آکادمی شماره یک آموزش املاک

0 دانشجو

مجله آموزش املاک

افزایش فروش با یادگیری روانشناسی فروش

افزایش فروش برای مشاورین املاک یکی از مهم ترین کارهایی است که هر فردی در این حوزه به آن توجه دارد. معمولا بالاتر رفتن میزان فروش علاوه بر آن که می تواند از لحاظ درآمدی و مادی سبب شود تا شما در شرایط بهتری قرار بگیرید، می تواند اعتماد به نفس شما، رضایت شما از زندگی و... را نیز بیشتر کند. به همین دلیل توصیه می کنیم تا روش هایی که می تواند منحر به بیشتر شدن فروش شما شود را یاد بگیرید و از این طریق...
روانشناسی فروش ملک

افزایش فروش برای مشاورین املاک یکی از مهم ترین کارهایی است که هر فردی در این حوزه به آن توجه دارد. معمولا بالاتر رفتن میزان فروش علاوه بر آن که می تواند از لحاظ درآمدی و مادی سبب شود تا شما در شرایط بهتری قرار بگیرید، می تواند اعتماد به نفس شما، رضایت شما از زندگی و… را نیز بیشتر کند. به همین دلیل توصیه می کنیم تا روش هایی که می تواند منحر به بیشتر شدن فروش شما شود را یاد بگیرید و از این طریق بتوانید به نتایج بهتر و مثبت تری دست پیدا کنید.

روش های افزایش فروش برای مشاورین املاک

روش های مختلفی برای افزایش فروش در مشاور املاک وجود دارد. اگر این روش ها را بشناسید، می توانید به درآمد بیشتری در این زمینه برسید. در نظر داشته باشید که هر کدام از این روش ها برای یک موقعیت خاص می تواند کاربرد داشته باشد. به طور مثال این روش ها در یک موقعیت می توانند سود آوری صد در صدی داشته باشند و در موقعیت بعدی نیز می توانند بسیار مشکل ساز شوند. در نظر داشته باشید که اگر دقت درستی در تشخیص این موارد نداشته باشید، ممکن است دچار مشکل شوید.

  • استفاده از بازاریابی محتوایی

یکی از مهم ترین روش ها مربوط به استفاده از بازاریابی های محتوایی است. با تولید کردن محتوای مناسب و مفید می توانید مشتریان بیشتری را به سمت خودتان جذب کنید. قطعا یکی از مهم ترین نکات نیز جذب کردن مشتریان بالقوه و تبدیل کردن آن ها به مشتریان بالفعل است. محتوای مفید و جذابی که تولید کرده اید را حتما باید در پلتفرم های مناسبی منتشر کنید تا بیشترین بازخورد را بگیرید.

  • پکیج های تبلیغاتی

در حوزه املاک نمی توانید پکیج های تبلیغاتی خاصی را داشته باشید. اما می توانید برای مشتریان خودتان تخفیفات خوبی قائل شوید و یا می توانید بر روی لیوان، سالنامه و… لوگو و برند دفتر مشاور املاک خودتان را درج کرده و با این طریق به دیگران مشتریان نیز نشان دهید که شما در کجا فعالیت می کنید. در حقیقت با این روش می توانید به مشتریان خودتان نشان دهید که چه کاری انجام می دهید.

  • راه اندازی وب سایت و وبلاگ

راه اندازی کردن وب سایت و انواع وبلاگ ها یکی دیگر از روش های افزایش فروش برای مشاورین املاک است. با استفاده از داشتن وب سایت و وبلاگ می توانید در فضای اینترنت خودتان را مطرح کنید. این موضوع سبب می شود تا در این فضا نیز بتوانید خودتان را به مشتریانتان نشان دهید. با راه اندازی کردن یک وبسایت مناسب و همچنین رسیدگی به آن برای سئو کردن وب سایت، به راحتی توانایی آن را دارید که با کمترین هزینه ها، بهترین نتایج را بگیرید.

  • نشان دادن سود سرمایه گذاری

زمانی که می خواهید مشتری را مجاب کنید که ملکی را خریداری کند، بر روی ساختن یک ساختمان سرمایه بگذارد و… بهتر است میزان سود حاصل از سرمایه گذاری را نیز به او نشان دهید. این کار سبب می شود تا مشتری بداند که در نهایت با چه چیزی قرار است روبرو شود و چگونه می تواند از میزان سرمایه ای که خرج می کند، سود ببرد. برای رسیدن به بهترین نتایج نیز حتما تلاش کنید تا با اعداد و ارقام صحبت کنید. اعداد  و ارقام می توانند به شکل مناسب تری به مشتری ثابت کنند که در چه زمانی قرار است به سود دهی برسند.

