مشاوره املاک

آموزش مشاور املاک از مبتدی تا حرفه ای

مشاور مبتدی

آموزش مشاور املاک از مبتدی تا حرفه ­ای

حوزه مسکن، کسب و کاری است که این روزها، بوی درآمدهای چشمگیرش در بین مردم پیچیده‌است؛ به همین جهت، متقاضی برای ورود به این حوزه زیاد شده‌است. بنابراین اگر شما هم، جزو آن دسته از افرادی هستید که حتی فکر ورود به این فضا و استفاده از آموزش مشاوره املاک برای تبدیل شدن به یک مشاور املاک حرفه ای را دارید، جای درستی را برای مطالعه انتخاب کرده‌اید. در این مطلب، می‌خواهیم از قدم اول شروع کرده واز شما، یک فرد حرفه ای در زمینه املاک بسازیم. بنابراین اگر:

  • مشاور مبتدی هستید
  • به تازگی می‌خواهید وارد دنیای جذاب مشاورین املاک شوید
  • به دنبال آموزش املاک جامع و ساده می‌گردید

پس خواندن این مطلب از سایت آموزش املاک ادامه دهید.

آموزش کار مشاور املاک

همانطور که می‌دانید که شروع هیچ کسب و کاری بدون سختی و چالش نیست! لذا کار املاک نیز از این قاعده مستثنی نیست و مسیرش، پیچ و خم‌های خاص خودش را دارد. با این وجود، پیش از خواندن این مطلب، توصیه می‌کنیم حتی اگر چالش‌ها، در ذهنتان بزرگ جلوه کردند، براحتی از این مسیر دست نکشید و اطمینان داشته باشیدکه آینده شیرینی پیش رویتان قرار دارد.

حوزه املاک هم مانند هر حوزه دیگری، دارای دستورالعمل‌ها و تکنیک‌های مخصوص خودش است؛ که نیاز به یادگیری دارند. اگر راهنمایی‌ها و آموزش مشاوره مبتدی به حرفه­ ای را جدی بگیرید، پس از مدتی می‌بینید که یک مشاور املاک حرفه ای هستید. برای رسیدن به این جایگاه و کسب تخصص در یکی از پرطرفدارترین مشاغل دنیا، لازم است از جایی شروع کنید.

با این توصیفات، شما این مطلب را برای شروع انتخاب نموده ­اید و ما هم سعی کردیم از صفرترین نقطه شروع کنیم و بنای تخصصتان را قوی و مستحکم سازیم.

قدم صفر برای تبدیل شدن به یک مشاور املاک فوق حرفه ای، داشتن شخصیت این فرد است. در واقع نتایج بیرونی شما، برگرفته از دنیای درونی شما و شخصیتتان است.

به همین جهت، ابتدا با برخی از مهمترین ویژگی‌های یک مشاور املاک حرفه ای آشنا می‌شوید. بنابراین سعی کنید تا جایی که می‌توانید این ویژگی‌ها را در خودتان تقویت نمایید.  این ویژگی‌ها، عبارتند از:

  • پر انرژی باشید

یکی از مهمترین نکاتی که در آموزش مشاوره مبتدی به حرفه ­ای باید بدانید، پرانرژی و اجتماعی بودن است. همان‌طور که می‌دانید، کار شما، فروش است و برای تأثیرگذاری بیشتر، به این جذابیت و انرژی مثبت شدیدا نیازمند هستید.

  • خوشرویی همواره حرف اول را می­زند

برای فهمیدن تأثیر خوش‌رویی، نیازی نیست راه خیلی دوری بروید. به احتمال زیاد تجربه ورود به مغازه‌هایی که فروشنده شان، بداخلاق هستند را داشته‌اید. در این صورت، آیا تمایل به خرید از آن مغازه را داشته‌اید؟ در صورتی که مجبور به خرید نباشید، مسلماً نه!

در حرفه املاک هم دقیقا همین‌طور است. شما فروشنده ای هستید که قرار است یک محصول گران بفروشد؛ از این رو باید حس اعتماد و مهربانی را به مخاطبانتان منتقل کنید و خوشرویی، این کار را تا حد زیادی به انجام می رساند.

  • قوی و مستحکم باشید

یکی از بهترین اقداماتی­ که برای ایجاد اعتماد و نیز نشان دادن تخصص­تان می‌توانید استفاده کنید، نشان دادن توانایی‌هایتان است. در واقع در این مطلب آموزش مشاوره املاک حرفه ای این را همیشه به خاطر داشته باشید که یکی از اصول مهم موفقیت در زمینه املاک، داشتن اعتماد به نفس و قدرت است.

فراموش نکنید که همه چیز، از نگاه اول تا انواع ارتباطات با مشتری‌ها و … تحت تأثیر اعتماد به نفستان است.

با این روش­ها تبدیل به یک مشاور املاک حرفه ای شوید

1-برنامه ریزی­ها را مو به مو اجرا کنید

برای کسب تخصص در دنیای املاک، نیاز دارید که یک مربی حرفه ­ای داشته باشید. مربی حرفه­ ای و تهیه پکیج آموزش مشاور مبتدی به حرفه­ای، این امکان را به شما می‌دهد تا قدم‌های ابتدایی را محکم­تر برداشته و از تجربیات فردی که سال‌ها در این زمینه تخصص داشته‌است، استفاده نمایید و در کارتان به صورت عملی پیاده‌سازی کنید.

