات بیشتر »
پیگیری مشتری املاک

پیگیری مشتری های املاک

اهمیت پیگیری مشتری در کار مشاورین املاک بسیار حائز اهمیت است. در آمریکا مهارت پیگیری مشتریان را فالو آپ کردن مشتری follow up customer می‌نامند. افزایش فروش نیازمند پیگیری و حوصله مشاور املاک است. این بدان معنی خواهد بود که مشاوران املاک پس از ارائه فایل به مشتری و چند بار ملاقات با وی، موظف هستند تا برای ارتباط بیشتر با مشتری و پیگیری روند معامله که منجر به حتمی شدن فرآیند خرید شود، اصطلاحا او را فالو کنند و پیگیر قرارداد باشند.

توضیحات بیشتر »
در‌آمد مشاور املاک

در‌آمد مشاور املاک چقدر است؟

اگر قصد دارید وارد این حوزه کاری شوید، قطعا با این سوالاتی از قبیل در‌آمد مشاور املاک چقدر است؟! چه تفاوتی در در‌آمد مشاورین املاک مبتدی و حرفه‌ای وجود دارد؟ و … روبرو می‌شوید. گفتنی است که روش‌های کسب در‌آمد در مشاوره املاک به سه روش زیر انجام می‌شود:

توضیحات بیشتر »
منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

در مورد دوره‌ها سوال داری

شمارتو بزار :

Call Now Button