اگر می‌خواهید با رشد صعودی در حرفه املاک روبرو شوید باید تکنیک‌های  مربوط آن را آموزش ببینید. با استفاده از روش‌های ساده و دقت به جزئیات می‌توانید پیشرفت بسیار زیادی در حرفه مشاوره املاک داشته باشید. تبلیغات کلید موفقیت در این شغل است. ما شیوه‌های نوین تبلیغات در حیطه املاک را در این مطلب برای شما توضیح خواهیم داد.

تبلیغات را جدی بگیرید

هر چقدر هم که فایلینگ قوی و منسجمی داشته باشید در صورتی که نتوانید آن را به مشتری معرفی کنید، درآمدی برای شما در پی نخواهد داشت. پس باید بر روی شیوه‌های معرفی فایل به مشتری کار کنید. قبل از هر کاری مشتری باید به دفتر املاک شما مراجعه کند.

برای رسیدن به این هدف می‌توانید از ابزارهای تبلیغاتی موجود استفاده کنید. دیگر زمان چاپ تبلیغات کاغذی به پایان رسیده است. امروزه روش‌های نوینی برای ارائه تبلیغات به مشتریان وجود دارد. در ادامه به معرفی چند روش موثر و کارآمد برای تبلیغات حوزه املاک می‌پردازیم.

سایت اختصاصی راه‌اندازی کنید

امروز کاربران برای پیدا کردن محصولات موردنیاز خود یا دریافت خدمات مد نظرشان به صفحات اینترنتی مراجعه می‌کنند. بسیاری از افراد برای اطلاع از قیمت ملک در یک منطقه یا پیدا کردن مورد مناسب، نام منطقه مدنظرشان را در اینترنت جستجو می‌کنند. اگر شما وب‌سایتی برای دفتر املاک خود طراحی کنید به راحتی می‌توانید فایل‌های مختلف خود را در آن قرار دهید.

همچنین با انتشار مطالب مرتبط با حوزه املاک، نظر مخاطبان مختلف را به خود جلب خواهید کرد. اگر بتوانید نکات مهم در خریدوفروش ملک را به مشتری آموزش دهید، مشتریان را مجذوب خود کرده و در نهایت فایل‌های مناسب را به آنها معرفی خواهید کرد. پس اگر سایتی برای دفتر املاک خود راه‌اندازی کرده‌اید صرفاً به اشتراک فایل‌های مختلف در آن نپردازید و مطالب آموزشی را نیز جدی بگیرید. تولید محتوا در فضای وب دنیای گسترده است که با استفاده از آن می‌توان به صورت غیرمستقیم خدمات خود را تبلیغ کرد.

فعالیت در شبکه‌های اجتماعی را آغاز کنید

روش نوین دیگری که برای تبلیغ خدمات دفتر املاک مناسب است، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی می‌باشد. برای این کار می‌توانید در یک یا چند شبکه اجتماعی، پیج فعالی را راه‌اندازی کنید. شما با محدودیت‌هایی برای راه‌اندازی سایت روبرو هستید اما در صورتی که پیجی را در شبکه‌های اجتماعی داشته باشید، هیچ محدودیتی نخواهید داشت.

تولید محتوا برای این پلتفرم ساده‌تر از وب‌سایت بوده و می‌توانید صمیمیتی میان خود و مشتریانتان ایجاد کنید. البته فراموش نکنید که انتشار پست‌ها و ویدئوهای آموزشی نظر مخاطب را به شما جلب می‌کند.

با ایمیل مارکتینگ آشنا شوید

روش دیگری که برای تبلیغات در حوزه املاک مناسب است، ایمیل مارکتینگ می‌باشد. با استفاده از این تکنیک به راحتی می‌توانید با مشتریان خود در ارتباط بوده و فایل‌های جدیدی را به آنها معرفی کنید. کافی است شماره تماس یا ایمیل مشتری را از او گرفته و پیگیری‌های خود را از این طریق انجام دهید. تبلیغات با ایمیل مارکتینگ یکی از به‌روزترین شیوه‌ها برای جذب مشتری در دنیای املاک است.

در دیوار آگهی کنید

یکی از بهترین راه‌ها برای آگهی کردن فایل‌های املاک، استفاده از پلتفرم‌هایی مانند دیوار و شیپور است. برای این کار باید با شیوه آگهی نویسی نوین آشنا شوید. در متن آگهی باید تمام مشخصات ملک وجود داشته باشد. همچنین جملاتی را برای تشویق مشتری به خرید بنویسید. یکی از سرفصل‌های دوره آموزشی مشاوره املاک حرفه‌ای، شیوه صحیح آگهی نویسی است.

