قطعا یکی از پر‌درآمد‌ترین مشاغل در کشور ایران، مشاور املاک است. این شغل با وجود تمامی سختی‌ها و چالش‌هایی که دارد، تضمینی در ایجاد یک زندگی پر‌سود و کسب درآمد عالی برای شماست. به همین خاطر نیز ما در این مطلب به سراغ بهترین و جدید‌ترین روش‌های جذب و حفظ مشتری برای مشاور املاک رفته‌ایم. شما عزیزان می‌توانید با استفاده از تکنیک‌های ذکر شده در این مقاله علاوه بر جذب مشتری‌های جدید، آن‌ها را کاملا وفا‌دار به خود و مشتری مادام‌العمر کنید، با ما همراه باشید.

ترفندهای مهم جهت جذب و حفظ مشتری برای مشاور املاک

از جمله مهم‌ترین ترفندهای جذب و حفظ مشتری برای مشاور املاک عبارت است از:

  1. استفاده از بازار‌یابی ایمیلی: اگر بتوانید حین بستن قرارداد و گذاشتن CTA در وب‌‌سایت املاک خود، ایمیل مشتریان را نیز بگیرید، به راحتی می‌توانید بازاریابی ایمیلی را اجرا کنید. در این فرآیند باید ایمیل‌های املاک مبنی بر جدید‌ترین اخبار و تغییرات و یا برخی محتواهای آموزشی را در قالب نوعی خبرنامه و به‌ صورت ماهانه و کاملا منظم برای مشتریان ارسال نمایید. در چنین شرایطی به جرئت می‌توان گفت که اولین گزینه هر خریدار و یا فروشنده، دفتر مشاوره املاک شماست.
  2. ایجاد یک وب‌‌سایت مخصوص: امروزه بسیاری از مشتریان قبل از هرگونه مراجعه حضوری به مشاورین املاک، از طریق اینترنت به جستجوی خانه مد‌نظر خود، جهت خرید و یا رهن و اجاره می‌گردند. به همین خاطر نیز ایجاد یک وب‌سایت و دسته‌بندی تمامی ملک‌های موجود در حوزه خود می‌تواند مشتری‌های بیشتری را برای شما جذب کند. فقط باید مراقب باشید که به طور مرتب اطلاعات مربوط به آن‌ها را به‌روزرسانی کنید.
  3. استفاده از شبکه‌های اجتماعی: قطعا محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین شبکه اجتماعی در ایران، اینستاگراماست. به همین خاطر نیز توصیه می‌کنیم جهت جذب و حفظ مشتری برای مشاور املاک خود حتماً از طریق فعالیت در این شبکه‌ سرمایه‌گذاری کنید. شما عزیزان می‌توانید از تصاویر و ویدیوهای با‌کیفیتی برای معرفی کسب‌وکار خود استفاده نمایید و برخی از ویژگی‌هایی که دیگران تا‌کنون به سراغشان نرفته‌اند ارائه کنید.
  4. بکارگیری بازاریابی تجربه‌گرا: این روش نیز می‌تواندمشتری‌های بالقوه شما را با محیط  مد‌نظرشان درگیر نماید و به آن‌ها در لمس شرایط واقعی از نزدیک کمک کند. گفتنی است که یکی از متداول‌ترین این روش‌ها، مراجعه‌ حضوری همراه با مشتری به محل ملک و نشان دادن کلیه مشخصات و ویژگی‌های آن است.
  5. ایجاد یک حساب کاربری در دیوار: قطعا اولین جایی که هر ایرانی جهت پیدا کردن کالا و یا خدمات مورد نیازش به آن مراجعه می‌کند، اپلیکیشن دیوار است. این پلتفرم با جایگاه والایی که دارد، به صورت روزانه میلیون‌ها بازدید دارد. شما می‌توانید با ایجاد یک پنل اختصاصی املاک در این برنامه، خدمات متنوعی را برای کاربران فراهم کنید.
  6. بازاریابی ارجاعی: معمولا اکثر افراد مشاور املاک مناسب خود را با توجه به توصیه و سفارش دوستان و آشنایانشان انتخاب می‌کنند. به همین خاطر نیز لازم است از مشتریان خود بخواهید که برای کسب‌وکارتان تبلیغ کنند. معمولا با ارسال یک پیامک، ایمیل و یا از طریق شبکه‌های اجتماعی مختلف می‌توانید این درخواست را از آن‌ها بکنید.
  7. استفاده از برخی تبلیغات سنتی: با وجود این همه تحولات دیجیتالی، هنوز هم برخی از افراد هستند که به روش‌های سنتی بازاریابی اعتقاد ویژه‌ای دارند و استراتژی‌های مؤثری را جهت افزایش و حفظ مشتری برای مشاور املاک نظیر چاپ برگه‌های تبلیغاتی، استفاده از بیلبورد، کارت ویزیت و … اجرا می‌کنند.
  8. استفاده از برخی کالاهای تبلیغاتی: معمولا اکثر افراد عاشق کالاهای رایگان نظیر جا‌کلیدی، ماگ، خودکار، دفترچه یادداشت و سررسید هستند. اگر شما نیز امکان ارائه‌ چنین وسایلی از این قبیل را دارید، می‌توانید به هر مشتری‌ که به مرکزتان مراجعه‌ می‌کند، از این وسایل هدیه دهید تا تأثیر فوق‌‌العاده آن را در جذب و نگهداری مشتریانتان ببینید.

