بازاریابی و تبلیغات در املاک

فروش ملک در اینستاگرام

فروش در اینستاگرام

در گذشته‌ای نه چندان دور املاک به صورت دفتری به فروش می‌رسیدند و فرد با مراجعه به دفتر مشاوره املاک، ملک موردنظر خود را پیدا و سپس معامله می‌کرد اما با گذشت زمان و ورود اینترنت و اپلیکیشن‌های بسیار معروف به زندگی ما، شیوه‌های فروش ملک به کلی دگرگون شد.

امروزه بسیاری از مردم قبل از اقدام به خرید ملک یا فروش آن، در آگهی‌های اینترنتی یا حتی اپلیکیشن‌های معروف، گزینه‌های موردنظر خود را جستجو کرده و از قیمت و شرایط آن‌ها مطلع می‌شوند. البته هنوز باید برای انجام معامله به دفاتر املاک مراجعه کرد اما بخش بزرگی از کار در محیط اینترنت انجام می‌شود.

جدیدترین و نوین‌ترین شیوه فروش ملک استفاده از اپلیکیشن شناخته‌شده اینستاگرام است که ما در این مطلب قصد داریم نکات مهم فروش ملک در آن را به شما توضیح  دهیم. پس اگر قصد دارید تا فعالیت شغلی خود را در فضای مجازی و افروش ملک در اینستاگرام ادامه دهید مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

مزایای استفاده از اینستاگرام برای فروش املاک

شما به عنوان یک مشاوره املاک در اپلیکیشن اینستاگرام به یکی از بهترین روش‌های ممکن فایل‌های خود را به فروش، اجاره یا رهن بگذارید. توجه کنید که زندگی ما با سرعت بسیار بالایی به سمت اینترنتی شدن و استفاده از فضای مجازی پیش می‌رود. اگر شما هنوز به شیوه‌های سنتی کار خود را انجام می‌دهید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که شیوه‌های نوین را نیز تجربه کرده و از درآمد بالای آن غافل نشوید.

همان‌طور که می‌دانید برای متقاضیان حوزه املاک مهم است که موارد موردنظر خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن پیدا کنند این کار را می‌توان در بستر اینترنت به راحتی انجام داد. شما نیز به عنوان یکی از فعالان حوزه املاک می‌توانید تبلیغات خود را در محیط اینستاگرام انجام داده و مشتریان خود را به سرعت جذب نمایید. تجربه نشان داده است که بازدهی تبلیغات در اینستاگرام بسیار بالاست و کمترین هزینه را برای شما دارد.

بهترین راه برای فروش ملک در اینستاگرام

برای موفقیت در اینستاگرام بهتر است که به صورت تبلیغاتی عمل نکنید. در واقع شما باید با انتشار پست و مطالب مفید در حوزه املاک، توجه مشتریان را به خود جلب نمایید و در این میان فعالیت خود را نیز به آن‌ها نشان دهید. نمایش موقعیت‌های فروش شما در میان پست‌ها و استوری‌های اینستاگرام می‌تواند به طور نامحسوس توجه خریداران را به شما جلب نماید. در واقع محیط اینستاگرام بهترین جا برای نمایش خدمات و کالای شما به جامعه هدف است.

راهکارهایی برای موفقیت در فروش ملک توسط اینستاگرام

اگر شما هم می‌خواهید که در محیط اینستاگرام املاک را با سرعت بالایی به فروش برسانید قبل از هر چیز باید نکات مهم زیر را در نظر بگیرید:

خرید لایک یا فالوور در بازاریابی املاک ممنوع!

یکی از بدترین و مخرب‌ترین کارهایی که می‌توان در محیط اینستاگرام انجام دهید، خرید لایک و فالوور است زیرا به شما چهره‌ای غیرواقعی می‌دهد و در واقع باعث موفقیت شما نمی‌شود. در نقطه مقابل اگر محتوای مفید و پست‌هایی جذاب برای کاربران تهیه کنید نه تنها می‌توانید فایل‌های خود را نیز در لابه‌لای این محتواها به مخاطبان نشان دهید بلکه دنبال‌‌کنندگان یا همان فالوورهای خود را به مشتریان واقعی تبدیل می‌کنید و از این طریق به درآمد بالایی می‌رسید. 

لایک، سیو و شیر بهترین روش برای دیده شدن!

یکی از اصولی که در اینستاگرام وجود دارد و می‌توان با استفاده از آن خود را به مخاطبان زیادی معرفی کرد، لایک، سیو و شیر پست و استوری‌های شما توسط دنبال‌کنندگانتان است. در واقع در این روش باید مطالب جذاب را تولید نماید و مخاطب را تشویق کنید آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارد. همچنین هر چه که تعداد لایک‌ها و سیوهای محتوای تولیدی شما بیشتر باشد، امکان نمایش شما در اکسپلور بیشتر خواهد شد. در واقع فعالیت در اینستاگرام کوتاه‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش برای فروش املاک به صورت اینترنتی است.  

