مجله آموزش املاک

مشاور املاک

نکات مهمی که هر مشاور املاکی باید بداند

هر مشاور املاکی که مدتهاست در این شغل مشغول به فعالیت است، احتمالا دلش می‌خواهد که در زمینه‌های مختلف یادگیری داشته باشد و بتواند خیلی سریع پیشرفت کند. نکات بسیار زیادی در زمینه‌ی حرفه‌ی املاک وجود دارد که بسیاری از مدیران املاک و مشاورین آن را می‌دانند. اما برخی موارد که بسیاری از آن‌ها نکات کلیدی هم هستند شاید اصلا به گوشتان نخورده باشد و اگر انجامشان بدهید نتایجی فوق العاده شگفت‌انگیز از آنها می‌بینید.

توضیحات بیشتر »
میز مذاکره

چجوری طرفین قرارداد رو بیاریم پای میز مذاکره

در فرآیند فروش ملک، یک مثلث را در نظر می‌گیریم که فروشنده، خریدار و مشاور املاک در راس‌های این مثلث هستند. میز مذاکره یکی از اصلی‌ترین مراحل کار یک کارشناس فروش ملک است، پس مشاوران املاک باید به خوبی از تکنیک‌های مرحله مذاکره آگاه باشند. مدیر این جلسه مشاور بوده و باید در پایان آشنایی توانسته باشد طرفین قرارداد را مجاب به انجام معامله و رفتن پای میز مذاکره کند.

توضیحات بیشتر »
پرزنت مشتری

آموزش کامل پرزنت مشتری در املاک

مشاورین املاک در برخورد با مشتریان باید به رفتار و حرکات خود دقت زیاد و برخورد شایسته‌ای با آن‌ها داشته باشند. اعتبار یک مشاور املاکی به برخورد صحیح با مشتری وابسته است. آموختن مهارت‌های ارتباطی با ارباب رجوع می‌تواند بسیار تاثیرگذار و کمک‌کننده باشد. معامله‌ای رضایت‌بخش است که ارتباط مثبت برقرار شود و مشتری احساس راحتی نماید. یکی از مهارت‌های مهم برای مشاور املاک خوب گوش دادن و خوب حرف زدن است.

توضیحات بیشتر »

آموزش املاک

آموزش مشاور املاک حرفه‌ ای

اگر شما هم به توسعه حرفه‌‌ای در صنعت املاک علاقه‌‌مندید و قصد دارید به مشاور املاک حرفه‌‌ای تبدیل شوید، در این مطلب راهکارها و راهنمایی‌‌هایی جهت موفقیت در این صنعت برای شما شرح داده شده است. با اطلاعات و استراتژی‌‌های موثری که در اختیارتان قرار داده‌ایم، می‌‌توانید به عنوان مشاوران املاک در بازار رقابتی بهتر عمل کرده و به توسعه و پیشرفت خود ادامه دهید. جهت بهره‌ برداری از این مطالب و کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید….

لوگو املاک

طراحی لوگو دفتر املاک

شغل مشاور املاک، از جمله مشاغل پررقابت است و اگر دقت کنید در هر محله یا خیابانی وجود دارد. پس طراحی لوگو دفتر املاک بسیار اهمیت دارد تا نسبت به سایر رقبل متمایز و از طرفی حس اطمینان و اعتماد را به مشتریان خود القا کند تا نظر آن‌ها نسبت به بنگاه‌ جلب شود. ازاین‌رو لوگوی خاصی باید طراحی و خلق شود. شاید در ذهنتان این سوال پیش بیاید که لوگو باید چگونه باشد و اهمیت و عوامل موثر در طراحی لوگو چه مواردیست که در ادامه به این مباحث بیشتر می‌پردازیم….

مدیر قرارداد

همه چیز درباره یک مدیر قرارداد حرفه‌ای املاک

در آژانس‌های معاملات ملکی نیز همانند سایر مشاغل عموما رده‌بندی شغلی وجود دارد. این رده بندی می‌تواند به شرح زیر باشد: مدیر دفتر یا صاحب مجوز، مدیر قرارداد و مشاوران. مدیر قرارداد املاک شخصی است که با مشتریان و مشارکت‌کنندگان صنعت املاک ارتباط برقرار کرده و نیازها و خواسته‌های آنها را بررسی و تحلیل می‌کند. همچنین به مشتریان در انتخاب ملک مناسب، بررسی مستندات قانونی، مذاکره قراردادها و همچنین…

مقالات اخیر

پیروزی مشاور املاک

به خودتان منتقدانه نگاه کنید تا پیروز شوید…

پیشرفت مشاور املاک در گرو مولفه ها و مسائل بسیار زیادی است. یکی از این مولفه ها توانایی انتقاد کردن از خودتان و همچنین انتقاد پذیر بودن شما است. اگر دوست دارید تا پیشرفت سریعی داشته باشید، حتما به این نکته دقت کنید که چگونه باید نقطه ضعف های خودتان را بشناسید تا بتوانید هرچه بهتر و راحت تر در کارتان پیشرفت کنید. در ادامه سعی کرده ایم تا نکات مهمی که می تواند به پیشرفت شما و همچنین انتقاد پذیر شدن…

