تبلیغات به عنوان یک کاتالیزور در تسریع امر خرید و فروش ملک به شمار می‌رود. یعنی به جای اینکه منتظر مشتری باشیم با ارائه رزومه، همچنین معرفی کسب‌وکار خود مشتری را جذب کنیم. در دنیای امروز، خریداران مثل گذشته، به روش سنتی و حضوری سراغ مشاوران املاک نمی‌روند، بلکه پیگیر سایت‌ها و صفحات اجتماعی هستند. بنابراین موضوع تبلیغ اینترنتی به شدت مورد توجه مشاورین قرار گرفته است. حال که واضح بوده، یک تبلیغ اینترنتی خوب و معتبر، آگهی شما را اعتبار می‌بخشد و درصد مخاطبین را بالا می‌برد لازم است بدانیم یک تبلیغ چگونه باید نوشته شود تا میزان کارآیی و اثر بالایی بر میزان جذب و فروش ملک برای مشاوران املاک داشته باشد. تبلیغ اینترنتی باید متن روانی داشته باشد و مخاطب از هر رده سنی و اجتماعی بتواند تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را از آن استخراج کند. در ادامه در این رابطه بیشتر سخن می‌گوییم.

روش‌های تبلیغ اینترنتی

تبلیغ خرید یا فروش یک ملک توسط اینترنت، می‌تواند به روش‌های متعدد و با بارگذاری در صفحات گوناگون انجام شود که به پر بازدید‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • تبلیغ اینترنتی برای مشاور املاک از روش تولید سئو در سایت و وبلاگ
  • تبلیغ ملک از طریق دیوار، ایمیل و اینستاگرام
  • تبلیغ اینترنتی از طریق همکاری با دیگر سایت‌داران

نکات مهم متن تبلیغ اینترنتی

برای نوشتن متن تبلیغ در سایت، اینستاگرام یا دیوار و هر نرم افزار اینترنتی دیگر، توجه به نکات زیر ضروری است:

  • بهترین فایل خود را آگهی کنید.
  • از کلمات جدید، غیر تکراری و متفاوت در متن آگهی بگنجانید.
  • عنوان آگهی طوری باشد که حس تحریک و کنجکاوی مشتری را برانگیزد.
  • در آگهی به موارد دیگر لیست فایل‌های خود نیز اشاره کنید.
  • با دقت در محتوای متن، حساب خود را از رقبا جدا کنید.
  • متن تبلیغ نوشتاری، دوستانه داشته باشد.
  • آنچه را که می‌نویسید ثابت‌ شده و کاملا منطقی باشد.
  • متن روان، مفید و به دور از پیچیدگی باشد و مشتری را سر در گم نکند.

چگونه تبلیغ اینترنتی بنویسیم؟

شاید مهم‌ترین کاری که یک کارشناس فروش ملک انجام می‌دهد همین نوشتن یک تبلیغ اینترنتی باشد زیرا تبلیغ ویترین یک مشاور محسوب می‌شود که کالای خود را در آن به نمایش می‌گذارد. کافی است یک مشاور املاک حرفه‌ای نکات زیر را به کار ببرد تا یک تبلیغ اینترنتی که مخاطب سیل عظیمی از کاربرانی از اقشار مختلف جامعه است، موثر و مفید واقع شود.

  • عنوان تبلیغ

یک آگهی تبلیغاتی باید دارای یک تیتر جذاب باشد زیرا با خواندن تیتر، مشتری تصمیم می‌گیرد ادامه آگهی را بخواند یا خیر. یعنی حداکثر با نوشتن 30 کاراکتر باید یک مفهوم شگفت‌انگیز و مهیج به فرد القا شود. مهم‌ترین اطلاعات راجع به ملک در عنوان می‌آید که از آن می‌توان به متراژ ملک، محله و سال ساخت نام برد.

  • مشخصات ملک

در این قسمت که طولانی‌ترین قسمت تبلیغ نیز به شمار می‌رود، شما باید یک متن تاثیرگذار و دقیق از مشخصات کامل را بارگذاری کنید. هرآنچه که مربوط به ظاهر و داخل ملک مانند موقعیت جغرافیایی، متراژ و سال ساخت و تعداد اتاق‌ها است، در این بخش آورده می‌شود.

  • امکانات ملک

در بخش امکانات، مشاور فروش اطلاعاتی راجع به پارکینگ، انباری، نمای ساختمان و تراس درج می‌کند. شما باید قادر باشید پاسخ سوالات احتمالی که مشتری از ابتدای خواندن تبلیغ ممکن است به خاطر بیاورد، بدهید و آن را در متن تبلیغ بنویسید.

  • استفاده از شعار تبلیغاتی

یکی دیگر از مواردی که در تبلیغات شما بسیار اثرگذار است و می تواند منجر به فروش راحت تر ملک شود، این است که از یک شعار تبلیغاتی مناسب استفاده کنید. عبارت شعاری شما باید به نحوی باشد که به مشتری این حس را بدهد که شما می خواهید به او کمک کنید تا سریعتر به ملک مد نظر خود برسد.