2-فایل­ها را کارشناسی کنید

برای موفق شدن و کسب تخصص در حرفه املاک، نیاز است اقداماتی را بصورت عملی خودتان انجام دهید. از این رو، بهترین راه حل، کارشناسی کردن فایل‌هایی است که در مرحله قبل تهیه کرده‌اید. فایل‌ها را بررسی کنید و متناسب با آموخته‌هایتان، قیمت گذاری نمایید.

3-آگهی کنید

مرحله بعدی، آگهی کردن ملک‌هایی است که صاحبانشان را جذب خود و تخصصتان نموده­اید.

4-مشتری را ترغیب نمایید

پس از آگهی دادن، به احتمال خیلی زیاد با سیر زیادی از تماس‌های تلفنی مواجه می‌شوید. در چنین موقعیتی، این قدرت ارتباطات و گفت و گوی شما است که تعیین‌کننده جذب مشتری و یا عدم آن است! پس این مرحله، یکی از حساس‌ترین بخش­های مسیر شماست که باید در آموزش مشاوره املاک حرفه ای فرا بگیرید.

مشاور املاک مبتدی

5-فروشنده و خریدار را در کنار هم قرار دهید

پس از یافتن مشتری مورد نظرتان، قرار ملاقاتی بین خریدار و فروشنده، لحاظ کنید. در نظر داشته باشید، یکی از اشتباهاتی که برخی از متخصصین املاک در این مرحله انجام می‌دهند، توجه به اختلاف قیمت است.

در واقع این افراد هنگامی که اختلاف قیمت بین طرفین را می‌بینند، از قرار ملاقات گذاشتن برای آن­ها، دست می‌کشند.

پیشنهاد ما این است که با وجود هر میزان اختلافی، سعی کنید این دیدار را به وجود بیاورید؛ چرا که همه چیز ممکن است در آن دیدار تغییر کند. در چنین موقعیتی است که می‌گویند: “سیب را به هوا بیندازی، هزاران بار می‌چرخد”!

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم در مورد تبدیل شدن یک مشاور مبتدی به حرفه ای مطالبی را به شما ارائه دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره­های مشاور املاک حرفه ای می­توانید به سایت آموزش املاک مراجعه نمایید.

سوال داری شمارتو بذار

هر سوالی داری بپرس حداکثر تا پایان وقت اداری امروز بهت زنگ میزنیم

برای دوستات بفرست

نیاز مشتری

چجوری نیازهای مشتری رو پیدا کنم؟

نیاز مشتری در واقع همان عاملی است که او را راغب و وادار به درخواست خدمت از شما می‌کند. حال آن خدمت ممکن است خرید یا فروش ملک باشد. تصور کنید مشتری با انگیزه و هدف، از شما به عنوان یک کارشناس، درخواست پیدا کردن یک ملک مناسب دارد. حال اگر نتوان در زمان مناسب و با کیفیت لازم خواسته فرد را مرتفع کرد، ذوق مشتری کور و از تقاضای خود صرف نظر خواهد کرد. پس مشاور املاک باتجربه، باید نیاز اصلی مشتری را شناسایی و در کوتاه‌ترین زمان، آن را به سرمقصد برساند.

توضیحات بیشتر »
دپارتمان سازی در املاک

نحوه ی دپارتمان سازی در املاک

جهان امروز تبدیل به دنیایی پر از خرید و فروش ملک و آسمان خراش و ساخت‌وسازهای بزرگ شده و در پی آن حجم خرید و فروش ملک، رو به افزایش است. پس مشاوران املاک یک شغل رو به پیشرفت و توسعه دارند. دپارتمان املاک به لحاظ ساختار بزرگ‌تری که نسبت به آژانس املاک دارد، همینطور پوشش بیشتری که در سطح شهرها داشته، کارشناسان و مشاوران متخصص بیشتری نیز نیاز خواهد داشت.

توضیحات بیشتر »
مشاور املاک کرج

دوره آموزشی مشاور املاک در کرج

همان‌طور که می دانید، ورود به شغل مشاور املاک مثل گذر کردن از یک دره پر پیچ‌وخم است و وقتی می‌خواهید سریع‌تر به هدفتان برسید یا باید با یک راهنمای مجرب که قبلاً خطرات این مسیر را به جان خریده وارد آن شوید و طعم شیرین و باشکوه ثروتمند شدن را بچشید، یا خودتان به تنهایی وارد آن شده و تمام خطرات را به جان بخرید و اگر صبر و تحمل کافی را داشته باشید به آخر مسیر برسید. در این مقاله قصد داریم تا شما را….

توضیحات بیشتر »

5 نظر در “آموزش مشاور املاک از مبتدی تا حرفه ای

  1. zoritoler imol گفت:

    Very nice design and fantastic articles, nothing else we require : D.

    https://www.zoritolerimol.com

  2. cbd vape pens canada گفت:

    I too think therefore, perfectly composed post! .

    https://www.leaf2go.ca/CBD-VAPE-CBD-VAPE-PEN_c_72.html

  3. tlover tonet گفت:

    I have learn a few excellent stuff here. Definitely value bookmarking for revisiting. I surprise how much effort you set to create this type of wonderful informative web site.

    http://www.tlovertonet.com/

  4. tlover tonet گفت:

    Wohh precisely what I was searching for, thankyou for putting up.

    http://www.tlovertonet.com/

  5. Slotbom88 گفت:

    I see something really special in this site.

نظرات بسته شده اند.