پنجمین و بزرگترین همایش مدیران و مشاورین املاک
تهران | 13 مهر 1403

پنجمین و بزرگترین همایش مدیران و مشاورین املاک | تهران | 13 مهر 1403

واقعیت افزوده چیست و چه کاربردی دارد؟

در دنیای امروز، فناوری‌ها به سرعت در حال پیشرفت هستند و یکی از این فناوری‌های نوین که توجه بسیاری را به خود جلب کرده، واقعیت افزوده است. واقعیت افزوده به کاربران این امکان را می‌دهد که دنیای واقعی را با عناصر مجازی ترکیب کنند و تجربه‌ای منحصر به فرد و تعاملی ایجاد کنند. این فناوری به ویژه در صنایع مختلف از جمله املاک، به عنوان یک ابزار قدرتمند برای بهبود تجربه مشتری و افزایش فروش شناخته می‌شود.

 

واقعیت افزوده چیست؟

 

به زبان ساده، واقعیت افزوده یک فناوری نوین است که دنیای واقعی را با دنیای مجازی ترکیب می‌کند.

 واقعیت افزوده عناصر بصری، صدا و دیگر اطلاعات حسی را از طریق دستگاهی مثل هدست، عینک یا موبایل به کاربر منتقل می‌کند و کاربر می‌تواند با استفاده از آن دستگاه، ویژگی‌های کاملا مجازی را به محیط فیزیکی و واقعی خود اضافه کند و تغییر آن را مشاهده کند.

 

فرق واقعیت افزوده با واقعیت مجازی

 

بسیاری از افراد دو مفهوم واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را با یکدیگر اشتباه می‌گیرند و فرق این دو را نمی‌دانند.

 در حالی که این دو فناوری فرق‌های اساسی با هم دارند.

واقعیت مجازی به‌طور کامل یک محیط مصنوعی را برای کاربرد می‌سازد در حالی که واقعیت افزوده محیط فیزیکی کاربرد را مورد تغییر قرار می‌دهد.

 کاربران می‌توانند با محیط پیرامون خود هنگام استفاده از واقعیت افزوده تعامل کنند در صورتی که هنگام استفاده از واقعیت مجازی تماما با دنیای مجازی احاطه شده‌اند و نمی‌توانند با محیط فیزیکی پیرامون خود تعاملی داشته باشند.

 

کاربرد واقعیت افزوده در صنعت املاک

 

استفاده از واقعیت افزوده در دنیای امروزی املاک جزو ترندهای بازار به‌شمار می‌رود و روز به روز استفاده از این فناوری در صنعت املاک بیشتر می­شود.

 با استفاده از این فناوری می‌توانید از بسیاری از رقیب‌هایتان پیشی بگیرید.

استفاده از واقعیت افزوده در املاک هزینه‌ها را به‌شدت کاهش می‌دهد.

در واقع، طبق تحقیقات استفاده از واقعیت افزوده 97 درصد هزینه‌های بازدید ملک را کاهش داده است.

شرکت‌هایی که در بازاریابی و رونمایی از املاک خود از فناوری واقعیت افزوده استفاده کردند تا 40 درصد افزایش فروش داشتند.

جمع بندی:

 

واقعیت افزوده فناوری نوینی است که  تحول عظیمی در صنعت املاک ایجاد کرده است.

 با استفاده از این فناوری می‌توان هزینه‌ها را کاهش داد، تجربه کاربری را بهبود بخشید و فروش را افزایش داد. با پیشرفت روزافزون این فناوری، انتظار می‌رود که استفاده از واقعیت افزوده در صنعت املاک نیز گسترش یابد و به یک استاندارد تبدیل شود.

 مدیران و بازاریابان باید به سرعت در این زمینه سرمایه‌گذاری کنند تا بتوانند از مزایای رقابتی آن بهره‌مند شوند.

در  همایش 13 مهر،  برای اولین در کل ایران مبحث واقعیت افزوده و نحوه استفاده از آن در املاک را آموزش خواهیم داد.

اگر مایل به شرکت در پنجمین و بزرگترین همایش املاک ایران هستید، نام و نام خانوادگی و شماره موبایل خود را وارد کنید.

بدترین اشتباهات برندسازی شخصی که باید از آنها اجتناب کنید

برند شخصی یکی از مهم‌ترین ابزارها برای موفقیت در دنیای املاک است. در عصر دیجیتال، داشتن یک برند شخصی قوی می‌تواند در ایجاد فرصت‌های شغلی و اجتماعی بسیار مؤثر باشد. با این حال، بسیاری از افراد در فرآیند برندسازی شخصی خود دچار اشتباهاتی می‌شوند که می‌تواند به اعتبار و تأثیر آنها آسیب بزند. در این مقاله، به بررسی چهار اشتباه رایج در برندسازی شخصی خواهیم پرداخت و راهکارهایی برای اجتناب از آنها ارائه خواهیم کرد

توضیحات بیشتر »

چگونه به مشاورین املاک انگیزه دهیم؟

حرفه مشاور املاک نیز مانند خیلی از شغل‌های دیگر فراز و نشیب‌های مخصوص به خود را دارد. بنابراین به دور از انتظار نیست که گاهی به دلیل مشکلات کاری، مشاوران انگیزه خود را از دست دهند یا کسل شوند. گاهی کار به دلیل ریتم تکراری حوصله سر بر و خسته‌کننده می‌شود. برای اینکه در حرفه خود موفق باشیم و چالش‌های شغلی را مرتفع کنیم باید راه‌های ایجاد انگیزه در کسب‌وکار را به یاد داشته باشیم. پس اگر به دنبال انگیزه دادن به مشاوران املاک تیم خود هستید، حتما تا پایان این مقاله را دنبال کنید.

توضیحات بیشتر »
مشاور املاک اهواز

مشاورین املاک در اهواز چگونه کار می کنند؟

همان‌طور که می¬دانید اهواز یکی از شهرهای جنوبی کشور بوده و از جمله شهرهای پر جمعیت در کشور شناخته می‌شود. اهواز به عنوان یک شهر ایده¬آل در زمینه ارائه خدمات به مردم خود بوده و هر ساله افراد زیادی در این شهر اقدام به خرید و فروش ملک و یا رهن اجاره ملک و آپارتمان می¬کنند. پس بی‌شک یکی از مشاغل پر طرفدار مشاور املاک در اهواز است. مسلم است که بدون مشاور املاک امکان دسترسی….

توضیحات بیشتر »

اگر در مورد همایش یا دوره ها (آنلاین | حضوری)، سوال داری شمارتو بذار