تعداد مشاور املاک خانم در کشور ایران و حتی در دنیا کم نیست. خانم ‌هایی که در این حرفه مشغول به کار هستند، همه روزه سعی می‌کنند تا پا به پای آقایان به جذب مشتری و انجام معاملات مشغول باشند. برای آن که این دسته از افراد بتوانند به خوبی و به طور کامل به موفقیت برسند، لازم است تا یک سری از نکات مهم را رعایت کنند. در صورتی که شما نیز یک خانم بوده و دوست دارید در حوزه مشاور املاک و فروش ملک و مستغلات موفق شوید، بهتر است حتماً به این‌ایده‌ها و نکات مهمی که وجود دارد، توجه کنید. این‌ایده‌ها سبب می‌شوند تا همه چیز از جمله موفقیت در این زمینه برای شما ساده‌تر از قبل شود.

نکات مهم در موفقیت مشاور املاک خانم

در موفقیت مشاور املاک خانم لازم است حتماً به یک سری از نکات مهم توجه داشته باشید. این نکات را اگر به دقت و به صورت کامل اجرا کنید، متوجه خواهید شد که بیشترین نتیجه‌ها را در این زمینه می‌توانید بگیرید و موفقیت از چیزی که شما تصورش را می‌کنید نیز ساده‌تر است.

  • جلب اعتماد بیشتر

مشتریان به صورت پیش فرض و کاملاً ناخودآگاه به خانم‌ ها اعتماد بیشتری در زمان معاملاتشان دارند. اگر مشتری دارید که از همان اول به سمت شما آمده است، بهتر است بدانید که چگونه می‌توانید اعتماد او را بیشتر جلب کنید. به صورت ناخودآگاه و کاملاً ناخواسته شما ۵۰ درصد از اعتماد او را دارید. بهتر است برای جلب ۵۰ درصد مابقی اعتماد او تلاش کنید.

  • داشتن ظاهر مناسب

زمانی که در یک دفتر مشاور املاک کار می‌کنید، باید حتماً به این نکته توجه داشته باشید که ظاهر خود را چگونه باید درست کنید. اولاً شما در حال کار کردن هستید، پس آرایش‌های خلیجی سنگین، لباس‌های پر زرق و برق و… را کنار بگذارید. این کار‌ها صرفاً سبب عدم اعتماد مشتریان به شما به عنوان یک فرد حرفه‌ای می‌شود. از سوی دیگر نیز نباید به گونه‌ای بسیار ساده لباس بپوشید که برای هیچکس جذابیتی نداشته باشید. لباس‌ها، ناخن‌ها، آرایش صورت و… همگی باید مطابق با عرف جامعه و البته جذاب باشد تا نشان دهنده اعتماد به نفس شما در این زمینه شود.

  • اجتماعی بودن

به دلیل آزار و اذیت‌های کلامی که در جامعه برای خانم ‌ها وجود دارد، معمولاً خانم‌ ها ترجیح می‌دهند تا حد و حدود خودشان را به شکل بهتر و بیشتری با دیگران حفظ کنند. همین مسأله سبب می‌شود تا برخی از آن‌ها نتوانند به اندازه‌ای که باید و شاید اجتماعی بوده و خوش مشرب رفتار کنند. به عتوان یک مشاور املاک خانم حتماً باید این نکته را در نظر داشته باشید که خوش مشرب بودن خودتان را در هر شرایطی با مشتریان حفظ کنید و از سوی دیگر نیز باید حتماً حد و حدود و مرز بین خودتان و مشتریان را در نظر داشته باشید.

  • شنونده خوبی باشید

زمانی که مشتری به سمت شما می‌آید، باید به خوبی به او، حرف‌هایش، دغدغه‌هایش در مورد ملک مورد نظر و حتی برخی از صحبت‌های حاشیه‌ای که دارد نیز گوش دهید. این کار سبب می‌شود تا بتوانید به شکل مناسب و خوبی با او ارتباط بگیرید و بتوانید فایل مورد نظر را برای او پیدا کنید. در نظر داشته باشید که اگر خوب گوش دهید، می‌توانید عملکرد خوبی نیز داشته باشید و در نهایت می‌توانید مشتری را به سمت خودتان جذب کنید.