  • قیمت

نوشتن قیمت در متن تبلیغ اینترنتی کار زیاد درستی نیست زیرا ممکن است یک مشتری بودجه ملک آگهی‌شده را نداشته باشد، اگر او قیمت را نداند و با شما ارتباط بگیرد احتمال اینکه طالب ملک‌های مطابق با بودجه‌اش بشود زیاد است. در صورتی قیمت را اعلام کنید که قیمت ملک بسیار پایین‌تر از تعرفه باشد.

  • عکس ملک

هر چه متن شما قوی‌تر باشد، نرخ بازدیدکنندگان  بالاتر می‌رود و به همان ترتیب درصد فروش نیز بالا خواهد رفت. بنابراین اگر در تبلیغ اینترنتی خود از عکس ملک نیز استفاده کنید، شانس فروش ملک موردنظر شما بیش‌تر است. در این قسمت به دو نکته توجه کنید، اول اینکه بیشتر تبلیغات بدون عکس هستند، گذاشتن تبلیغ با عکس واقعی و باکیفیت، تاثیر بسیار چشمگیری در جذب مشتری دارد. مطلب دیگر اینکه اگر عکس غیرواقعی باشد، میزان زیادی از اعتبار شما و اعتماد مشتری کاسته می‌شود.

سخن پایانی

استفاده از تبلیغ اینترنتی به دلیل اینکه مخاطبان بسیار زیادی را در سریع‌ترین زمان ممکن جذب خود می‌کند، اهمیت بالایی دارد. بنابراین امید است باتوجه به نکاتی که در زمینه تهیه و تنظیم یک متن کارآمد اینترنتی بیان کردیم، تبلیغات موثر و پر بازدهی در حوزه کسب‌وکار خود و فروش ملک نشر دهید. یک مشاور املاک متخصص و باتجربه در متن تبلیغ علاوه بر رعایت نکات فنی، همواره اصل صداقت را رعایت می‌کند زیرا مخاطب این روزهای دنیای تکنولوژی بسیار هوشمند است و در صورت احساس ناامنی به سراغ رقبای شما می‌رود. پس هدف اصلی مشاور، جذب مشتری با تبلیغ اینترنتی صادقانه است.

سوال داری شمارتو بذار

هر سوالی داری بپرس حداکثر تا پایان وقت اداری امروز بهت زنگ میزنیم

برای دوستات بفرست

مدیریت املاک

الفبای استخدام مشاور املاک برای مدیران املاک   

مشاوران املاک چگونه برای دفاتر خود کار استخدام مشاور املاک را انجام می‌دهند؟ به دلیل محبوبیت بالای شغل مشاور املاک در سراسر کشور و میزان درآمد بالا در صورت موفقیت شغلی، بسیاری از افراد علاقه‌مند به این کسب‌وکار هستند اما باید دید مدیریت دفتر املاک چگونه باید افراد پویا و علاقه‌مند را پیدا کند؟ امروزه با گسترش تکنولوژی و پیشرفت وسایل ارتباطی، هموارکردن این کار خیلی سخت به‌نظر نمی‌رسد، در این مقاله به تشریح الفبای استخدام مشاور املاک می‌پردازیم.

توضیحات بیشتر »
مشارکت در ساخت

همه چیز درباره مشارکت در ساخت

زندگی آپارتمان نشینی و گسترش ساخت‌وساز سبب شد که این موضوع تبدیل به یک دانش و علم شود. آن‌چه که مسلم است کیفیت ساخت و ارتقای آن از دست مردم عادی ساخته نیست و به متخصص نیاز دارد. نگاه اقتصادی مردم به مقوله ساخت، شغلی به نام سازنده پدید آورد که صفر تا صد ساختمان‌سازی را انجام دهد. اگر واژه مشارکت در ساخت برای شما گنگ و نامفهوم است، پیشنهاد می‌شود با ما همراه باشید تا بدانید مشارکت در ساخت چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟ هنگام مشارکت در ساخت به چه نکاتی باید توجه کرد؟

توضیحات بیشتر »
اموزش املاک

آموزش گام به گام مشاور املاک

حوزه املاک و مستغلات همچون سایر حوزه های علمی و کاربردی دیگر دارای ابعاد متعددی است و افرادی که مایل به کار و کسب درآمد در این حوزه هستند، علاوه بر تجربه بسیار می بایست مباحث نظری را نیز کاملا به درستی بشناسند. از این رو، مبحث آموزش مشاور املاک امروزه به موضوع مهمی تبدیل شده است. در ادامه این مطلب از سایت آموزش املاک تعدادی از مباحث مهم برای آموزش مشاورین املاک و سرمایه گذران برای…

توضیحات بیشتر »
سبد خرید

اگر در ارتباط با دوره های آنلاین و حضوری آکادمی سوال داری

شمارتو بزار :

Call Now Button