فروش املاک لوکس و بازاریابی این نوع خانه‌ها کار آسانی نیست و دارای پیچیدگی‌هایی می‌باشد. فروش خانه‌های لوکس نیاز به تخصص بالا دارد و اکثر مشاور املاکی‌ها برای نحوه فروش این املاک ایده‌ خاصی ندارند. فروش این ملک‌ها در زمان مناسب و با قیمت خوب می‌بایست انجام شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا با بازاریابی ملک لوکس بیشتر آشنا شوید.

نکات مهم در بازاریابی ملک لوکس

جهت بازاریابی املاک لوکس رعایت چند نکته مهم پیشنهاد می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید تا با این نکات بیشتر آشنا شوید:

 ارزش‌گذاری ایده آل ملک

یکی از موارد مهم در فروش ملک قیمت‌گذاری و ارزش‌گذاری روی آن است. یکی از مسائل پیش آمده هنگام فروش ملک لوکس این است که اغلب مشاورین املاک قیمت بالاتر و غیر کارشناسانه‌ای نسبت به قیمت بازار روی آن می‌گذارند. در فروش خانه‌های لوکس قیمت رقابتی اهمیت زیادی دارد به دلیل اینکه قیمت مناسب خریداران را خیلی راحت به خود جذب می‌کند. در صورتی که ملک و خانه لوکس مدت زمان طولانی به دلیل قیمت بالا به فروش نرسد ممکن است باعث سو تفاهم و ایجاد ذهنیت منفی بین مشتریان شود.

برای ارزش‌گذاری روی این نوع خانه‌ها بهتر است به صورت عمیق بازار را تجزیه و  تحلیل نمایید تا بتوانید یک قیمت عالی و رقابتی انتخاب کنید. اگر در نزدیکی خانه‌های لوکس منازل دیگری به فروش رفته است که با بررسی نحوه قیمت‌گذاری آن ملک و همچنین بررسی ویژگی‌ها و امکانات موجود در آن می‌توانید خیلی راحت‌تر و با دید بازتری  نسبت به قیمت‌گذاری روی املاک لوکس اقدام کنید.

بهترین زمان برای فروش

زمان‌بندی در فروش املاک لوکس اهمیت زیادی دارد به عنوان مثال در صورتی که یک منزل دارای استخر و یا آب نما باشد فروش آن در فصل زمستان چندان منطقی و جالب نیست.

 سبک زندگی مردم آن منطقه

فرهنگ مردم منطقه‌ای که خانه لوکس در آن واقع شده و نشان دادن آن به خریدار یکی از موارد مهم در انتخاب و فروش این خانه است. برای افرادی که قصد زندگی در یک محله را دارند دانستن اینکه چه افرادی در آن محله زندگی می‌کنند اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل مدیر املاک می‌بایست در این زمینه اطلاعات کافی و دقیقی داشته باشد.

صحنه‌آرایی و چیدمان

صحنه‌آرایی و چیدمان خانه‌های لوکس باعث فروش آن‌ها در مدت زمان کوتاه‌تر و با قیمت بالاتری می‌شود. در واقع صحنه‌آرایی کمک بسیار زیادی به فروش خانه‌های لوکس می‌کند و باید به گونه‌ای باشد که ویژگی‌های خانه را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارد. به عنوان مثال سالن غذاخوری موجود در خانه باید به نوعی طراحی شود که بازدیدکننده به آن جذب شده و تصویر آن در ذهنش باقی بماند.

گرفتن تصویر و ویدئو

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و استفاده از اینترنت اکثر خریداران به جستجوی آنلاین می‌پردازند به همین دلیل گرفتن عکس‌‌ها و ویدئوهای جذاب بسیار حائز اهمیت است. در واقع گرفتن عکس جزو موارد حیاتی در فروش خانه لوکس محسوب می‌شود و باید حتما امکانات، تجهیزات، ویژگی‌های منحصر به فرد و فضای خانه به صورت حرفه‌ای به نمایش گذاشته شود. مشاورین املاک حرفه‌ای توانایی گرفتن عکس‌های خاص با تجهیزات پیشرفته را دارند و در این تصاویر ویژگی‌های خانه را به بهترین نحو ممکن مشخص می‌کنند. ایجاد تورهای مجازی و گرفتن ویدیو از خانه لوکس در فروش این منازل بسیار اهمیت دارد و رکن اساسی بازاریابی ملک لوکس محسوب می‌شود. یک خانه لوکس نیاز به تور مجازی دارد تا مشتری به راحتی بتواند از تمام زوایا آن را بررسی کرده و در خانه‌ای که قصد خرید آن را دارد قدم بزند.

