آیا شما به علم سیستم سازی صحیح در املاک آشنایی دارید؟ ایا هر کاری که می‌کنید پیشرفت نمی‌کنید؟ بسیاری از مدیران و کارآفرینان فکر می‌کنند با کار زیاد در شبانه‌روز می‌توانند به اهداف خود و موفقیت‌های بیشتر دست یابند. ولی آیا تا به حال توجه کرده‌اید که تمام کارآفرینان موفق در دنیا، مشغول کار زیاد در روز نیستند؟ راز موفقیت در املاک لزوما بیشتر کار کردن نیست، تمام مدیرانی که آژانس‌های املاک بزرگ را اداره می‌کنند با اصطلاحی به نام “سیستم سازی “آشنا هستند. اگر به آژانس املاکمان مانند سیستم نگاه کنیم،  شاید بتوانیم با تغییراتی باعث رشد آن شویم. با ما در این مطلب همراه شوید تا شما را با سیستم فوق آشنا نماییم.

چرا اغلب مدیران املاک سازی نمی‌کنند؟

سوال مهمی که درباره سیستم سازی صحیح در املاک وجود دارد اینست که چرا بسیاری از مدیران املاک، علاقه‌ای به سیستم سازی ندارند؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است به عوامل مختلفی توجه شود. در ادامه به چند دلیل مهم اشاره شده است که مطالعه آن‌ها برای شما سودمند خواهند بود.

  • بی‌علاقه بودن به واگذاری کارها

اولین دلیلی که درباره عدم رغبت مدیران به سیستم سازی صحیح در املاک مطرح می‌شود، بی‌علاقه بودن آن‌ها به واگذاری کارها است. بسیاری از مدیران این تفکر اشتباه را دارند که هیچ کس مانند خودشان نمی‌تواند کارها را به خوبی انجام دهند. لذا از واگذاری کارها اجتناب می‌کنند.

  • ترس از فناوری

اگر می‌خواهید به موفقیت دست پیدا کنید باید از فناوری استفاده نمایید، به عنوان مثال نرم‌افزارهایی وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید کارهارا فهرست کرده و هر کار را به کارمندی واگذارکنید. و در نهایت با استفاده از همین نرم‌افزارها می‌توانید پیامکی را به‌طور خودکار جهت یادآوری کار به کارمند ارسال نمایید.

  • پرمشغله بودن

پرمشغله بودن از دیگر دلایلی است که سبب شده تا مدیران علاقه‌ای به سیستم‌سازی صحیح در املاک نداشته باشند. بسیاری از صاحبین جواز املاک،  پرمشغله هستند که خود نشانه وجود مشکلی است. اگر خیلی پر مشغله هستید نشان‌دهنده آن است که کارهایی را انجام می‌دهید که مربوط به شما نیست. یک مدیرموفق باید وقتی برای فکر کردن، برنامه ریزی  و طراحی استراتژی داشته باشد.

  • ایده‌آل گرایی

بسیاری از مدیران ایده آل گرا هستند. این ایده آل گرایی جنبه مثبت و منفی دارد. جنبه مثبت بابت پیشرفت و جنبه منفی جهت اتلاف وقت هست. بدین صورت که به دلیل ایده آل گرایی، برای آنکه یک کار با تمام جزئیات و با دقت انجام شود وقت زیادی اتلاف می‌گردد لذا فرصتی برای انجام کارهایی که باعث پیشرفت در املاک می‌گردد، باقی نمی‌ماند.

آشنایی با چهار دلیل کلیدی برای پرداختن به سیستم سازی صحیح در املاک

  • آزادتر شدن وقت مدیر املاک

اگر سیستم سازی صحیح در املاک را به درستی انجام دهید، به عنوان مدیرآژانس لازم نیست در تمامی کارها و جزئیات دخالت کنید. در نتیجه وقت لازم جهت کارهای دیگر از جمله برنامه ریزی، طراحی  استراتژی و…  راخواهید داشت که منجر به پیشرفت و موفقیت روزافزون می‌گردد.

  • پرداختن به کارهای مدیریتی

اغلب مدیران املاک کارهایی را انجام می‌دهند که به عهده مدیر نیست. کارهایی مانند حسابداری، امور مالیاتی و… را می‌توان با کمک یک مشاور خوب انجام داد. کارهای کلیدی یک مدیر در املاک مواردی مانند استخدام، طراحی استراتژی، هدف گذاری و… است که درصورت سیستم سازی نبودن املاک به هیچ کدام از‌موارد بالا نخواهید رسید.

