بسیاری از کسانی که به شغل مشاوره املاک رو می‌آورند پس از مدتی ناامید شده و دست از این کار می‌کشند. این مطلب را برای کسانی تهیه کرده‌ایم که از شغل املاک خسته شده‌اند. مطمئن باشید پس از مطالعه این مطلب نظر شما راجع به این شغل تغییر خواهد کرد.

برای سه سال کار بی‌وقفه آماده باشید

کمترین مدت زمانی که یک مشاوره املاک به درآمدزایی می‌رسد، ۳ سال متوالی است. پس اگر تا ۳ سال نتوانستید درآمد دلخواه خود را به دست آورید، ناامید نشده و دست از تلاش برندارید. ما به کسانی که می‌خواهند به شغل مشاوره املاک رو بیاورند پیشنهاد می‌کنیم، سرمایه‌ای برای چند سال اول شروع کار خود داشته باشند.

تنها کسانی می‌توانند با موفقیت این سه سال را پشت سر بگذارند که به صورت حرفه‌ای آموزش دیده و از اشتباهات خود درس بگیرند. شما باید با آزمون‌وخطا روش‌های مختلف بازاریابی را آزمایش کرده و سپس به بهترین روش برای جذب مشتری برسید. در تمام این مدت می‌توانید از تکنیک‌های افزایش درآمد مشاوران املاک استفاده کنید.

مشاوره املاک شغلی تمام‌وقت است

بسیاری از افراد با این دید  به حرفه مشاوره املاک وارد می‌شوند که این کار وقت زیادی از آنها نمی‌گیرد. در صورتی که این تصور درباره این شغل اشتباه است. شما در حرفه مشاوره املاک باید به صورت تمام‌وقت کار کنید. در هر زمانی که مشتری به خدمات شما نیاز پیدا کند باید آماده و در دسترس باشید.

شاید نتوانید تعطیلات آخر هفته داشته باشید اما نگران نباشید زمانی کار شما به رونق برسد می‌توانید با جذب نیروهای مختلف، وظایف گوناگون را با استفاده از یک تیم کامل و متخصص انجام دهید. بدین ترتیب وقت آزاد بیشتری خواهید داشت. پس اگر از کار طولانی و تمام‌وقت بیزار هستید بهتر است وارد حرفه مشاوره املاک نشوید!

در این حرفه نه زیاد می‌شنوید

شغل مشاوره املاک به صورتی است که ممکن است بارها در آن با نظرات مخالف مشتری روبرو شوید. شما باید تحمل نه شنیدن را داشته باشید. تنها کسانی می‌توانند در شغل مشاوره املاک، موفقیت چشمگیری دست پیدا کنند که بتوانند مشتریان ناراضی یا مخالف را متقاعد کنید.

برای این کار باید مهارت‌های ارتباطی خود را تقویت کنید. به اصطلاح باید پوست مشاوران کلفت بوده و با هر حرفی جا نزنند. ممکن است با مخالفت‌های بسیاری روبرو شوید باید خود را برای این موقعیت آماده کنید. فراموش نکنید کسانی به درآمدهای بالا در این حرفه می‌رسند که تحمل شنیدن نه و قدرت متقاعد کردن دیگران را داشته باشند.

سختی‌های شغل مشاوره املاک آسان خواهد شد اگر…

اگر شما با مزایای شغل مشاوره املاک آشنا شوید، سختی‌های شروع آن برای شما آسان‌تر خواهد شد. در ادامه به ذکر چند مورد از مزایای این شغل بسنده خواهیم کرد:

