قطعا یکی از متداول‌ترین مشکلات برای مالکین خودروها و یا رانندگان وسایل نقلیه، نا‌میزان بودن فرمان و یا خراب شدن جعبه فرمان خودرو است.

امروزه تعداد زیادی از افراد حین معاینه فنی اتومبیل‌های خود متوجه این موضوع شده و به معاینه فنی جعبه فرمان روی می‌آورند. در ادامه این مقاله از وب‌سایت رسمی تعمیر‌گاه تخصصی سورنا سعی داریم به بررسی علل خرابی و تعمیر جعبه فرمان خودروهای لوکس در تهران بپردازیم. با ما همراه باشید.

چگونگی عملکرد جعبه فرمان

قبل از بررسی چگونگی تعمیر جعبه فرمان خودرو، بهتر است با این واژه بیشتر آشنا شوید.

توجه داشته باشید که کلمه فرمان تنها شامل غربیلک فرمان نبوده و سیستمی بسیار پیچیده‌تر از این حرف‌ها دارد. مثلا یکی از اجزای مهم این سیستم پیچیده، جعبه فرمان بوده که به عنوان اصلی‌ترین قسمت سیستم فرمان شناخته می‌شود.

حضور موثر در شبکه‌های اجتماعی

 در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام‌ یک حساب فعال برای خود داشته باشید. حضور در این شبکه‌ها سبب گسترش مشتریان شما و رونق کسب و کارتان می‌شود. امروزه اکثر مردم به صورت اینترنتی کار خود را انجام می‌دهند که مقوله ملک نیز از این امر مثتثنی نیست.‌ می‌توان به صورت اینترنتی ملک را به مشتری نشان داده و آن را جذب کرد.

داشتن ارتباط رو در رو و نزدیک

 ارتباط حضور بسیار عالی بوده و می‌توانید با فروشنده و خریدار ارتباط خوبی برقرار کرده و آن‌ها را به هم معرفی کرد.‌ فروش ملک برای مشاورین املاک در دیدار حضوری بهتر انجام می‌شود.

پیگیری کردن مشتری

 یک راه ارتباطی آسان با مشتری پیگیری کردن و حمایت از مشتری است. در این صورت شما با مشتری تعامل بیشتری داشته و از رضایت و یا عدم رضایت او با خبر می‌شوید. این روش اهمیت زیادی دارد و به نحوی نشان از با اهمیت بودن مشتری برای شما است.

استفاده از تمام توان و تلاش

تمام تلاش خود را به کار ببرید تا با مشتری ارتباط موثری داشته باشید.‌ از مشتری حمایت و پشتیبانی کنید تا از خدمات شما استفاده کند.‌ در این صورت می‌توان‌ گفت فروش ملک برای مشاورین املاک به خوبی انجام‌ می‌شود.

استفاده از رویکردهای متفاوت

 احساس مهم بودن را به مشتریان خود القا کنید و به گونه ای خاص آن‌ها را درنظر بگیرید. با مشتریان با توجه به شرایط و دیگر عوامل متفاوت رفتار نمایید.

گام‌های موثر برای برقراری ارتباط سریع با مشتری

در ادامه این گام‌ها را بیان کردیم:

خوب گوش دهید

 فروش ملک برای مشاورین املاک مستلزم گوش دادن خوب است. در صورتی که شنونده خوبی باشید؛ کار شما بهتر پیش می‌رود.

صریح و صادق باشید

 در ارتباط افراد با یکدیگر صادق بودن اهمیت زیادی داشته و دو طرف آن را حس می‌کنند. ارتباطی که صراحت و صداقت در آن نباشد؛ مبهم و ناسالم پیش می‌رود.‌ در صورتی که منظور خود را با صراحت اعلام کنید؛ فرد به راحتی آن را متوجه شده و دچار اشتباه نمی‌شود. 

همدل و همدرد

برای رسیدن به همدلی باید خود را جای طرف مقابل گذاشته و از طرف او موضوعات را درک کرد.

حفظ آرامش و احترام به طرف مقابل

 در ارتباط خود همیشه آرامش داشته و به طرف مقابل خود احترام بگذارید. ما معمولا در ارتباط‌های خود نظرات را به دیگران تحمیل می‌کنیم که این کار درست نیست. بلکه باید از نظر طرف مقابل در حل مشکلات استفاده کرده و در عین آرامش مشکل را حل کرد.

مخالفت کردن به شیوه مناسب

نظرات و عقاید افراد با یکدیگر متفاوت است و برای داشتن یک ارتباط موثر در صورت مخالف بودن با فرد مقابل از روش‌های مناسبی استفاده کنید. بدون فریاد، دلخوری، بحث و جدل و خشم می‌توان با موضوعی مخالفت کرده و نتیجه دلخواه را دریافت کرد. روش خلع سلاح یکی از روش‌های خوب برای مخالفت کردن با نظرات دیگران است. 