  • ریسک‌پذیری

یکی از خصیصه‌های ذاتی خانم ‌ها مربوط به محافظه کاری آن‌ها می‌شود. اگر می‌خواهید یک مشاور املاک خانم موفق در این حیطه کاری باشید، بهتر است ریسک‌پذیری خودتان را تقویت کرده و آن را ارتقا دهید. برای این کار مسلماً نیاز است تا با ویژگی‌های ذاتی خودتان یعنی همان عدم ریسک‌پذیری مبارزه کنید. اما نگران نباشید نتیجه کار فوق‌العاده است. یا موفق می‌شوید یا شکست می‌خورید و تجربه کسب می‌کنید. در هر صورت ماجرا به نفع شما تمام خواهد شد.

  • تقویت فن بیان

تقویت کردن فن بیان یکی دیگر از موارد مهمی است که می‌تواند به شما کمک کند تا به یک مشاور املاک خانم موفق تبدیل شوید. فن بیان خود را می‌توانید با استفاده از مواردی همچون خواندن کتاب‌های متعدد، صحبت کردن زیاد با دیگران، یادگیری اصول فن بیان و مذاکره و… داشته باشید. قطعاً زمانی که با این ماجرا روبرو باشید، می‌توانید به خوبی ا این موقعیت استفاده کرده و فن بیان خود را نیز تقویت کنید.

  • ارتقا دادن هوش کلامی

همچون فن بیان، نیاز به هوش کلامی بالایی نیز دارید که بتوانید به بهترین شکل ممکن، مشتریان را به سمت خودتان جذب کنید. ارتقا دادن هوش کلامی نیز روش‌های مخصوص به خودش را دارد. زمانی که این روش‌ها را استفاده کنید، می‌توانید هوش کلامی خودتان و فن بیانی که دارید را تقویت کرده و از این طریق به بهترین نکات و نتایج در حوزه کاری خودتان برسید.

کلام پایانی

در خصوص تبدیل شدن به یک مشاور املاک خانم موفق سعی کردیم تا مهم‌ترین نکات و مواردی که در این زمینه وجود دارند را به شما آموزش دهیم. این نکات مهم و مفید را حتماً باید به خوبی در نظر داشته باشید و برای ارتقا دادن سطح کاری خودتان در این حوزه، از آن‌ها استفاده کنید. فراموش نکنید که این نکات هم در حوزه مشاور املاک می‌تواند به شما کمک کند تا یک فرد موفق باشید و هم در حوزه‌های دیگر کاری می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. بنابراین به عنوان یک خانم سعی کنید تا این نکات را به دقت بررسی کرده و سپس با توجه به اولویت‌بندی‌هایی که دارید، یکی یکی آن‌ها را در خودتان تقویت کنید.

سوال داری شمارتو بذار

هر سوالی داری بپرس حداکثر تا پایان وقت اداری امروز بهت زنگ میزنیم

برای دوستات بفرست

فایل یابی

چگونه فایل پیدا کنم؟

فایل‌یابی در شغل مشاور املاک بسیار ضروری است و یک مشاور املاک با فایل‌هایی که به مشتریان ارائه می‌دهد، شناخته می‌شود. به عنوان یک مشاور املاک برای موفقیت در شغل خود باید بتوانید مطابق با سلیقه مشتری فایل‌های مختلفی را به او پیشنهاد دهید.
داشتن فایل‌های مناسب، اعتماد مشتری نسبت به شما را افزایش داده و شما با ارائه فایل‌های مناسب و با استفاده از اصول روانشناسی می‌توانید مشتری را از مراجعه به دفاتر مشاوره املاک دیگر منصرف نمایید. برای اینکه فایل­های مناسب و متعدد را پیدا کنید، باید از قوانین نانوشته‌ای پیروی کنید.

توضیحات بیشتر »
متخصص املاک

آیا می‌توانم در مشاوری املاک متخصص شوم؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید حرفه ی ‌مشاوری املاک متخصصان فراوانی دارد که بسیاری از آنها پس از سالهای زیاد با داشتن مهارت و تجربه ی‌فراوان، به گذراندن دوره‌های زیادی مشغول بودهاند و امروزه رتبه ی ‌یک منطقه ی‌ خود هستند. مشاورین املاک متخصص افرادی هستند که صبورند و منتظر معجزه نیستند. بلکه با درایت و آگاهی فراوان، آنقدر تلاش می‌کنند تا بتوانند از سایر رقبا متمایز شوند.

توضیحات بیشتر »
سبد خرید

اگر در ارتباط با دوره های آنلاین و حضوری آکادمی سوال داری

شمارتو بزار :

Call Now Button