مشاوره املاک

آیا می‌توانم در مشاوری املاک متخصص شوم؟

متخصص املاک

آیا می‌توانم در مشاوری املاک متخصص شوم؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید حرفه یمشاوری املاک متخصصان فراوانی دارد که بسیاری از آنها پس از سالهای زیاد با داشتن مهارت و تجربه ی‌فراوان، به گذراندن دوره‌های زیادی مشغول بودهاند و امروزه رتبه ییک منطقه ی‌ خود هستند. مشاورین املاک متخصص افرادی هستند که صبورند و منتظر معجزه نیستند. بلکه با درایت و آگاهی فراوان، آنقدر تلاش می‌کنند تا بتوانند از سایر رقبا متمایز شوند.

برای اینکه به فردی متخصص در ی‌ خود تبدیل شوید، لازم است که مواردی را در خود تقویت کنید تا هم دیگران به شما اعتماد کنند، هم بدانند که صرفا از روی کمی تجربه نیست که قرار است برای آنها معامله انجام دهد.

پس باید بدانید که متخصص شدن شما در این حوزه موضوع بسیار مهمی است که لازم است نکات زیادی را درمورد آن بدانید. با ما در این مطلب مهم از وب سایت آکادمی آموزش املاک همراه باشید تا به شما نکات اساسی در این خصوص را بگوییم.

خصوصیات متخصصین در مشاوری املاک

اگر بخواهیم خصوصیت‌های مهم مشاورین املاک متخصص را به شما بگوییم، چند موضوع بسیار مهم است که در این بخش به آنها می‌پردازیم:

فن بیان قوی

تقریبا هیچ مشاور املاک متخصصی را نمی‌شناسیم که فن بیان خوبی نداشته باشد. تپق زدن و بریده بریده صحبت کردن شما را فردی مبتدی و تازه کار نشان می‌دهد و باعث می‌شود مشتری به شما اعتماد نکند. برای اینکه فن بیانتان تقویت شود لازم است دایره لغاتتان را گسترش دهید، تا می‌توانید کتاب بخوانید، از دوره‌های آموزشی تقویت فن بیان کمک بگیرید، نفس‌گیری را تمرین کنید و تمرینات فن بیان را به طور مرتب انجام دهید تا این نقطه ضعفتان برطرف شود. اگر نمی‌توانید به سادگی فن بیانتان را تقویت کنید، پیشنهاد می‌کنیم یک مربی یا کوچ داشته باشید که به صورت منظم با شما کار کند تا کم کم ایراداتتان در این خصوص برطرف شود.

جدیدترین متدهای فروش و بازاریابی

یک مشاور املاک متخصص، آپدیت و بروز است. او همواره به دنبال این است که ببیند در دنیا از چه روش‌های جدیدی برای معاملات املاک استفاده می‌شود. شما هم نباید تصور کنید که وقتی یک روش بازاریابی را یاد گرفتید تا ابد باید همان را انجام بدهید. بلکه به طور مرتب باید از منابع معتبر درمورد روش‌های جدید بازاریابی اطلاعات کسب کنید تا بتوانید به یک مشاور املاک متخصص تبدیل شوید. این شیوه‌ها در انواع و اقسام مدل‌ها وجود دارند که می‌توانید با توجه به منطقه یفعالیتتان مدل آنها را کمی تغییر دهید و در اصطلاح آنها را بومی کنید.

شناخت منطقه ی‌ تحت فعالیت

لطفا از این شاخه به آن شاخه نپرید و دائما در پی این نباشید که به دفاتر املاک گوناگونی بروید، بلکه آنجا درآمد بیشتری داشته باشید!

این تصور بسیار غلطی است که مشاورین املاک تازه کار به خاطر کسب درآمد بیشتر به مناطق لوکس در شهر می‌روند و می‌خواهند از آنجا یک شبه ره صد ساله را بروند

متخصص بودن شما در حوزه یمحل فعالتیتان آنقدر مهم است که به آسانی می‌تواند موجب افزایش اعتماد مشتری به شما بشود. در هر منطقه‌ای که فعالیت می‌کنید باید آنقدر مسلط باشید که نام تمام کوچه پس کوچه‌های آن را بدانید تا مشتری هر سوالی از شما درمورد محل پرسید به سرعت به آن جواب بدهید.

خاص باشید

متخصصان همیشه خاص هستند

این جمله‌ای است که همیشه درمورد متخصصان شنیده‌اید. منظور از خاص بودن این نیست که لباس‌های عجیب و غریب بپوشید یا حرف‌های خاص بزنید. بلکه باید طرز فکر خاص داشته باشید و در نهایت خدمات خاصی هم ارائه بدهید. مشاورین املاکی که در حوزه ی‌ فعالیتشان متخصص هستند، معمولا طرز فکری منحصر به فرد خودشان دارند که موجب افزایش کاریزما یا جذابیت آنها نیز می‌شوند.

درباره یخاص بودن از هر استراتژی می‌توانید استفاده کنید. فقط کافیست به محیط شغلی‌تان یکبار دیگر با زاویه‌ای متفاوت نگاه کنید

ارتباط با سرمایه گذاران

هر مشاور املاک متخصصی این را می‌داند که ارتباط با سرمایه گذاران از جمله مهم‌ترین مسائلی است که باید به آن جامه ی‌ عمل بپوشاند. به غیر از مشاورین املاک مبتدی که در ابتدای کار فقط به فکر این هستند که زیر و بم کار را بیاموزند، سایر مشاورین املاک بر این باورند که حتما لازم است با سرمایه داران در حوزه یمسکن در ارتباط بوده و به شیوه‌های مختلف به صورت مداوم به آنها یادآوری می‌کنند که خدمات متفاوتی از سوی آنها ارائه می‌شود. به طور مثال می‌توانید دریافت کمیسیون کمتر، خدمات وی آی پی، بررسی حقوقی قراردادها و…. را در گروه این خدمات متفاوت قرار دهید.

جمع بندی

زمانی که صحبت از تخصص مشاورین املاک می‌شود، افراد عادی با خود می‌گویند مشاوری املاک که تخصص لازم ندارد! اما این باور بسیار غلطی است که در جامعه رواج پیدا کرده است. زیرا اگر مشاورین املاک، بدون تخصص و به صورت کاملا عادی با این افراد ارتباط برقرار کنند قطعا ناراحت می‌شوند و خیلی سریع آن مشاور املاک را ترک می‌کنند.

تخصص در این حرفه مستلزم آموزش فراوان، کار زیاد، کسب تجربه و داشتن شور و انگیزه ی‌بالاست. قطعا هرکس که این موارد را داشته باشد و صبوری کند، در آینده‌ای نه چندان دور به رتبه ی‌ یک شغل خود دست پیدا می‌کند.

سوال داری شمارتو بذار

هر سوالی داری بپرس حداکثر تا پایان وقت اداری امروز بهت زنگ میزنیم

برای دوستان خود ارسال کنید

2 نظر در “آیا می‌توانم در مشاوری املاک متخصص شوم؟

  1. zoritoler imol گفت:

    I like what you guys are up also. Such clever work and reporting! Keep up the superb works guys I have incorporated you guys to my blogroll. I think it’ll improve the value of my site 🙂

    https://www.zoritolerimol.com

  2. tlovertonet گفت:

    You are a very smart person!

    http://www.tlovertonet.com/

نظرات بسته شده اند.