خودشناسی و افزایش آگاهی

 برای آنکه با دیگران همدلی و همدردی داشته و نتیجه خوبی به دست آورید؛ باید درباره خود به آگاهی رسیده باشید. خودشناسی نیاز به صبوری و تلاش برای تغییر دادن ویژگی‌های منفی دارد. 

شناسایی افکار تحریف شده

 در ادامه با توجه به موضوع فروش ملک برای مشاورین املاک لازم به ذکر است که شناسایی افکار تحریف شده از دیگر گام‌های موثر در ارتباط با مشتری می‌باشد.‌ امکان دارد گاهی در زمینه شناخت دیگران خطا کرده و اطلاعات درستی را پردازش نکنید. بهتر است افکار غلط خود را شناسایی کرده و برطرف کنید.

نحوه برخورد با مشتریان جوان و سالمند

فروش ملک برای مشاورین املاک نیازمند نحوه برخورد درست با مشتری است. برخورد شایسته و درست با مشتری نشان دهنده اخلاق و اعتبار شما می‌باشد. مشاور ملاک شغلی است که جوانان و سالمندان به عنوان مشتری به آن مراجعه می‌کنند. اگر نحوه صحیح برخورد را بلد باشید؛ می‌توانید به فروش خوبی دست یابید. بنابراین جوان یا سالمند بودن فرد مهم نبوده و همه چیز به برخورد مشاور املاک برمی‌گردد.‌

 معمولا در برخورد با مشتریان سالمند مشاور املاک خط قرمزهای رفتاری زیادی را رعایت می‌کند. به طور مثال باید احترام و حرف زدن با صدای معقول را درنظر گرفت. در زمان مواجه شدن با مشتری جوان شما می‌توانید با اون صمیمی‌تر شده و راحت‌تر ارتباط برقرار کنید. شما فقط نیاز به کمی صبر و حوصله دارید تا با انواع مشتری برخورد مناسبی داشته باشید.

سخن پایانی

در این مطلب به بحث فروش به مشتریان جوا ن راحت‌تر است یا سالمند؟ پرداختیم. با برخورد صحیح و مناسب می‌توانید مشتریان دائمی برای خود جذب کنید. برای فروش بهتر و همچنین نحوه برخورد با افراد جوان و سالمند لازم است آموزش‌های لازم را فرا بگیرید. برای آموزش و دریافت دوره‌های لازم می‌توانید از طریق همین سامانه اقدام کنید.

 

سوال داری شمارتو بذار

هر سوالی داری بپرس حداکثر تا پایان وقت اداری امروز بهت زنگ میزنیم

برای دوستات بفرست

افزایش درآمد مشاورین املاک

صنعت مشاوره املاک یکی از حوزه‌های پررونق و پرسود در دنیای کسب‌وکار است. مشاوران املاک با ارائه خدمات و مهارت‌های خاص خود به مشتریان در خرید، فروش و اجاره ملک‌ها کمک می‌کنند. لازم به ذکر است که این صنعت پویا و رقابتی بوده و درآمد مشاوران املاک به عوامل متعددی بستگی دارد. گاهی اوقات پیش می‌آید، در حالی که برخی مشاوران املاک موفقیت…

توضیحات بیشتر »
بازسازی ملک

همه چیز درباره بازسازی ملک

بسیاری از افراد به جای پرداخت هزینه هنگفت و خرید خانه جدید، با پرداخت هزینه‌ای کمتر خانه قدیمی خود را بازسازی می‌کنند. برای بازسازی خانه باید به بودجه خود و مکانی که قصد ایجاد تغییر در آن را دارید توجه کنید.
گاهی بازسازی بنا برای افزایش استحکام و امنیت انجام می‌شود. در برخی موارد نیز دکوراسیون داخلی تغییر می‌کند تا فضایی دلنشین‌تر و مدرن‌تر در خانه به وجود آید. در هر دو صورت باید به نکات مهمی توجه کرد

توضیحات بیشتر »
بازاریابی املاک لوکس

بازاریابی صحیح برای املاک لوکس

فروش املاک لوکس و بازاریابی این نوع خانه‌ها کار آسانی نیست و دارای پیچیدگی‌هایی می‌باشد. فروش خانه‌های لوکس نیاز به تخصص بالا دارد و اکثر مشاور املاکی‌ها برای نحوه فروش این املاک ایده‌ خاصی ندارند. فروش این ملک‌ها در زمان مناسب و با قیمت خوب می‌بایست انجام شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا با بازاریابی ملک لوکس بیشتر آشنا شوید.

توضیحات بیشتر »
سبد خرید

اگر در ارتباط با دوره های آنلاین و حضوری آکادمی سوال داری

شمارتو بزار :

Call Now Button