مالک یا خریدار

طرفدار مالک باشم یا خریدار؟

امروزه برخلاف گذشته، مشتریان کارهای خرید یا فروش ملک، اجاره بها و اموری از این قبیل را به کارشناسان ملک می‌سپارند زیرا هم مسئولیت کمتری متوجه خود آن‌ها می‌شود و هم عقیده دارند انجام هر کاری به متخصص ماهر نیاز دارد. یک فرد متقاضی خرید یا اجاره ملکی است به دفاتر مشاور املاک مراجعه می‌کند. فردی که ملک خود را به فروش یا اجاره گذاشته است نیز به بنگاه املاک می‌رود. نکته‌ای که در اینجا قابل توجه است اینکه آیا مشاور املاک باید مدافع حقوق مالک باشد یا خریدار؟ در این مقاله به این سوال پاسخ خواهیم داد.

روانشناسی فروش

روانشناسی فروش در املاک

شما به عنوان یک مشاور املاک، فقط کسی نیستید که مسئول فروش املاک باشید! این شغل آنقدر پیچیدگی دارد که شما را مثل یک روانشناس متبحر به فردی که دیگران را به سرعت می‌شناسد تبدیل می‌کند. مشاورین املاک در حیطه ی ‌فعالیتشان باید بسیار قوی عمل کنند و خودشان را به جای خریدار، فروشنده، موجر یا مستاجر بگذارند تا بتوانند آنها را درک نموده و با یک همراهی صحیح، مشتری را به هدفش برسانند.

سه ماه اول کار

در سه ماهه اول کار خود اینگونه فعالیت کنید

مشاور املاک در شروع کار خود باید چگونه فعالیت کند؟ سه ماهه اول کار وی چگونه است؟ همانطور که می‌دانید مشاور مسکن و املاک یکی از مشاغل پردرآمد و بدون چارچوب اداری است اما نیازمند مشتری‌مداری می‌باشد. مشاورین املاک ساعت کاری خود را می‌بایست بر حسب اراده مشتری و نیاز آن‌ها تعیین کنند تا بتواند پاسخگوی مشتریان خود باشند…

اولین هفته کاری شغل مشاوری املاک

نکات اولین هفته کاری در مشاوری املاک

اگر به دنبال شغلی پر‌درآمد هستید، فقط کافی است سری به سایت‌های مختلف گوگل بزنید تا با شغل مشاوری املاک در این فهرست روبرو شوید. به همین منظور اکثر افراد به این شغل پر‌درآمد و هیجان‌انگیز روی می‌آورند؛ حال می‌خواهد شغل اصلی آن‌ها باشد یا شغل دومشان…اگر شما هم قصد دارید وارد این حوزه کاری شوید، قطعا با این سوال روبرو می‌شوید که در اولین هفته کاری شغل مشاوری املاک باید به چه نکاتی توجه کرد؟! گفتنی است که این نکات تمامی جوانب شغل مشاوری املاک را در بر می‌گیرد.

مدرک کارشناسی املاک

مدرک کارشناسی املاک چیست؟

اگر شما هم می‌خواهید با اطلاعات کامل و به صورت آکادمیک وارد شغل مشاوره املاک شوید، چاره‌ای جز شرکت در دوره‌های آموزشی ندارید. با شرکت در یک دوره آموزشی جامع و کامل که توسط مجموعه آموزشی معتبر برگزار می‌شود موفق به اخذ مدرک املاک شده و کار خود را به صورت حرفه‌ای آغاز خواهید کرد. مجموعه ما دوره‌هایی با سرفصل‌هایی کامل به دانشجویان ارائه می‌کند و پس از اتمام دوره به شما مدرک کارشناسی املاک اهدا می‌شود.

مشاور املاک مشهد

مشاورین املاک در مشهد چگونه کار می کنند؟

مشهدی‌های عزیز، با شرکت در دوره های آموزشی مشاور املاک مشهد، وارد شغلی شوید که درآمد بالایی داشته و در ضمن برای مشغول شدن در آن احتیاج به سرمایه اولیه چندانی ندارید. رمز موفقیت در شغل مشاور املاکی، آگاه بودن از بخش‌های مختلف این کار و توانایی برقراری ارتباط موثر بین فروشنده و خریدار است. به‌منظور کسب اطلاعات لازم در اینباره بهتر است در دوره‌های آموزشی….

مشاور املاک خانم

موفقیت مشاورین املاک خانم

تعداد مشاور املاک خانم در کشور ایران و حتی در دنیا کم نیست. خانم ‌هایی که در این حرفه مشغول به کار هستند، همه روزه سعی می‌کنند تا پا به پای آقایان به جذب مشتری و انجام معاملات مشغول باشند. برای آن که این دسته از افراد بتوانند به خوبی و به طور کامل به موفقیت برسند، لازم است تا یک سری از نکات مهم را رعایت کنند. در صورتی که شما نیز یک خانم بوده و دوست دارید در حوزه مشاور املاک و فروش ملک و مستغلات موفق…

سبد خرید

اگر در ارتباط با دوره های آنلاین و حضوری آکادمی سوال داری

شمارتو بزار :

Call Now Button