زمانی قصد که فروش ویلاهای لوکس را داشته باشید، متوجه خواهید شد که بازار املاک و ویلاهای شمال بسیار متفاوت‌تر و در سمت و سوی دیگری است. اگر فایل ویلایی که در اختیار دارید دارای متریال و ویژگی‌های لوکس است، همه چیز باید متفاوت و خاص باشد و باید با برنامه‌ای از قبل تعریف شده پیش بروید. این پاراگراف به این معنی است که فرایند قیمت‌گذاری، نحوه بازاریابی و معرفی ویلا لوکس برای فروش به خریدار باید در بهترین حالت خود اتفاق بیافتد.

مهم‌ترین نکات در فروش ویلای لوکس

در ادامه این مقاله، به ارائه بهترین نکات برای فروش موفق یک ویلای لوکس می‌پردازیم:

تیم حرفه‌ای

 برای کسب موفقیت در فروش ویلا، باید اطمینان داشته باشید، با فردی همکاری می‌کنید که توانایی و سابقه فروش املاک و مستغلات لوکس را داشته است. لازم به ذکر بوده که شاید بتوانید مشاوران املاکی را پیدا کنید و در تیم خود داشته باشید که در کار خود خبره و بی‌رقیب هستند اما فروش یک ویلای لاکچری و لوکس با توجه به مدرن‌سازی‌های امروزه و افزایش رقبای مشاور نیازمند مهارت و تجربه زیادی است. داشتن یک تیم حرفه‌ای و تقسیم کار مناسب در آن باعث قیمت‌گذاری صحیح و تبلیغات مناسب و در نتیجه آن فروش پرسود و برند شدن مشاور می‌شود.

لازم است بدانید که ویلاهای لوکس با داشتن قیمت زیاد، هنوز هم طرفداران و مشتریان زیادی در میان قشرهای مختلف جامعه دارند.

در ارائه ویلا حرفه‌ای عمل کنید

نکته‌ای که باعث می‌شود شما در فروش ویلاهای لوکس به موفقیت دست یابید و از سایر مشاورین متمایز شوید این است که ویلای مورد نظر را کاملاً حرفه‌ای و با تمام زیر و زبر به مشتری معرفی کنید. راه حلی که اینجا باید استفاده نمایید، این است که یک شمای کلی و تصویر مناسب به مشتری ارائه دهید، باید بیان کنید که زندگی در این ویلا چه سبک زندگی‌ را به وجود می‌آورد، چه امکانات رفاهی دارد، چه مزایای و نقاط قوتی دارد و مهم‌ترین نکات، رفاه و امنیتی که ویلا برای خریدار خود به ارمغان می‌آورد.

 توجه داشته باشید که تصویرسازی حرفه‌ای و دقیق که نشان‌دهنده ارائه‌ای مهندسی سازی شده از ملک است، کار دشواری به‌نظر می‌رسد، اما اگر در این کار تخصص و قابلیت لازم را به‌ دست آورید می‌توانید ذهن مشتری را با مشاوره‌های خود در مسیری درست و منطقی قرار دهید. فراموش نکنید که  در این تصویرسازی، صداقت اولین گام است چراکه با صداقت، اعتماد سازی و صمیمیت به‌وجود می‌آید. فقط کافی است که ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد هر فایل را معرفی کنید و اطمینان داشته باشید که مشتری  بهتر می‌تواند در مورد ملک و خرید آن تصمیم بگیرد.

قیمت‌گذاری منطقی و صحیح

 تعیین قیمت صحیح برای فروش ویلاها از پیچیده‌ترین و مهم‌ترین قسمت‌های معامله است. اگر قیمتی را بسیار گران و غیرمنطقی به مشتری اعلام کنید، این احتمال وجود دارد که در همان دیدار اول از خرید منصرف شود و به سایر مشاورین و رقبا مراجعه کند. همچنین اگر قیمت فروش ویلا را ارزان‌تر  از حالت طبیعی به مشتری اعلام کنید باعث می‌شود ضمن ایجاد دیدگاه منفی و عیب‌یابی از ملک، کم‌تر از ارزش واقعی ملک پول دریافت کنید.

عکس و فیلم باکیفیت

 یکی از مهم‌ترین نکات حائز اهمیت برای فروش ویلا این است که تصاویری بی‌نقص، بی‌عیب، با کیفیت بسیار عالی و کامل ثبت شده باشند. باید بدانید که بیننده‌ها و مشتریان تمایل بیشتری به تصاویر جذاب و با کیفیت دارند. بهتر است برای این امر از عکاس حرفه‌ای استفاده کنید، پس از عکاسی حتما یک ویدئو یا کلیپ معرفی ویلا با گوینده‌ای مجرب با ظاهری آراسته تهیه کرده و با این کلیپ شما می‌توانید تمام نقاط ویلا را نمایش دهید و مشتری را برای بازدید هرچه سریع‌تر وسوسه کنید.