در این محیط مجازی خود واقعی‌تان باشید!

تلاش کنید که برای کاربری خود از عکس‌های دانلودی و فیک استفاده نکنید. این کار تا حدود زیادی کیفیت پیج شما را پایین می‌آورد، دنبال‌کنندگان به دنبال اطلاعات واقعی می‌گردند و در صورت مشاهده این تصاویر ممکن است که نظرشان نسبت به شما تغییر کند.

شما می‌توانید با بررسی بازار املاک و همچنین انتشار مطالب مفید مرتبط، توجه مخاطب را به خود جلب کرده و کاری کنید که عکس‌ها و ویدئوهای شما را تا انتها مشاهده کند. بدین ترتیب اگر بخواهید ملکی را آگهی کنید لابه‌لای محتواهای منتشر شده آن را به مخاطب نمایش می‌دهید.

اینستاگرام یکی از اپلیکیشن‌هایی است که در آن می‌توانید با انتشار تصاویر، خود را به مخاطب معرفی کنید. پس تأثیر تصاویر را دست کم نگیرید، وجه تمایز شما با همکارانتان این است که تصاویر بسیار مرتبط و جذاب را به مخاطب ارائه دهید. تصاویر بی‌کیفیت که در هر پیج یا صفحه اینترنتی مشاهده می‌شود، باعث موفقیت شما نخواهد شد.

البته نباید نقش محتوای ویدئویی را دست کم گرفت. انتشار این نوع محتوا می‌تواند اعتماد مشتری را به شما جلب و باعث بیشتر دیده شدن پیج شما شود. پس برای نمایش خود واقعی خود در این محیط مجازی تمام تلاش خود را بکنید.

نظم و ترتیب را در انتشار محتوا جدی بگیرید!

یکی از رموز موفقیت در محیطی مانند اینستاگرام این است که محتوا را به صورت روزانه و منظم، تولید و منتشر کنید. اگر یک تقویم محتوایی برای پیج خود داشته باشید و بر اساس آن پست استوری تهیه و منتشر نمایید، مطمئن باشید که مخاطبین از این نظم و ترتیب شما لذت برده و بیشتر به شما جذب می‌شوند.

اینستاگرام

سخن آخر

از اینکه توانستیم نکات مهم برای تبلیغ و فروش ملک در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم بسیار خرسند هستیم. امیدواریم با ادامه فعالیت خود در شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام در برندسازی حرفه خود موفق شده و درآمدتان را تا حد زیادی افزایش دهید.

البته در نظر داشته باشید که علاوه بر رعایت نکات فوق باید پشتکار و نظم زیادی داشته و تا رسیدن به موفقیت دست از تلاش برندارید. اگر در این زمینه اطلاعاتی ندارید می‌توانید با جذب یک نیروی آشنا با قواعد اینستاگرام، مدیریت پیج خود را به او سپرده یا سئو اینستاگرام را با استفاده از مجموعه‌های مرتبط انجام دهید.

سوال داری شمارتو بذار

هر سوالی داری بپرس حداکثر تا پایان وقت اداری امروز بهت زنگ میزنیم

برای دوستات بفرست

مدل های لباس مناسب برای شغل املاک

شغل املاک یکی از حوزه‌های مهم و پرفشار در بازار کار است که نیازمند مهارت‌های زیادی از جمله ارتباطات برقرار کردن، مذاکره و دانش در زمینه ملک‌ها و بازار مسکن می‌باشد. یکی از جنبه‌های مهم در این حرفه، لباس‌ پوشیدن مناسب و حرفه‌ای است. در این مقاله از آکادمی آموزش املاک ابراهیمی، به بررسی لباس‌های مناسب برای افراد مشغول به کار در حوزه املاک می‌پردازیم.

توضیحات بیشتر »

5 نظر در “فروش ملک در اینستاگرام

  1. Ira Melman گفت:

    I discovered your weblog website on google and check a couple of of your early posts. Proceed to maintain up the superb operate. I simply further up your RSS feed to my MSN News Reader. In search of ahead to studying more from you in a while!…

  2. Warung138 گفت:

    Hi there! I know this is kinda off topic but I was wondering which blog platform are you using for this site? I’m getting sick and tired of WordPress because I’ve had problems with hackers and I’m looking at options for another platform. I would be awesome if you could point me in the direction of a good platform.

  3. Fungame777 گفت:

    I genuinely appreciate your piece of work, Great post.

  4. Slotbom77 گفت:

    Perfectly composed subject material, Really enjoyed looking at.

  5. KKSLOT777 گفت:

    I was suggested this web site by my cousin. I am not sure whether this post is written by him as no one else know such detailed about my problem. You are amazing! Thanks!

نظرات بسته شده اند.