مراجعه‌کنندگان را به مشتری تبدیل کنید

شما می‌توانید با رعایت نکات ساده زیر مراجعه‌کنندگان به دفتر املاک را به مشتری تبدیل کنید:

  • قبل از هر چیز باید مهارت‌های ارائه مشاوره و فروش را فرابگیرید. برای آنکه بتوانید مشاوره درستی به مشتریان ارائه دهید باید ابتدا به حرف‌های آنها به دقت گوش کنید. زمانی که متوجه نیاز مشتری شوید بهترین فایل را به او پیشنهاد می‌کنید. در این صورت درصد موفقیت شما در این کسب‌و کار افزایش پیدا خواهد کرد. هنگامی که مشتری خواسته‌های خود را بیان می‌کند، به جزئیات آن دقت کرده و اعتماد او را جلب کنید.
  • فعالیت خود را در اپلیکیشن‌های مختلف و فضای مجازی بیشتر کنید. این پلتفرم‌ها امکان تبلیغ رایگان و جذب مشتری را برای شما فراهم کرده‌اند.
  • راه‌هایی برای برقراری ارتباط موثر پیدا کنید. زمانی که مشتری به شما اعتماد کرده و ارتباطی قوی میان شما ایجاد شود، فروش شما بیشتر شده و در نتیجه درآمد بالاتری به دست می‌آورید.
  • پیگیری مشتری را فراموش نکنید. تنها کسانی موفق می‌شوند تا رضایت مشتریان را جلب کنند که مشتریان خود را پیگیری نمایند. مشاوران حرفه‌ای املاک مشتری خود را از دست نداده و مرتباً با او در ارتباط هستند.

سخن آخر

اگر می‌خواهید در شغل خود رشد صعودی داشته باشید باید تبلیغات را جدی بگیرید. ما در این مطلب روش‌های نوینی را برای برندسازی و تبلیغات به شما معرفی کردیم. شما می‌توانید با شرکت در دوره‌های حرفه‌ای ما، تکنیک‌های مختلفی را فراگرفته و در نهایت به بالاترین درآمد ممکن در شغل املاک برسید.

 

سوال داری شمارتو بذار

هر سوالی داری بپرس حداکثر تا پایان وقت اداری امروز بهت زنگ میزنیم

برای دوستات بفرست

چگونه به مشاورین املاک انگیزه دهیم؟

حرفه مشاور املاک نیز مانند خیلی از شغل‌های دیگر فراز و نشیب‌های مخصوص به خود را دارد. بنابراین به دور از انتظار نیست که گاهی به دلیل مشکلات کاری، مشاوران انگیزه خود را از دست دهند یا کسل شوند. گاهی کار به دلیل ریتم تکراری حوصله سر بر و خسته‌کننده می‌شود. برای اینکه در حرفه خود موفق باشیم و چالش‌های شغلی را مرتفع کنیم باید راه‌های ایجاد انگیزه در کسب‌وکار را به یاد داشته باشیم. پس اگر به دنبال انگیزه دادن به مشاوران املاک تیم خود هستید، حتما تا پایان این مقاله را دنبال کنید.

توضیحات بیشتر »
قراردادنویسی

چگونه باید قرارداد بنویسیم؟

قرارداد نویسی املاک به چه صورت است؟ آیا می‌توان با آموزش قرارداد نویسی املاک در شغل مشاوره املاک پیشرفت کرد؟ قرارداد نویسی و انجام معاملات یک مهارت بسیار تخصصی است که مشاورین املاک در صورت نداشتن تخصص و تجربه کافی در این زمینه ممکن است با مشکل مواجه شوند. ‌ امروزه قرارداد نویسی املاک بسیار پرتکرار شده و باید به تمام بندهای آن توجه داشت. به همین دلیل شرکت در دوره آموزشی قرارداد نویسی…

توضیحات بیشتر »
مشاور املاک خانم

موفقیت مشاورین املاک خانم

تعداد مشاور املاک خانم در کشور ایران و حتی در دنیا کم نیست. خانم ‌هایی که در این حرفه مشغول به کار هستند، همه روزه سعی می‌کنند تا پا به پای آقایان به جذب مشتری و انجام معاملات مشغول باشند. برای آن که این دسته از افراد بتوانند به خوبی و به طور کامل به موفقیت برسند، لازم است تا یک سری از نکات مهم را رعایت کنند. در صورتی که شما نیز یک خانم بوده و دوست دارید در حوزه مشاور املاک و فروش ملک و مستغلات موفق…

توضیحات بیشتر »
سبد خرید

اگر در ارتباط با دوره های آنلاین و حضوری آکادمی سوال داری

شمارتو بزار :

Call Now Button