بازاریابی

 برای موفقیت در فروش ویلا به هیچ وجه نباید از بازاریابی و افزایش دامنه مشتریان غافل شوید. برای بازاریابی حرفه‌ای، بهتر است سرمایه‌گذاری و وقت خود را صرف تبلیغات در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی کنید. برای این امر شما می‌توانید از بلاگرهای مختلف، شبکه‌های تلویزیونی و ارسال پیامک به عموم مردم استفاده کنید. لازم به ذکر است که بدانید، اگر می‌خواهید فروش فایل‌های شما در کوتاه‌ترین مرحله به سود و دریافت کمیسیون ختم شود، باید سرمایه‌ای کافی برای تبلیغ و بازاریابی دیجیتالی اختصاص دهید. 

در این مرحله است که عکاسی حرفه‌ای از ویلا و تولید کلیپ و محتواهای صوتی تصویری به کمک شما خواهد آمد و تبیغات شما دیگر جنبه متنی نخواهند داشت.

برند سازی

 با ایجاد تیمی تخصصی و حرفه‌ای در پروسه فروش و ارائه و معرفی مشتری‌های سابق خود به مشتریان کنونی، اعتبار شما افزایش می‌یابد این امر باعث می‌شود تا نام شما همانند تیتری بر اول لیست مشاورین فروش ویلا قرار بگیرد و شما برندی مطرح در این زمینه شوید.

ترفند فروش ویلا

سخن پایانی

فروش ویلا، فرایندی به مراتب دشوارتر از فروش املاک و مستغلات است، پس داشتن استراتژی‌ مناسب و تخصصی در این کار، باعث دریافت سود زیاد و افزایش فروش شما می‌شود. لازم به ذکر است که این مجموعه با برگزاری دوره‌های فوق حرفه‌ای خود در زمینه آموزش مشاورین املاک، شما را به بهترین درجه خود خواهد رساند.

سوال داری شمارتو بذار

هر سوالی داری بپرس حداکثر تا پایان وقت اداری امروز بهت زنگ میزنیم

برای دوستات بفرست

چگونه به مشاورین املاک انگیزه دهیم؟

حرفه مشاور املاک نیز مانند خیلی از شغل‌های دیگر فراز و نشیب‌های مخصوص به خود را دارد. بنابراین به دور از انتظار نیست که گاهی به دلیل مشکلات کاری، مشاوران انگیزه خود را از دست دهند یا کسل شوند. گاهی کار به دلیل ریتم تکراری حوصله سر بر و خسته‌کننده می‌شود. برای اینکه در حرفه خود موفق باشیم و چالش‌های شغلی را مرتفع کنیم باید راه‌های ایجاد انگیزه در کسب‌وکار را به یاد داشته باشیم. پس اگر به دنبال انگیزه دادن به مشاوران املاک تیم خود هستید، حتما تا پایان این مقاله را دنبال کنید.

توضیحات بیشتر »
تغییر دکوراسیون

روش های کم هزینه برای تغییرات ساختمان

شاید با شنیدن، ایجاد تغییرات در ساختمان اولین مطلبی که به ذهن شما خطور می‌کند هزینه‌های بالای آن باشد. اما باید گفت که لزوما ایجاد تغییرات در ساختمان همیشه هزینه بر نبوده بلکه می‌توانید با به کار بردن روش‌هایی که هزینه کمی را در بر دارند به تغییر دکوراسیون بپردازید. در برخی از آموزش‌های تخصصی آکادمی آموزش املاک ابراهیمی که بیشتر برای مدیران و مشاوران املاک برگزار می‌گردد به معرفی روش‌های کم هزینه برای تغییرات ساختمان پرداخته می‌شود.

توضیحات بیشتر »
بازسازی ملک

همه چیز درباره بازسازی ملک

بسیاری از افراد به جای پرداخت هزینه هنگفت و خرید خانه جدید، با پرداخت هزینه‌ای کمتر خانه قدیمی خود را بازسازی می‌کنند. برای بازسازی خانه باید به بودجه خود و مکانی که قصد ایجاد تغییر در آن را دارید توجه کنید.
گاهی بازسازی بنا برای افزایش استحکام و امنیت انجام می‌شود. در برخی موارد نیز دکوراسیون داخلی تغییر می‌کند تا فضایی دلنشین‌تر و مدرن‌تر در خانه به وجود آید. در هر دو صورت باید به نکات مهمی توجه کرد

توضیحات بیشتر »
سبد خرید

اگر در ارتباط با دوره های آنلاین و حضوری آکادمی سوال داری

شمارتو بزار :

Call Now Button