مشاوره املاک

مشاورین املاک در مشهد چگونه کار می کنند؟

مشاور املاک مشهد

مشهدی‌های عزیز، با شرکت در دوره های آموزشی مشاور املاک مشهد، وارد شغلی شوید که درآمد بالایی داشته و در ضمن برای مشغول شدن در آن احتیاج به سرمایه اولیه چندانی ندارید. رمز موفقیت در شغل مشاور املاکی، آگاه بودن از بخش‌های مختلف این کار و توانایی برقراری ارتباط موثر بین فروشنده و خریدار است. به‌منظور کسب اطلاعات لازم در اینباره بهتر است در دوره‌های آموزشی شرکت نمایید. در ادامه این مطلب قصد داریم به اهمیت شرکت در دوره‌ها و برخی از آموزش‌های لازم که بایستی فرا گرفته شوند بپردازیم. همراه ما باشید.

چرا شرکت در دوره های آموزشی مشاور املاک مشهد ضروری است؟

همانطور که می‌دانید بسیاری از افرادی که به دنبال دریافت مشاوره‌های لازم در زمینه املاک هستند به مشاورین املاکی مراجعه می‌کنند که معروف و معتبر باشند. شاید شما هم جزء کسانی باشید که علاقه‌مند به ورود به شغل مشاور املاکی هستید اما به دلایلی مانند معروف نبودن از ورود به شغل فوق صرف نظر می‌کنید.

بهتر است بدانید که شما هم می‌توانید به یک مشاور حرفه‌ای و کار بلد تبدیل شوید. شاید از خود بپرسید چگونه این امر محقق خواهد شد؟ برای تبدیل شدن به یک مشاور موفق، مشاوری که متقاضیان زیادی را به خود جلب می‌کند بایستی در دوره های آموزشی مشاور املاک مشهد شرکت نمایید. این دوره برای کسانی در نظر گرفته شده‌است که می‌خواهند با پشت سر گذاشتن محدودیت‌های مکانی و کسب اطلاعات لازم، وارد دنیای پر سود مشاور املاکی شوند.

همچنین لازم است بدانید که با شرکت در آموزش تخصصی مشاور املاک در مشهد با رایج‌ترین مشکلاتی که در زمینه املاک وجود دارد آشنا می‌شوید. آگاهی یافتن از چنین مشکلاتی سبب می‌شود تا خود را برای حل آن‌ها آماده نمایید. در حقیقت می‌توان اینگونه گفت که با کسب اطلاعات درباره مشکلات موجود در این حرفه می‌توانید نحوه برخورد با این قضایا را فرا بگیرید.

در دوره های آموزشی مشاور املاک مشهد چه چیزهایی آموزش داده می شود؟

در گذشته نه چندان دور، مردم تصور می‌کردند که مشاور املاک کسی است که میان خریدار و فروشنده نقش واسطه‌گری را ایفا می‌کند. در حالیکه امروزه مشاوران املاک نقشی فراتر از واسطه‌گری داشته و از آن‌ها به‌عنوان کسانی‌ که در کارشناسی معاملات ملکی نقش ایفا می‌کنند، یاد می‌شود. بهتر است بدانید که در حال‌حاضر اکثر کسانی ‌که در حرفه مشاور املاکی مشغول هستند در کار خود از یک سری اصول اولیه پیروی می‌کنند.

برای آنکه بدون کسب دانش و آگاهی لازم وارد شغل مشاور املاکی نشوید از شما دعوت می‌کنیم تا به مطالعه مواردی که در ادامه آورده شده است بپردازید. چنانچه در آموزش تخصصی مشاور املاک در مشهد شرکت کنید علاوه بر اینکه موارد مطرح شده در زیر مورد آموزش قرار می‌گیرند، برخی از مطالب مهم دیگر نیز به شما یاد داده خواهد شد.

  • دانش محلی و فنی

نکته مهمی که در رابطه با حرفه‌ای شدن در شغل مشاور املاکی بایستی بدانید این است که در قدم اول باید با بازار مسکن به خوبی آشنا باشید. به عبارت دیگر اولین کاری که لازم است انجام دهید اینست که اطلاعات زیادی را در مورد املاک و مستغلات جمع‌آوری نمایید.

یکی از مواردی که در دوره های آموزشی مشاور املاک مشهد به علاقه‌مندان این حرفه آموزش داده خواهد شد این است که چگونه می‌توانند مشخصات انواع ملک‌ها و زمین‌ها را بدانند و یا چگونه می‌توانند برتری برخی از املاک را نسبت به دیگر ملک‌ها متوجه شوند. تمامی این‌ها حول موضوع بالا بردن دانش محلی و فنی به علاقه‌مندان این حرفه آموزش داده خواهد شد. اگر می‌خواهید متقاضیان زیادی برای دریافت مشاوره به شما مراجعه کنند، لازم است تا دانش خود را بالا ببرید.