  • همه مردم در کنار تأمین هزینه‌های مربوط به خوراک و پوشاک باید مسکنی را برای خود فراهم کنند. در نتیجه شغل شما به یکی از اساسی‌ترین مشاغل جامعه تبدیل شده است. از طرفی اگر به کمیسیونی که برای برقراری این معاملات توجه کنید؛ خواهید دید که درآمد شما با دیگر مشاوران از زمین تا آسمان فرق می‌کند.
  • از آنجایی که مبلغ بسیار زیادی در قراردادهای ملکی جابه‌جا می‌شود، کمیسیون شما نیز به همان میزان افزایش پیدا خواهد کرد. پس اگر می‌خواهید با واسطه‌گری درآمدی را به دست آورید، شغل املاک بهترین پیشنهاد برای شماست.
  • برای ورود به حرفه مشاوره املاک نیازی به تخصص یا تحصیلات خاصی نیست. همه افراد از قشرهای مختلف می‌توانند این شغل را برای کسب درآمد انتخاب کنند. البته کسانی که می‌خواهند به بیشترین درآمد در این حرفه برسند، قبل از شروع به کار آموزش‌هایی را دریافت می‌کنند.
  • با شرکت در دوره‌های آموزشی مؤسسه‌ای معتبر به راحتی می‌توانید به اصول فن بیان، بازاریابی، تکنیک‌های متقاعدسازی مشتری و فایل یابی مسلط شوید. کسانی که آموزش‌های لازم را دریافت کرده‌اند این کارها را به صورت تخصصی انجام می‌دهند در نتیجه شانس موفقیت آنها بیشتر است.
  • برخلاف بسیاری از مشاغل هیچ سقفی برای درآمدهای مشاوران املاک وجود ندارد. شما با توجه به تلاش و انگیزه خود می‌توانید به درآمدی باورنکردنی برسید. این یکی از بزرگ‌ترین مزایای ورود به حرفه مشاوره املاک است.
  • با ورود به دفتر املاک از صفر تا صد کار خود را مدیریت خواهید کرد. دیگر نیازی نیست برای کس دیگری کار کنید بلکه هر تلاش و پشتکاری که داشته باشید، برای آینده شغلی خودتان است. بسیاری از افراد تمایل ندارند انرژی خود را برای پیشرفت سازمان‌های مختلف بگذارند. در حرفه مشاوره املاک هر چقدر که انرژی صرف کنید، آینده شغلی خود را تضمین کرده‌اید و برای دیگران کار نمی‌کنید. مطمئن باشید زمانی خواهد رسید که شما نیز یک مدیر شده و یک تیم کامل برای شما کار می‌کنند.

نتیجه‌گیری

برای رسیدن به موفقیت در هر شغلی باید صبر و حوصله داشت. هیچ موفقیتی یک‌شبه به دست نمی‌آید. اگر شما وارد حرفه مشاوره املاک شده‌اید به شما تبریک می‌گوییم. آینده درخشانی در انتظار شماست. فقط در صورتی که ناامید نشوید و از تکنیک‌های افزایش درآمد در این شغل استفاده کنید. ما در دوره‌های آموزشی خود تمام اصول موفقیت در حرفه مشاوره املاک را به شما آموزش خواهیم داد. برای اطلاع از جزئیات دوره می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

سوال داری شمارتو بذار

هر سوالی داری بپرس حداکثر تا پایان وقت اداری امروز بهت زنگ میزنیم

برای دوستات بفرست

کمیسیون

کمیسیون املاک

شیرین‌ترین قسمت هر معامله برای مشاورین دفاتر املاک بخش دریافت کمیسیون است. این بخش به عنوان درآمد اصلی این شغل و حق اجرای تعهدات مشاور املاک به شمار می‌آید. حق‌الزحمه مشاورین املاک در گذشته بنا بر توافق طرفین معامله و مدیریت املاک مشخص می‌شد اما امروزه بر اساس مصوبه صنف بنگاهی‌ها و با فرمول خود تعیین می‌گردد. حالا سوال اینجاست که حق کمیسیون مشاوران املاک چیست؟ نحوه محاسبه کمیسیون به چه صورت است؟

توضیحات بیشتر »
سه ماه اول کار

در سه ماهه اول کار خود اینگونه فعالیت کنید

مشاور املاک در شروع کار خود باید چگونه فعالیت کند؟ سه ماهه اول کار وی چگونه است؟ همانطور که می‌دانید مشاور مسکن و املاک یکی از مشاغل پردرآمد و بدون چارچوب اداری است اما نیازمند مشتری‌مداری می‌باشد. مشاورین املاک ساعت کاری خود را می‌بایست بر حسب اراده مشتری و نیاز آن‌ها تعیین کنند تا بتواند پاسخگوی مشتریان خود باشند…

توضیحات بیشتر »
معاملات مشاورین املاک

راحت‌ترین روش های معاملات املاک

بزرگ‌ترین دغدغه افرادی که قصد فروش ملک را دارند، یافتن راه‌هایی مطمئن و راحت برای فروش ملک است. معمولاً روش های فروش ملک مختلفی وجود دارد که افراد با استناد به آن‌ها می‌توانند ملک خود را به راحتی بفروشند. اگر شما هم به دنبال اطلاعاتی در مورد راحت‌ترین روش‌های معاملات املاک در فروش ملک هستید حتماً تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. روش‌های متعددی برای فروش ملک وجود دارند که هر کدام از آن‌ها دارای نقاط ضعف و قوت مخصوص به خود هستند…

توضیحات بیشتر »
سبد خرید

در مورد دوره‌ها سوال داری

شمارتو بزار :

Call Now Button