صبور بودن

داشتن صبر و تحمل یکی از موارد مهم در فروش خانه‌های لوکس است. مشاور املاک باید بداند که فروش این نوع خانه‌ها با یک خانه معمولی بسیار متفاوت بوده و نیازمند صرف زمان بیشتری است. همانطور که می‌دانید خریداران خانه‌های لوکس تعداد کمتری هستند و همین محدودیت باعث افزایش زمان برای فروش این منازل می‌شود.

بازاریابی صحیح خانه لوکس

همانطور که گفتیم قیمت‌گذاری مناسب روی یک خانه لوکس تا حد زیادی کار بازاریابی را انجام می‌دهد‌. مدیر املاک می‌بایست با استفاده از تبلیغات چاپی بازاریابی خود را انجام دهد. امروزه با توجه به گسترش اینترنت و فضای مجازی مشاورین املاک نیز باید از بستر شبکه‌های اجتماعی و اینترنت به خوبی استفاده نمایند. تعداد بسیار زیادی از افراد با استفاده از تلفن همراه خود به جستجو در املاک می‌پردازند. داشتن یک وبسایت سازگار با تلفن همراه نیز مهم است و تاثیر بسیار زیادی در بازاریابی خواهد داشت.

 حضور مناسب در فضای مجازی باعث قرار گرفتن بیشتر در معرض دید مشتری می‌شود. قابل ذکر است که استفاده از ابزار بسیار قوی شبکه‌های اجتماعی کمک بسیار زیادی در فروش خانه‌های لوکس می‌کند. بهتر است مشاور املاک یک برنامه‌ریزی جامع و کامل در خصوص بازاریابی و تعداد دفعات آن، چگونگی و مکان انجام آن داشته باشد.

بازاریابی لوکس

نتیجه گیری

در این مقاله به نحوه بازاریابی ملک لوکس اشاره کردیم. همانطور که گفتیم موارد بسیار زیادی در بازاریابی این نوع خانه‌ها اهمیت دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به قیمت‌گذاری مناسب، چیدمان و گرفتن تصاویر جذاب از این خانه‌ها اشاره کرد. آکادمی آموزش املاک ابراهیمی به صورت حرفه‌ای آموزش بازاریابی صحیح برای املاک لوکس را به مدیران و مشاوران املاک ارائه می‌دهد.

سوال داری شمارتو بذار

هر سوالی داری بپرس حداکثر تا پایان وقت اداری امروز بهت زنگ میزنیم

برای دوستات بفرست

فروش تلفنی

فروش تلفنی املاک چیست؟

تماس تلفنی، فرایندی است برای بازاریابی و دریافت فایل از عموم مردم، این امر محدودیتی در تعداد افراد ندارد و می‌توان با استفاده از آن تا جایی که زمان اجازه می‌دهد مشتری‌یابی کرد. جهت پوشش همه جانبه پیشرفت در بازار، در این مطلب راه و رسم بازاریابی و فروش تلفنی ملک را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

توضیحات بیشتر »
فروش خانه

مهمترین کلمات برای فروش خانه

در بازاریابی املاک و مستغلات، اهمیت انتخاب کلمات بسیار بالاست. استفاده از توصیفات جالب و دقیق می‌تواند به تصاویر شبیه باشد و درک عمق و جزئیات بیشتری را برای خریداران فراهم کند. اما باید به این نکته توجه کرد که استفاده از کلمات تکراری یا کپی شده از دیگران می‌تواند باعث از دست رفتن خریداران شود. بنابراین، استفاده از توضیحات مفید با بکارگیری کلمات خاص به شما امکان می‌دهد ویژگی‌ها و خصوصیات برجسته خانه خود را در آگهی عنوان کنید.

توضیحات بیشتر »
سبد خرید

اگر در ارتباط با دوره های آنلاین و حضوری آکادمی سوال داری

شمارتو بزار :

Call Now Button