  • حفظ ارتباط با مشتریان سابق

یکی دیگر از موارد مهم در خصوص حفظ کردن ارتباط خودتان با مشتریان سابق است. مشتریان شما صرفا یک گزینه نبوده اند که پس از یک معامله، ارتباط خودتان را با آن ها قطع کنید. بلکه باید یاد بگیرید که مشتریان سابق شما می توانند باز هم به شما سود برسانند و باز هم کاری کنند تا شما در معاملات دیگری نیز با آن ها در ارتباط باشید.

یکی از روش های افزایش فروش برای مشاورین املاک آن است که بدانید مشتریان سابق شما اگر از خدمات شما راضی باشند، می توانند خودشان مجددا به شما مراجعه کنند. از سوی دیگر نیز می دانید که مشتریان سابق شما می توانند مشتریان جدیدی را برای شما داشته باشند.

روانشناسی فروش

کلام پایانی

افزایش فروش برای مشاورین املاک یکی از مهم ترین کارهایی است که باید آن را به عنوان یک مشاور املاک و کارشناس فروش املاک و مستغلات یاد بگیرید. هر قدر در این زمینه مهارت های بیشتری داشته باشید و خبره تر نیز باشید، می توانید به نتایج بهتری هم دست پیدا کنید. اگر دوست دارید تا در این خصوص اطلاعات بیشتر و کامل تری را کسب کنید، می توانید به سایت ما، آموزش املاک مراجعه کرده و در تمامی زمینه ها خودتان را ارتقا دهید. در نظر داشته باشید که هر کدام از این موارد و نکات می توانند اهمیت زیادی داشته باشند و در جای خودشان مهم هستند.

سوال داری شمارتو بذار

هر سوالی داری بپرس حداکثر تا پایان وقت اداری امروز بهت زنگ میزنیم

برای دوستات بفرست

خرید ملک

چرا مشتری ملک را نمی خرد؟    

مشتریان خرید ملک همان‌طور که با معاملات خود سبب سودرسانی به مشاوران دفاتر املاک می‌شوند گاه نیز با سرسختی، بدقلقی و دلایل متعدد دیگری که منجر به انجام نشدن خرید و فروش می‌شود سبب به وجود آمدن مشکلات و دردسرهایی برای مشاوران املاک می‌شوند. مشاوران حرفه‌ای املاک فروش را تنها هدف مأموریت خود قرار نمی‌دهند اما با این وجود دانستن نکات مربوط به اینکه چرا مشتری ملک را نمی‌ خرد، کمک شایانی به راهگشایی مشکلات مشاوران در مواجهه با مشتریان اعم از خریدار یا فروشنده می‌کند

توضیحات بیشتر »
وب سایت املاک

اهمیت داشتن یک وب سایت برای مشاورین املاک

در دنیای امروز که به سرعت در حال تغییر است، جایی که فناوری و اینترنت تأثیر قابل توجهی بر هر جنبه‌ای از زندگی ما دارند، داشتن یک وب سایت برای مشاوران املاک بسیار مهم خواهد بود. اتکا به فناوری، به ویژه اینترنت، غیر قابل انکار است، زیرا همه چیز از سفارش غذا، رزرو بلیط، ثبت نام، سمینارها، کلاس‌ها، خرید و فروش و غیره به سمت فضای آنلاین در حال حرکت است. در این مطلب به بررسی اهمیت داشتن وب سایت مشاور املاک می‌پردازیم…

توضیحات بیشتر »
طراحی لوگو املاک

طراحی لوگو دفتر املاک

شغل مشاور املاک، از جمله مشاغل پررقابت است و اگر دقت کنید در هر محله یا خیابانی وجود دارد. پس طراحی لوگو دفتر املاک بسیار اهمیت دارد تا نسبت به سایر رقبل متمایز و از طرفی حس اطمینان و اعتماد را به مشتریان خود القا کند تا نظر آن‌ها نسبت به بنگاه‌ جلب شود. ازاین‌رو لوگوی خاصی باید طراحی و خلق شود. شاید در ذهنتان این سوال پیش بیاید که لوگو باید چگونه باشد و اهمیت و عوامل موثر در طراحی لوگو چه مواردیست که در ادامه به این مباحث بیشتر می‌پردازیم.

توضیحات بیشتر »

اگر در ارتباط با دوره های آنلاین و حضوری آکادمی سوال داری

شمارتو بذار :