  • مهارت‌های مذاکره و ارتباطی

از دیگر مواردی که در دوره های آموزشی مشاور املاک مشهد به شرکت‌کنندگان در دوره آموزشی یاد داده خواهد شد، مهارت‌های مذاکره و ارتباطی است. یکی از نکات ضروری که لازم است تا مشاورین املاک به آن توجه داشته باشند این است که در برخورد با مشتریان گوناگون بایستی استراتژی‌های محتلفی را به کار ببرند.

 در حقیقت به دلیل متفاوت بودن هر مشتری با مشتری دیگر نمی‌توان از یک نسخه یکسان برای تمامی مشتریان استفاده کرد. نکته دیگری که بد نیست درباره آن اطلاعاتی داشته باشید این است که یک مشاور املاک باید شنونده خوبی باشد. یکی از مواردی که در مهارت‌های مذاکره و ارتباطی تاثیرگذار می‌گذارد، داشتن گوش شنوا است.

  • اخلاق‌مداری و صداقت

متاسفانه گاهی اوقات شاهد بوده‌ایم که بعضی از مشاوران‌ املاک که تعدادشان نیز بسیار اندک است از اصل مهم و بنیادین اخلاق‌مداری و صداقت خارج شده‌اند. در بخش قبلی به اهمیت مهارت‌های مذاکره و ارتباطی اشاره شد و عاملی که در این مهارت نقش پررنگی را ایفا می‌کند، داشتن صداقت و اخلاق ‌مدار بودن است.

شما می‌توانید با شرکت در دوره های آموزشی مشاور املاک مشهد، قدم به قدم با راهکارهایی که سبب جلب اعتماد مشتریان می‌شود آشنا شوید. شما باید به‌عنوان کسی که در حرفه مشاور املاکی فعالیت می‌کند به یاد داشته باشید که مشتریان شما از هوش و ذکاوت بالایی برخوردار هستند و لذا نباید از مسیر اصلی مذاکرات دور شوید.

  • پیگیری و استمرار

از دیگر مواردی که در آموزش تخصصی مشاور املاک مشهد به علاقه‌مندان یاد داده خواهد شد، موضوع استمرار و پیگیری است. بسیاری از کارشناسان این حوزه معتقدند که پیگیری، لازمه حرفه‌ای شدن در این شغل است.

 همان‌طور که می‌دانید شغل مشاور املاکی ازجمله شغل‌هایی محسوب می‌شود که رقابت در آن زیاد است. برای پیروزی در رقابت با رقبای دیگر بهتر است به اهمیت پیگیری و استمرار توجه زیادی داشته باشید. لطفا این نکته را نیز به‌خاطر داشته باشید که پیگیری شما نباید سبب اذیت شدن مشتری شود. در حقیقت پیگیری را باید باتوجه به خصوصیات شخصیتی مشتریان انجام داد.

مشاور املاک مشهد

صحبت پایانی

تا به اینجای مطلب سعی کردیم شما را با برخی از مهم‌ترین مواردی که مشاورین املاک بایستی در حرفه خود آن‌ها را به کار گیرند آشنا نماییم. چیزی که مسلم است اینست که موارد ذکر شده در بخش قبلی تنها مواردی نیستند که یک مشاور املاک بایستی به آن توجه داشته باشند. شما می‌توانید جهت آگاه شدن از تمامی مواردی که سبب حرفه‌ای شدن یک شخص در شغل مشاور املاکی می‌شود از منابع و دوره‌های آموزشی مختلف مانند دوره های آموزشی مشاور املاک مشهد استفاده نمایید. در پایان اعلام می‌داریم که برای متمایز بودن همواره به دنبال یادگیری باشید.

سوال داری شمارتو بذار

هر سوالی داری بپرس حداکثر تا پایان وقت اداری امروز بهت زنگ میزنیم

برای دوستات بفرست

حل و فصل اختلافات

حل و فصل اختلافات خریدار و فروشنده ملک توسط مشاورین املاک       

با توجه به اینکه در معاملات ملکی مبالغ کلانی جابه‌جا می‌شود و این بازار نوسانات زیادی را تجربه می‌کند می‌توان گفت که گاهی اوقات انجام این معاملات با تنش‌های زیادی همراه است. یک مشاور املاک حرفه‌ای باید روش‌های جلوگیری از این تنش‌ها و همچنین حل اختلافات خریدار و فروشنده را بیاموزد و با تمرین و تکرار در آن مهارت پیدا کند. ما در وب‌سایت خود دوره‌های آموزشی ارائه می‌کنیم…

توضیحات بیشتر »

نحوه ی هماهنگی مشتریان برای جلسه گذاشتن

جلسه گذاشتن برای مشتری، یک تکنیک مهم در کار مشاورین املاک است. زیرا شما در جلسه، اطمینان حاصل می‌کنید که آیا همه جوانب مربوط به ارزیابی، فروش و سایر استانداردها را رعایت کرده‌اید؟ مذاکرات، باید آن‌قدر ادامه پیدا کند تا مشتری مجاب به شرکت در جلسه شود. این قسمت از کار یک مشاور املاک نیز، به مهارت و توانایی‌ نیاز دارد. مسلما فروش ملک، یکی از سخت‌ترین بخش‌های کار املاک است…

توضیحات بیشتر »

مدیریت زمان برای مشاورین املاک

ممکن است با خود فکر کنید که جهت موفقیت در کار املاک، به چه سرمایه‌هایی نیاز هست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت که سرمایه‌هایی که یک مشاور املاک جهت موفقیت خود نیاز دارد، سرمایه‌هایی نقدی نظیر پول، دفتر کار و … نیست. در واقع این سرمایه‌ها مواردی همچون دانش حقوقی، علم مربوط به کسب‌و‌کار، تشکیل شبکه ارتباطی با بازار املاک، تلاش، پشتکار و… است. همچنین اینکه یکی از مهمترین سرمایه‌های مشاورین املاک، مدیریت زمان برای مشاور املاک است.