  • رشد آژانس املاک

اگر به سیستم سازی صحیح در املاک نپردازید، رشد املاک شما محدود خواهد شد. موضوعی که خیلی از مدیران به آن توجه نمیکنند کار در مقیاس بزرگ است و هرکاری در مقیاس بزرگ نیاز به سیستم سازی دارد. به عنوان مثال فرض کنید می‌خواهید درآمد فروش آپارتمان شما عالی باشد، اگر شما ۱۵ نفر مشتری دارید این کار بسیار راحت است و با تعدادی مشاور باهوش اینکار انجام می‌شود. اما اگر ۵۰۰ نفر مشتری داشته باشید اینکار سخت خواهد شد و به سیستمی نیاز دارید که بتواند اینکار را به راحتی انجام دهد. لذا برای گسترده سازی فروش و درآمد بیشتر به سیستم سازی املاک نیار دارید.

  • پیگیری مشتریان املاک

یکی دیگر از فواید سیستم سازی صحیح در املاک پیگیری مشتریان است.  به عنوان مثال فردی که از شما خریدی انجام داده است و شما پس از آن خرید، از مشتری پیگیری نمایید، باعث خشنودی مشتری و در نتیجه خرید مجدد و دیگر اثرات مفید آن خواهد شد. یک سیستم مشاور املاک حرفه‌ای بانک اطلاعات مشتریان به روزی دارد که مرتبا با مشتریان قبلی خود در ارتباط خواهد بود.

 به عنوان مثال وقتی شما از طریق سیستم سازی تاریخ های خاصی مانند سالروز تولد را برای مشتری یادآور شوید، باعث ایجاد حس مطلوب در مشتری می‌شوید که خود باعث جلوه هر چه بهتر املاک شده و خاطره خوش آن خرید را برای مشتری یادآور می‌شوید. در نتیجه مشتری برای دفعات بعدی که نیاز به خدمات مشاور املاک داشته باشد قطعا به شما مراجعه می‌کند که این مطلب نیز باعث پیشرفت در کار و کسب درآمد بیشتر می‌شود.

جمع‌بندی

سیستم سازی صحیح در املاک امری نوین در کسب و کار و تجارت های گوناگون دنیا هست که منجر به پیشرفت در کار و درآمد می‌گردد. لذا اگر شما به فکر پیشرفت در کار و حرفه خود هستید می‌بایست این امر دز ذهن و عمل شما گنجانده شود تا هم باعث رشد کاری و درآمد شود و هم با ایجاد وقت‌هایی مناسب و آزاد باعث رشد فردی گردد.

سوال داری شمارتو بذار

هر سوالی داری بپرس حداکثر تا پایان وقت اداری امروز بهت زنگ میزنیم

برای دوستات بفرست

ایده مدیران املاک

ایده ‌های خلاقانه برای مدیران املاک

ایده‌ های خلاقانه برای مدیران املاک از جمله مهم‌ترین بخش‌هایی هستند که می‌توانید در طول کار خود در یک دفتر مشاور املاک به آن توجه نشان دهید. معمولا ‌ایده ‌های خلاقانه‌ای که در زمینه‌های مختلف وجود دارند، می‌توانند به نتایج معاملات شما کمک بسیار زیادی کنند. به همین خاطر نیز توصیه می‌کنیم تا حتماً تمامی این ‌ایده‌ ها و موارد را به دقت بررسی کرده و بر همین اساس نیز تصمیم‌گیری‌های معقول و مناسبی داشته باشید…

توضیحات بیشتر »
قیمت شکنی

چجوری قیمت شکنی کنیم؟

حتماً شما هم با فروشنده‌هایی روبرو شده‌اید که توقع دارند ملکشان را بالاتر از ارزشی که دارد بفروشید. کار کردن بر روی فایلی که فروشنده قیمت بالایی بر روی ملک خود گذاشته است، کار بسیار سخت و دشواری است و اگر چند راهکاری که برای قیمت شکنی در املاک وجود دارد، بلد نباشید به احتمال بسیار زیاد در فروش این ملک‌ها شکست می‌خورید.

توضیحات بیشتر »
سیستم سازی در املاک

سیستم سازی صحیح در املاک

آیا شما به علم سیستم سازی صحیح در املاک آشنایی دارید؟ ایا هر کاری که می‌کنید پیشرفت نمی‌کنید؟ بسیاری از مدیران و کارآفرینان فکر می‌کنند با کار زیاد در شبانه‌روز می‌توانند به اهداف خود و موفقیت‌های بیشتر دست یابند. ولی آیا تا به حال توجه کرده‌اید که تمام کارآفرینان موفق در دنیا، مشغول کار زیاد در روز نیستند؟ راز موفقیت در املاک لزوما بیشتر کار کردن نیست، تمام مدیرانی که آژانس‌های املاک بزرگ…

توضیحات بیشتر »
سبد خرید

در مورد دوره‌ها سوال داری

شمارتو بزار :

Call Now Button