ترفند املاک

نتیجه‌گیری

توجه داشته باشید که افزایش و حفظ مشتری در مشاورین املاک، کار چندان آسانی نیست. در مقاله بالا از وب‌سایت املاک تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا بهترین روش‌های جذب و حفظ مشتری برای مشاور املاک را به شما عزیزان معرفی کنیم. حال ممکن است تمامی موارد گفته‌شده برای آژانس املاک شما مناسب نباشند و یا اینکه بودجه لازم جهت ارائه همه آن‌ها را نداشته باشید. به همین خاطر نیز توصیه می‌کنیم که در ابتدای کار تبلیغاتی خود، فقط از یک یا دو روش پیشنهادی در بالا استفاده کنید و پس از موفقیت در آن‌ها و جذب مشتری‌های جدید، به سراغ دیگر روش‌ها بروید.

شما عزیزان علاقمند به شرکت در دوره‌های آموزشی مجموعه املاک، کافی است از طریق همین وب‌سایت اقدام فرمایید.

سوال داری شمارتو بذار

هر سوالی داری بپرس حداکثر تا پایان وقت اداری امروز بهت زنگ میزنیم

برای دوستات بفرست

جملات مهم

جملات مهم برای اینکه مشتری حرف شما را قبول کند 

مشاوران املاک نقش بسیار مهمی در فرآیند خرید و فروش ملک دارند. جهت دستیابی به موفقیت و پذیرفته شدن حرف شما توسط مشتری، نیاز است تا توانایی‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فرد خود را به بهترین شکل به آن‌ها ارائه نمایید. در این راستا، استفاده از جملات مهم و قانع‌کننده می‌تواند تأثیر قابل توجهی داشته باشد. یکی از اصول و روش‌های حیاتی در بازاریابی املاک، متقاعدسازی مشتریان است. آشنایی با این تکنیک‌ها می‌تواند به…

توضیحات بیشتر »
نوشتن آگهی املاک

نوشتن یک متن جذاب آگهی املاک

در دنیای امروزی به دلیل تعدد شغل‌ها و همچنین رقابت زیاد بین آن‌ها، داشتن استراتژی و تخصص در شغل، می‌تواند شما را از سایر رقبا متمایز کند. مشاور خرید و فروش املاک نیز از این قاعده مستثنی نیست در نتیجه در عصر امروز که بازار‌گردی‎ها سمت و سوی مجازی به خود گرفته‌اند، نگارش و طراحی یک آگهی حرفه‌ای ضمن افزایش بازار کار، باعث دیده شدن و تمایز مشاور از سایر همکاران و رقبا می‌شود.

توضیحات بیشتر »
مشاور مبتدی

آموزش مشاور املاک از مبتدی تا حرفه ای

حوزه مسکن، کسب و کاری است که این روزها، بوی درآمدهای چشمگیرش در بین مردم پیچیده‌است؛ به همین جهت، متقاضی برای ورود به این حوزه زیاد شده‌است. بنابراین اگر شما هم، جزو آن دسته از افرادی هستید که حتی فکر ورود به این فضا و استفاده از آموزش مشاوره املاک برای تبدیل شدن به یک مشاور املاک حرفه ای را دارید، جای درستی را برای مطالعه انتخاب کرده‌اید. در این مطلب، می‌خواهیم از قدم اول شروع کرده و از….

توضیحات بیشتر »
سبد خرید

اگر در ارتباط با دوره های آنلاین و حضوری آکادمی سوال داری

شمارتو بزار :

Call Now Button