توضیحات بیشتر »

7 نظر در “مشاورین املاک در مشهد چگونه کار می کنند؟

  1. املاک مشهد گفت:

    سلام بعد از پلمپ دفتر املاک رئیس اتحادیه املاک مشهد به علت گران فروش کمیسون بیشتر از نرخنامه که خودش امضا ء کرده !!!و عدم ثبت کدرهگیری و عدم صدور فاکتور و… توسط تعزیزات مثل اینکه خود رئیس اتحادیه رفته و پلمپ با دست خودش باز کرده و یک فیلم الکی رفته از مدارک و قرار دادش هولوگرام درست کرده است که بگوی و بی گناه است!!!تا حالا ما فکر میکردیم پلمپ باید مامور اماکن باید خودش بازکن نه افراد غیر مرتبط اینکه املاک به اون بزرگی و اون همه میز مشاور خرید و فروش و گاو صندوق به اون بزرگی بعد چند برگ قرار هولوگرام وجود دارد ،حداقل ۱۰۰ تا ۲۰۰ قرار داد هولوگرای میاوردی نشون یا حداقل حسابتو در سامانه معاملات املاک که کد کدرهگیری ثبت را نشون میدادی !!! ۹۹ درصد قرارداد دست نویس بوده است و برای گران فروشی همه خود حساب مالی و تماس با مشتری مشخص کنند است ،دفتر به اون موقعیت تجاری و به اون بزرگی اجاره بالای چنده میلیون 15 تا۴۰میلیون اجاره است و هزینه مشاور و مالیات و… است بعد میای کمیسیون اجاره نامه هر طرف تا سقف ۱۶۰۰ میگیری و کمیسیون فروش هم ۲ دهم درصد میگیری آقایان زنگ بزنند چند مشتری بیاد بعد معلوم میشود مبلغ قانونی بوده یا چند ده برابر قانون!!!! اون افرادی که مشتری هاش بودن
    طرف خودش رئیس اتحادیه مشاورین املاک مشهد خودش همون تابلو ی نرخنامه ۱۴۰۲و کمیسیون و قوانین صنفی را برای تمام املاک در مشهد با امضاء خودش در نرخنامه تایید امضاء میکند بعد خودش رعایت نمیکید هم کد رهگیری ثبت نمیکند و قرار دست نویس مینویسه کمیسیون غیر قانونی میگیره و فاکتور هم نمی دهد و حتی سقف قیمت اجاربها خانه در هر محلهرا طبق نرم افزار رعایت نمی کندحالا مردم عادی برای شکایت در مورد گران فرشی کمیسیون بیشتر ویا عدم کدرهگیری قرارداددستنویس و یا عدم صدور فاکتور و عدم رعایت مصوبه و نرم افزار اجاه بها از مشاورین املاک کجا باید بروند یا شکایت از رئیس اتحادیه و هئیت مدیرش و افراد کله کنده ؟ خواستی می توانی بری اتحادیه املاک که ماست مالی کنند شکایت رو و یا باید در سایت تعزیرات و.. اقدام کنند و برای افراد کله کند .(بعد میکند چرا مشهد اینها بنگاه بدون جواز کسب دارد)m2

  2. tlover tonet گفت:

    Thank you for the good writeup. It in reality used to be a enjoyment account it. Glance complicated to more brought agreeable from you! By the way, how can we keep in touch?

    http://www.tlovertonet.com/

  3. Odis Vaught گفت:

    After research a number of of the weblog posts on your website now, and I actually like your means of blogging. I bookmarked it to my bookmark website checklist and will likely be checking back soon. Pls try my site as effectively and let me know what you think.

  4. Nlysqp گفت:

    behind the counter allergy medicine allergy pills prescribed by doctors prescription allergy medicine list

  5. Warung138 گفت:

    Regards for helping out, wonderful info .

  6. Fungame777 گفت:

    You actually make it appear really easy together with your presentation but I to find this topic to be actually something that I believe I would never understand. It sort of feels too complex and very extensive for me. I am looking ahead on your subsequent post, I will attempt to get the cling of it!

  7. KKSLOT777 گفت:

    Pretty section of content. I just stumbled upon your blog and in accession capital to assert that I get actually enjoyed account your blog posts. Anyway I will be subscribing to your feeds and even I achievement you access consistently fast.

نظرات بسته شده اند.